Probeer je iets te insinueren?quote:
Was een grapje, ik had PI's moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:14 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Probeer je iets te insinueren?
Zoek je ook? Of hou je het voor gezien als je het niet in één oogopslag herkent?
Zet 'm op Molti![]()
Je weet wel zeker dat deze weg en parkeerplaats zich in de stad Groningen bevinden?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:05 schreef GiGaGrunn het volgende:
oke, de volgende
[ afbeelding ]
aan welke weg vind je deze parkeerplaats?
ja, dat weet ik heel zekerquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:19 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Je weet wel zeker dat deze weg en parkeerplaats zich in de stad Groningen bevinden?
Ik doe ff 2 gokken tegelijk:quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef GiGaGrunn het volgende:
Gezellelaan
Je zoekt in de verkeerde hoek.
Hint 1: de bestrating bestaat uit rode klinkers.
Hint 2: de straat is NO-ZW gesitueerd
WE'VE GOT A WINNER!quote:
Pfff stel je aan, dit duurde gewoon weg te lang, en zoals je ziet, geen man overboord. Want jij gaat uiteindelijk met de buit weg (en nog klagen ook)!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef TARAraboemdijee het volgende: