Maar dan kan je ook een lijstje van 20 straatnamen plaatsen. Het is straat a, of straat b of straat c, etc. Ja, dan is het vanzelf goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Pfff stel je aan, dit duurde gewoon weg te lang, en zoals je ziet, geen man overboord. Want jij gaat uiteindelijk met de buit weg (en nog klagen ook)!
Dat is ook waar!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook een lijstje van 20 straatnamen plaatsen. Het is straat a, of straat b of straat c, etc. Ja, dan is het vanzelf goed.
correct!quote:
Poeh poeh!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:18 schreef GiGaGrunn het volgende:
ik dacht eerst: dat lukt nooit!
maar ik dacht te weten waar ik ongeveer moest zoeken en binnen een paar minuten had ik em!
het is De Fok!
weer goed natuurlijk!quote:
Heeft ie ook...quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eh, niet te controleren. Apekoek, we hebben al eerder gezegd, een post met een antwoord erin niet editten
[ Bericht 74% gewijzigd door Apekoek op 04-06-2009 20:48 ]
Het is zo best waarschijnlijk dat je je post hebt veranderd nadat JuzzMuzz (om 20:46) het goede antwoord plaatste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door JuzzMuzz op 04-06-2009 21:24:52 ]
Dan moet de keeper van Volendam zijn zoon zijn, al vind ik die wel vetter:quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moest even opzoeken wie dat was
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk
Kunnen we weer tot de orde van de dag overgaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:34 schreef JuzzMuzz het volgende:
Waar treffen we de volgende situatie aan??
[ afbeelding ]
Ik doe toch maar een gokje, de Timpweg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:36 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Kunnen we weer tot de orde van de dag overgaan
nopes...quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:42 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik doe toch maar een gokje, de Timpweg?
JufMariska heeft al aangetoond een serieuze kandidaat te zijn. ik kan echter, vind ik, geen 2 favorieten aanwijzenquote:
Ondanks dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van JuzzMuzz weet ik zeker dat ik het goed heb. Ik wil alleen vragen of iemand anders ff een nieuwe kan uploaden, omdat ik komend weekend niet in de gelegenheid ben om te controleren. Misschien kan Yeux of JufMariska nog een uitdagende plaatsen.....quote:
Dat is prima, onder voorwaarde dat je niet zelf het antwoord geeft.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
Ondanks dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van JuzzMuzz weet ik zeker dat ik het goed heb. Ik wil alleen vragen of iemand anders ff een nieuwe kan uploaden, omdat ik komend weekend niet in de gelegenheid ben om te controleren. Misschien kan Yeux of JufMariska nog een uitdagende plaatsen.....![]()
Iig tot later!
Ik ben aan het werk en was niet in de gelgenheid te antwoorden. Dus nu met mobieltje:quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
[..]
Ondanks dat ik nog geen bevestiging heb gekregen van JuzzMuzz weet ik zeker dat ik het goed heb. Ik wil alleen vragen of iemand anders ff een nieuwe kan uploaden, omdat ik komend weekend niet in de gelegenheid ben om te controleren. Misschien kan Yeux of JufMariska nog een uitdagende plaatsen.....![]()
Iig tot later!
That can be anywhere!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dat is prima, onder voorwaarde dat je niet zelf het antwoord geeft.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
dacht ff hoornseplas parkeerplaats (kant tussen eelde/haren), maar dat is nou ook niet echt groningen meer.quote:
Verkeerde kant van de stadquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
dacht ff hoornseplas parkeerplaats (kant tussen eelde/haren), maar dat is nou ook niet echt groningen meer.
Ook dat is aan de verkeerde kan van de stad.quote:
shit! ik weet em namelijk....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:24 schreef Yeux het volgende:
[..]
Dat is prima, onder voorwaarde dat je niet zelf het antwoord geeft.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |