Het is 10 tegen 10, in Leeuwarden was Cambuur veel en veel beter, en Cambuur heeft publiek dat er wel achter gaat staan bij een achterstandquote:
En ook gewoon keihard de grensrechter negeren he, niet eens overleggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:16 schreef Spougle het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet, hoe kon Nijhuis nu zo blind zijn.
Twee maanden geleden wilde je nog dat FC Limburg zou degraderen smerige schijnheilquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Jullie zijn de huilies met je anit-Roda-gejannes.
Is niet zo, grens ging daar staan omdat hij dacht dat Nijhuis een pingel gaf volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
En ook gewoon keihard de grensrechter negeren he, niet eens overleggen.
Waarom zit je thuis?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef knowall het volgende:
[..]
Jullie zijn de huilies met je anit-Roda-gejannes.
Ik wel en hopelijk nu wel met vrij vervoerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo, jij hebt helemáál geen zin om volgend jaar nog naar Kerkrade te rijden volgens mij.![]()
Menzo praat tegen zichzelf?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef Jasza het volgende:
Beter scheld Menzo die aap ff helemaal de tering in.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat voetbal gay is. Maar jullie ongefundeerde anti-Roda-sentiment is nog gayer.
FC Limburg is geen Rodaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Twee maanden geleden wilde je nog dat FC Limburg zou degraderen smerige schijnheil
Vorig jaar ging ik met openbaar vervoer naar VVV, fucking 7 uur in die tyfus trein gezetenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wel en hopelijk nu wel met vrij vervoer![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef knowall het volgende:
[..]
Omdat voetbal gay is. Maar jullie ongefundeerde anti-Roda-sentiment is nog gayer.
Goal Roda afgekeurd, bal op de paal en op het moment van schieten stond Hadouir buitenspel. Terecht dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:21 schreef BluesRebel het volgende:
Ik heb wat gemist.. wie z'n goal is afgekeurd? Roda of Cambuur? En terecht of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |