Niets tegen Roda hier, ik gun ze degradatie ook echt niet, maar het lijkt me wel leuk om Cambuur weer in de eredivisie te zien, die verdienen de winst ook als je naar de laatste 2 wedstrijden kijkt. Ik ben dus voor Cambuur vanavondquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:26 schreef iehlaak het volgende:
Ik zie dat Roda hier op veel sympathie kan rekenen. Maakt ons doorgaans het beste.
En Sahar op de bank bij De Graafschapquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Geen Benson bij RKC.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
En Sahar op de bank bij De Graafschap
Werd gister al gezet dus voor mij niet echt een verassing al kan ik me voorstellen dat het voor vele wel zo is.quote:
Kan een lang avondje wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerlijk voetbalavondje wordt dit. Knallende climax!
Vaag besluit om hem op de bank te ztten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Werd gister al gezet dus voor mij niet echt een verassing al kan ik me voorstellen dat het voor vele wel zo is.
Als De Graafschap eruit vliegt zal iedereen wel zeggen dat ie erin had moeten staan![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het slecht gaat kan Kalezic Sahar altijd nog (snel) inbrengen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Werd gister al gezet dus voor mij niet echt een verassing al kan ik me voorstellen dat het voor vele wel zo is.
Als De Graafschap eruit vliegt zal iedereen wel zeggen dat ie erin had moeten staan![]()
Bij beide wedstrijden pingelsquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon om half elf klaar.
Cambuur-Roda 2-0
RKC-Graafschap 2-1
De trainer vind dat ie niet in vorm isquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vaag besluit om hem op de bank te ztten.
Das waarquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:40 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Als het slecht gaat kan Kalezic Sahar altijd nog (snel) inbrengen hoor
Net zoals de afgelopen 2 keer zekerquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop RKC en Cambuur, maar ik denk helaas dat Roda sowieso sterk genoeg is.
Verander Groningen voor Vitesse en ik ben het met je eensquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:43 schreef venomsnake het volgende:
Laat Cambuur ook maar winnen.
Groningen - Cambuur
Cambuur - Groningen
Lijken me wel weer een keer leuk.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Verander Groningen voor Vitesse en ik ben het met je eens
Ik vind Hadouir ook wel een interessante speler, wel een beetje een vreemd ventje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:46 schreef Prosac het volgende:
Als Roda degradeert, mogen ze de Jong wel halen voor de linksback positie.
Net niet speler, is echt te wisselvallig voor woorden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Hadouir ook wel een interessante speler, wel een beetje een vreemd ventje.
Hadouir mag van mij nog wel naar Heraclesquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik vind Hadouir ook wel een interessante speler, wel een beetje een vreemd ventje.
Zit wel wat in.. Al vraag ik me af of dat alleen aan Hadouir ligt of ook aan Roda.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net niet speler, is echt te wisselvallig voor woorden.
Was bij WII toch ook al zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zit wel wat in.. Al vraag ik me af of dat alleen aan Hadouir ligt of ook aan Roda.
Je discrimineertquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:49 schreef Jasza het volgende:
Wat een aap is die Kah toch ook, irritante speler.
Maar toch heb ik op de één of andere manier een zwak voor hem. Leuke creative speler.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |