Verander Groningen voor Vitesse en ik ben het met je eensquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef venomsnake het volgende:
Laat Cambuur ook maar winnen.
Groningen - Cambuur
Cambuur - Groningen
Lijken me wel weer een keer leuk.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Verander Groningen voor Vitesse en ik ben het met je eens
Ik vind Hadouir ook wel een interessante speler, wel een beetje een vreemd ventje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Prosac het volgende:
Als Roda degradeert, mogen ze de Jong wel halen voor de linksback positie.
Net niet speler, is echt te wisselvallig voor woorden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Hadouir ook wel een interessante speler, wel een beetje een vreemd ventje.
Hadouir mag van mij nog wel naar Heraclesquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Hadouir ook wel een interessante speler, wel een beetje een vreemd ventje.
Zit wel wat in.. Al vraag ik me af of dat alleen aan Hadouir ligt of ook aan Roda.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net niet speler, is echt te wisselvallig voor woorden.
Was bij WII toch ook al zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zit wel wat in.. Al vraag ik me af of dat alleen aan Hadouir ligt of ook aan Roda.
Je discrimineertquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Jasza het volgende:
Wat een aap is die Kah toch ook, irritante speler.
Maar toch heb ik op de één of andere manier een zwak voor hem. Leuke creative speler.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |