Is wel een pingel, hij is niet eens in de buurt van de bal en neemt het been mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:14 schreef denthemen het volgende:
Dat je geen penalty geeft, okay, maar nog rood ook....
Voor wat het nog waard is iddquote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef denthemen het volgende:
Come on Cambuur!
Ja. Maar die negers van Roda ging Nijhuis lopen ompaaien met armpjes en zulks.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Zwoerd het volgende:
Wou de grends wel een pingel geven dan?
Jaquote:
Grends?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Zwoerd het volgende:
Wou de grends wel een pingel geven dan?
Zo, jij hebt helemáál geen zin om volgend jaar nog naar Kerkrade te rijden volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:15 schreef Saekerhett het volgende:
Godverdomme wat een ongelofelijke blinde mongool, die Nijhuis![]()
Heb de tv uitgezet, wat een tyfushond
Het is 10 tegen 10, in Leeuwarden was Cambuur veel en veel beter, en Cambuur heeft publiek dat er wel achter gaat staan bij een achterstandquote:
En ook gewoon keihard de grensrechter negeren he, niet eens overleggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:16 schreef Spougle het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet, hoe kon Nijhuis nu zo blind zijn.
Twee maanden geleden wilde je nog dat FC Limburg zou degraderen smerige schijnheilquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Jullie zijn de huilies met je anit-Roda-gejannes.
Is niet zo, grens ging daar staan omdat hij dacht dat Nijhuis een pingel gaf volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
En ook gewoon keihard de grensrechter negeren he, niet eens overleggen.
Waarom zit je thuis?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Jullie zijn de huilies met je anit-Roda-gejannes.
Ik wel en hopelijk nu wel met vrij vervoerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo, jij hebt helemáál geen zin om volgend jaar nog naar Kerkrade te rijden volgens mij.![]()
Menzo praat tegen zichzelf?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef Jasza het volgende:
Beter scheld Menzo die aap ff helemaal de tering in.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat voetbal gay is. Maar jullie ongefundeerde anti-Roda-sentiment is nog gayer.
FC Limburg is geen Rodaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Twee maanden geleden wilde je nog dat FC Limburg zou degraderen smerige schijnheil
Vorig jaar ging ik met openbaar vervoer naar VVV, fucking 7 uur in die tyfus trein gezetenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wel en hopelijk nu wel met vrij vervoer![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat voetbal gay is. Maar jullie ongefundeerde anti-Roda-sentiment is nog gayer.
Goal Roda afgekeurd, bal op de paal en op het moment van schieten stond Hadouir buitenspel. Terecht dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb wat gemist.. wie z'n goal is afgekeurd? Roda of Cambuur? En terecht of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |