er komt een 3e wedstrijdquote:
Nee klopt welquote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef WeebI het volgende:
Zag iemand dat ook toen Linssen geel kreeg er onder in beeld wel een rode kaart stond? Of verbeeldde ik me dat maar?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef versteegrob het volgende:
Cambuur is toch door met deze stand?
Het gaat erom wie het vaakst wint, de stand maakt niet uit. Máár, omdat het nu gelijk is en Cambuur wel uit heeft gescoord wordt de beslissingswedstrijd in Leeuwarden gespeelt.quote:
hahaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wat is die Mark de Vries een fuckin koning!
Ach dat is overdreven, dan was het 1-1 geweest en was de wedstrijd misschien heel anders geweest.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Frankz0rz het volgende:
Zonder Nijhuis had Cambuur gewoon in de Eredivisie gestaan nu.
Ja, en dan had Roda met 9 spelers op het veld gestaan toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ach dat is overdreven, dan was het 1-1 geweest en was de wedstrijd misschien heel anders geweest.
Dat dus. Cambuur verdiende zeker meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Sieps het volgende:
Zelden zoveel beleving gehad bij een wedstrijd zonder mijn favoriete ploeg![]()
Wát een fantastische wedstrijd
Precies, moet gewoon gebeuren.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Schop dat Roda naar de Jupiler woensdag!
Las het net maar vaak tellen goals dubbel alleen niet in de play offs blijkbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Elirosenau het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het vaakst wint, de stand maakt niet uit. Máár, omdat het nu gelijk is en Cambuur wel uit heeft gescoord wordt de beslissingswedstrijd in Leeuwarden gespeelt.
quote:utreg44 - Zondag, 31 mei om 18:31
haha, jah nijhuis fluit bijna in zen eentje 2 jupiler clubs eruit.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Boomlaars het volgende:
Daar zijn de cliches van Konterman weer;
wedstrijd met 2 gezichten
passie, strijd beleving
'woensdag een lekker toetje..!'
hehe..joa joa mooi he!!!!![]()
![]()
Ben zijn naam even kwijt, maar die scheids met het rooie haar. Doe die maar. Tot op heden vind ik hem een van de beteren.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
Blankenstein maar laten fluiten in Leeuwarden
Dat gaat een beetje lastig.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
Blankenstein maar laten fluiten in Leeuwarden
Ze hadden er tegen Feyenoord al uit moeten vliegenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
extra zuur voor Roda als ze er straks uitvliegen
Jij bedoelt Raymond van Meenen. Met voorsprong de beste scheidsrechter die ik dit seizoen in het Cambuurstadion heb zien fluiten.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Ben zijn naam even kwijt, maar die scheids met het rooie haar. Doe die maar. Tot op heden vind ik hem een van de beteren.
Ik heb genoten van de wedstrijdquote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Kremers het volgende:
Wat een prut teams zijn het toch ookWordt het niet tijd om de eredivie terug te brengen naar 16 clubs?
Alleen al door hun coach hoop ik dat ze degraderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:57 schreef NoizEkick het volgende:
Geen mensen van Roda voor de camera. Ze bleven in de kleedkamer zitten met z'n allen. Wat een huichelaars.
Dat is inderdaad nog de grootste droeftoeter. Eerst de hele tijd janken dat er een complot gaande is, en wanneer je dan zelf ontiegelijk hard geholpen wordt, je verschuilen in de kleedkamer.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen al door hun coach hoop ik dat ze degraderen.
De hele wereld is toch ook tegen Roda johquote:Op zondag 31 mei 2009 19:35 schreef NoizEkick het volgende:
Dat is inderdaad nog de grootste droeftoeter. Eerst de hele tijd janken dat er een complot gaande is, en wanneer je dan zelf ontiegelijk hard geholpen wordt, je verschuilen in de kleedkamer.
Hey Stevie Wonder, jij hier op FOK!?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef groenen het volgende:
Jammer van Nijhuis, ik vind het normale gesproken de beste Nederlandse scheidsrechter.
Die kop van hemquote:
Cambuur speelt thuis tegen Rodaquote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Toch blijft dat best of 3 systeem gewoon kut. Bij normaal Europa Cup-systeem was Cambuur er nu al geweest (net als RKC).
Wel mooi trouwens dat de twee eerstedivisieploegen woensdag het thuisvoordeel hebben nu. Kan denk ik echt alle kanten op in beide wedstrijden. Twee echte finales woensdag!
Ga er wel van uit.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:12 schreef Dos37 het volgende:
De wedstrijden komen beide weer op TV hoop ik
Niet als ze zo spelen als in de eerste uitwedstrijd.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:20 schreef Zwoerd het volgende:
Ik denk eigenlijk toch dat Roda dit gaat winnen.
quote:Roda mist zeven basisspelers tegen Cambuur
Door Lisanne van der Ploeg
Maandag, 01 juni 2009, 17:06
Roda JC mist zeven basisspelers in het derde en beslissende play-offduel met Cambuur Leeuwarden. De selectie zal aangevuld worden met een aantal A-jeugdspelers.
Middenvelder Willem Janssen is geschorst. Hij kreeg in de tweede play-offwedstrijd tegen Cambuur een gele kaart. Marcel Meeuwis (foto) ontving in de thuiswedstrijd een rode kaart en is daarom ook niet van de partij.
Cissé is hoogstwaarschijnlijk nog geblesseerd. Hij speelde afgelopen zondag al met pijnstillers. Eric Addo is afwezig vanwege interlandverplichtingen.
Ook aanvallers Yulu Matondo, Vandamme en Van Tornhout zijn niet van de partij, zo meldt het Limburgse medium L1.
Andres Oper zit wel bij de selectie, maar de aanvaller kan geen volledige wedstrijd spelen. Bodor en Marcel de Jong zijn wel volledig fit. Kris de Wree is nog een vraagteken.
Cambuur - Roda JC reglementaire 3-0quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef Damzkieee het volgende:
Denk toch dat Roda het zelf wel weet
www.rodajc.nl
Gezien de afwezigen bij Roda kon het wel eens 'gewoon' 3-0 worden ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Cambuur - Roda JC reglementaire 3-0
"Tegenstander niet op komen dagen"
Je zal altijd zien dat wanneer er het minst te verwachten valt, de uitslag het meest verrassend is. Voor Menzo natuurlijk ook moeilijk zijn team prepareren als hij niet eens exact weet wie er zullen spelen, de vervangers van Meeuwis en Janssen zullen misschien wel heel anders bespeeld moeten worden. Echter denk ik dat het gemis van Cissé, Matondo, Meeuwis en Janssen te zwaar zal zijn voor Roda.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Gezien de afwezigen bij Roda kon het wel eens 'gewoon' 3-0 worden ook.
Ik denk juist andersom. Denk dat de Graafschap het wel gaat redden, terwijl Roda er ongenadig hard uit wordt getrapt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schakelprogramma is het wel het leukst trouwens.
Denk dat RKC het makkelijk redt tegen de Graafschap en Cambuur - Roda wel eens pas in de verlenging beslist kan worden.
Ze durven wel hoor, op hun officiële clubsite de KNVB uitmaken voor mafiaquote:Nog een keer vlammen.
Het was de mafia van de KNVB, door middel van scheidsrechter Nijhuis, vanavond bijna gelukt om Roda JC in de eredivisie te houden. Een overduidelijke penalty werd Cambuur ontnomen waarbij ook nog eens Koen Brack een zeer onterechte rode kaart kreeg gepresenteerd. Cambuur vocht echter als leeuwen terug, maakte in de 80e minuut door Mark de Vries de terechte gelijkmaker en met een beetje meer slimmigheid had het zelfs nog wel de winst kunnen binnen halen. Nu zal een derde wedstrijd a.s. woensdag de beslissing gaan geven. Nu is het zaak om het karwei af te maken.
Ja, wordt uitgezonden op RTL7.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:38 schreef Terreros85 het volgende:
is het bij RTL eigenlijk? Staat nix op teletekst
Roda is volgens mij helemaal niet gewend aan dit soort wedstrijden. Graafschap wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:50 schreef Silenus het volgende:
Het kan nog alle kanten op, daar zijn het degradatiewedstrijden voor. De grootste fout die Cambuur en RKC nu kunnen maken is denken dat ze er al bijna zijn. Roda en De Graafschap zijn gewend om deze wedstrijden te spelen, Cambuur en RKC niet. Twee finales, gebeuren altijd gekke dingen in.
Geen schakelprogramma dus.quote:Beslissend promotie/degradatie-duel Cambuur - Roda live bij RTL 7
Promotie naar of behoud voor de Eredivisie, of anders recht krijgen op een plek in de Jupiler League, daar draait het om tijdens twee beslissingsduels die bij RTL 7 te zien zijn. Het treffen tussen sc Cambuur en Roda JC staat voor morgenavond, woensdag 3 juni, op het menu. RTL 7 schakelt vanaf 20.25 uur live over naar de wedstrijd, die van commentaar wordt voorzien door Leo Driessen. De presentatie in de studio is in handen van Marcel Maijer en als analyticus schuift voormalige Roda-trainer Raymond Atteveld aan.
Na deze wedstrijd gaat RTL 7 vrijwel direct door met een ruime samenvatting van het beslissingsduel tussen RKC Waalwijk en De Graafschap. Voor welke club wordt het een promotie en wie degradeert?
Uitzending: RTL 7, woensdag 3 juni
20:25 Live-verslag Play-Offs Promotie/Degradatie sc Cambuur - Roda JC
23:00 Play-Offs Promotie/Degradatie RKC Waalwijk - De Graafschap
Klopt, omroep Brabant en TV Gelderland.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geen schakelprogramma dus.
RKC - De Graafschap zal wel weer te zien zijn bij de regionale zenders.
Ik zie het ook niet meer gebeuren. Zeker niet met al die belangrijke, ontbrekende spelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |