Huhquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:03 schreef wimderon het volgende:
Bert Grabsch pakt de tijdrittitel in Duitsland, een seconde of 10 voor Martin. Voig op ruime achterstand derde.
Sebastian Lang werd overigens zesde op een kleine twee minuten, die zal dus wel klaar geraken voor de Tour.
Kazachstan:
1. Mizourov
2. Kireyev
3. Zeits
4. Fofonov ()
Hij kreeg maar een schorsing van 3 maanden omdat de Franse wielerbond zijn verhaal geloofde dat hij het middel heptaminol tegen krampen kocht op internet.quote:
Gelukkig is de nummer twee, Edwige Pitel, nog maar 42. Die heeft nog wat jaartjes te gaan om zich te verbeteren.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's idd eigenlijk te triest voor woorden. Dat er niemand tussen de 20 en 35 bij machte is haar te verslaan.
Ze reden in de heuvelachtige achtertuin van Oscar Freire in Cantabria, ook de regio van JIGP. Die is echter zichzelf niet meer sinds zijn val in de Tirrenoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was een bergachtig parcours of niet? Mancebo die voor JIGP eindigt.
Is dit de ware reden waarom hij naar Garmin gaat?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:57 schreef Gillingham het volgende:
Ik zou maar opletten als ik Michel Kreder heette.
Wat heeft dit met medische begeleiding te maken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:28 schreef Waaghals het volgende:
Lekkere medische begeleiding hebben ze daar.
je kan je beter afvragen over welke schone ze met zijn allen heen gegaan zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat heeft dit met medische begeleiding te maken?
Tenzij de doktoren daar zelf met de renners liggen te vozen..
Stoer te pochen. is dat geen contaminatiequote:Op zondag 28 juni 2009 00:48 schreef Tommeke het volgende:
Haha, inderdaad!
Een kennis van me liep altijd stoer te pochen dat ze wel eens met Lars Boom en consorten op stap ging, zal haar toch nog maar eens navragen
Dat zou best wel eens kunnen, tenzij ze op een overdreven stoere manier pochtquote:Op zondag 28 juni 2009 04:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Stoer te pochen. is dat geen contaminatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |