er komt een 3e wedstrijdquote:
Nee klopt welquote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef WeebI het volgende:
Zag iemand dat ook toen Linssen geel kreeg er onder in beeld wel een rode kaart stond? Of verbeeldde ik me dat maar?
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:19 schreef versteegrob het volgende:
Cambuur is toch door met deze stand?
Het gaat erom wie het vaakst wint, de stand maakt niet uit. Máár, omdat het nu gelijk is en Cambuur wel uit heeft gescoord wordt de beslissingswedstrijd in Leeuwarden gespeelt.quote:
hahaquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
En wat is die Mark de Vries een fuckin koning!
Ach dat is overdreven, dan was het 1-1 geweest en was de wedstrijd misschien heel anders geweest.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Frankz0rz het volgende:
Zonder Nijhuis had Cambuur gewoon in de Eredivisie gestaan nu.
Ja, en dan had Roda met 9 spelers op het veld gestaan toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ach dat is overdreven, dan was het 1-1 geweest en was de wedstrijd misschien heel anders geweest.
Dat dus. Cambuur verdiende zeker meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Sieps het volgende:
Zelden zoveel beleving gehad bij een wedstrijd zonder mijn favoriete ploeg![]()
Wát een fantastische wedstrijd
Precies, moet gewoon gebeuren.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef clauwheee het volgende:
Schop dat Roda naar de Jupiler woensdag!
Las het net maar vaak tellen goals dubbel alleen niet in de play offs blijkbaarquote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Elirosenau het volgende:
[..]
Het gaat erom wie het vaakst wint, de stand maakt niet uit. Máár, omdat het nu gelijk is en Cambuur wel uit heeft gescoord wordt de beslissingswedstrijd in Leeuwarden gespeelt.
quote:utreg44 - Zondag, 31 mei om 18:31
haha, jah nijhuis fluit bijna in zen eentje 2 jupiler clubs eruit.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Boomlaars het volgende:
Daar zijn de cliches van Konterman weer;
wedstrijd met 2 gezichten
passie, strijd beleving
'woensdag een lekker toetje..!'
hehe..joa joa mooi he!!!!![]()
![]()
Ben zijn naam even kwijt, maar die scheids met het rooie haar. Doe die maar. Tot op heden vind ik hem een van de beteren.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
Blankenstein maar laten fluiten in Leeuwarden
Dat gaat een beetje lastig.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
Blankenstein maar laten fluiten in Leeuwarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |