abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70356561
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:13 schreef Zelva het volgende:
En de kwaliteitsarmoede in het vrouwenwielrennen wordt maar weer eens aangetoond door Jeannie Longo, over een paar maandjes 51. Ze is weer nationaal kampioen tijdrijden.
ho ho. de kwaliteitsarmoede in Frankrijk bedoel je dan . Buiten Longo en Pitel hebben ze in Frankrijk niet veel renners die beter doen. Ze hebben wel talenten maar die zijn pas tegen de 20.
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:14:50 #252
40566 Ericr
Livewrong
pi_70356569
quote:
En de kwaliteitsarmoede in het vrouwenwielrennen wordt maar weer eens aangetoond door Jeannie Longo, over een paar maandjes 51. Ze is weer nationaal kampioen tijdrijden.
Weet niet of het armoede is, Longo is gewoon een beest.
pi_70356638
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Ericr het volgende:

[..]

Weet niet of het armoede is, Longo is gewoon een beest.
professionaliteit is veelal ook ver te zoeken bij velen als je mij vraagt, die professionaliteit heeft Oma Longo op haar leeftijd wel nog altijd
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:20:52 #254
40566 Ericr
Livewrong
pi_70356831
Ze is dan misschien een zure tang maar qua prestaties kan je er alleen maar respect voor hebben. Longo reed al toen Maria Canins nog een grootheid was in de sport. Bijna 25 jaar later kan Longo dus nog steeds mee komen. Zou me niks verbazen als ze nog een keer een medaille pakt op een WK ook.
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:36:29 #255
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70359632
Ik vind Longo erg tof hoor, daar niet van, maar het is gewoon zo dat het vrouwenwielrennen niet heel hoogstaand is. Dat Marianne Vos, hoe talentvol ook, bijvoorbeeld de eerste keer dat ze meedoet, onvoorbereid, aan een puntenkoers meteen wereldkampioen is, een wedstrijd die ze eigenlijk niet wilde rijden en waarvoor ze op het laatste moment een trainingskamp in Spanje onderbrak, zegt wat mij betreft genoeg.
pi_70360115
Er zijn al de nodige nationale kampioenen bekend in de TT:

Litouwen: Konovalovas (al was het vrij close met Siskevicius en deed Vaitkus niet mee)
Slovenië: Brajkovic
Zwitserland: Bertogliati (Canc deed niet mee en zal dus niet in die schitterende kampioenentrui te bewonderen zijn )
Italië (al wat langer geleden): Pinotti, 20 seconden voor Bosisio.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:31:01 #257
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70361454
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:36 schreef Zelva het volgende:
Ik vind Longo erg tof hoor, daar niet van, maar het is gewoon zo dat het vrouwenwielrennen niet heel hoogstaand is. Dat Marianne Vos, hoe talentvol ook, bijvoorbeeld de eerste keer dat ze meedoet, onvoorbereid, aan een puntenkoers meteen wereldkampioen is, een wedstrijd die ze eigenlijk niet wilde rijden en waarvoor ze op het laatste moment een trainingskamp in Spanje onderbrak, zegt wat mij betreft genoeg.
Als je in het vrouwenwielrennen top bent, dan ben je meteen top in alles waar vrouwen op fietsen zitten. Kijk naar Kupfernagel, als die meedoet in een wegwedstrijd, tijdrit, op de piste, in het veld of op de mountainbike, die doet meteen ook altijd vooraan mee. De top is daar heel eng (no pun intended).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70363807
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Als je in het vrouwenwielrennen top bent, dan ben je meteen top in alles waar vrouwen op fietsen zitten. Kijk naar Kupfernagel, als die meedoet in een wegwedstrijd, tijdrit, op de piste, in het veld of op de mountainbike, die doet meteen ook altijd vooraan mee. De top is daar heel eng (no pun intended).
nouw ja zet Kupfernagel op de weg en ze kan hooguit alleen mee in de tijdrit. Voor de rest valt dat ook wel wat tegen. De top is in de loop der jaren zeker breder geworden. Longo rijdt op het WK echt niet meer gemakkelijk naar een medaille. Wel blijft het knap dat ze nog goed meekan zoals op de Spelen afgelopen jaar toen ze net 4e werd. Tuurlijk kan de top breder maar dat zal moeten groeien en daarnaast de grote som aan geld is er itt de mannen niet. Dus commercieel blijven ze ook achter
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:23:05 #259
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70365225
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef wimderon het volgende:
Er zijn al de nodige nationale kampioenen bekend in de TT:

Litouwen: Konovalovas (al was het vrij close met Siskevicius en deed Vaitkus niet mee)
Slovenië: Brajkovic
Zwitserland: Bertogliati (Canc deed niet mee en zal dus niet in die schitterende kampioenentrui te bewonderen zijn )
Italië (al wat langer geleden): Pinotti, 20 seconden voor Bosisio.
Nederland is die pas in Augustus, als ik het goed heb?. Jammer dat die ook niet gelijktijdig zijn, zoals de Nationale Kampioenschappen op de weg.
Net efkes anges
  donderdag 25 juni 2009 @ 17:54:02 #260
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70366010
In Nederland is het twee dagen voordat de Vuelta start. Daardoor doet Boom waarschijnlijk niet mee.

[ Bericht 28% gewijzigd door Zelva op 25-06-2009 17:59:39 ]
pi_70368277
In de Frankrijk is Jean-Christophe Peraud verrassend kampioen tijdrijden geworden met maar liefst 24 sec voor Sylvain Chavanel.
Ik kende hem niet, maar het is dus een MTB'er (een succesvolle, gezien zijn zilveren medaille in Bejing) die nu de sprong naar de weg maakt op 32 jaar.
pi_70368787
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:20 schreef Dpadnul het volgende:
In de Frankrijk is Jean-Christophe Peraud verrassend kampioen tijdrijden geworden met maar liefst 24 sec voor Sylvain Chavanel.
Ik kende hem niet, maar het is dus een MTB'er (een succesvolle, gezien zijn zilveren medaille in Bejing) die nu de sprong naar de weg maakt op 32 jaar.
Het is daar wel gaan regenen tijdens de tijdrit, bijna alle toppers hebben dus nat gereden waar deze Peraud van heeft kunnen profiteren.
pi_70368895
Nog wat uitslagen:

Letland: Belohvosciks (verrassend )
Zweden: Alexander Wetterhal, voor Ericsson en Kessiakoff (geen Lövkvist en Larsson aan de start)
Oekraïne: Grivko, ruim voor Grabovskyy
pi_70370964
Hele kleine verschillen op het Deens kampioenschap tijdrijden:

1 Lars Ytting Bak Denemarken SAX 00u49'16''
2 Alex Rasmussen Denemarken SAX op 0'09''
3 Jakob Fuglsang Denemarken SAX op 0'12''
4 Lasse Bøchmann Denemarken SAX op 0'22''
5 Brian Bach Vandborg Denemarken LIQ op 0'28''

EDIT: En in Noorwegen maakt Boasson Hagen de rest gewoonweg belachelijk

1. NOR BOASSON HAGEN Edvald THR 58'41" 30
2. NOR ARVESEN Kurt Asle SAX 03'09" 18
3. NOR WILMANN Frederik TMB 04'23" 14
4. NOR FOSTERVOLD Knut Anders - 04'27" 10
5. NOR NORDHAUG Lars Petter TMB 04'41" 7
6. NOR BERG Geir Inge SPV 05'40" 5
7. NOR NYBÖ Haavard SPV 05'48" 4
8. NOR KRISTOFF Alexander TMB 06'10" 3
9. NOR LAENGEN Vegard Stake TMB 06'20" 2
10. NOR RAKE Christer SPV 06'45" 1

[ Bericht 47% gewijzigd door TheArt op 25-06-2009 21:34:25 ]
  FOK!fotograaf donderdag 25 juni 2009 @ 22:27:52 #265
73911 ultra_ivo
pi_70374739
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef TheArt het volgende:

3. NOR WILMANN Frederik TMB 04'23" 14
zoon van oud-prof Jostein Wilmann?
pi_70374786
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:27 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

zoon van oud-prof Jostein Wilmann?
Helemaal juist. Rijdt inmiddels al een paar jaar, niet onverdienstelijk, bij Bianchi.
pi_70374933
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:41 schreef wimderon het volgende:
Nog wat uitslagen:

Letland: Belohvosciks (verrassend )
Zweden: Alexander Wetterhal, voor Ericsson en Kessiakoff (geen Lövkvist en Larsson aan de start)
Oekraïne: Grivko, ruim voor Grabovskyy
Geen Popo in Oekraine, neem ik aan?
pi_70375762
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 22:32 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Geen Popo in Oekraine, neem ik aan?
Nee.

Polen:
1. Bodnar
2. Huzarski

Tsjechië: 1. Rabon
Luxemburg: 1. Kirchen
pi_70376068
Zina Stahurskaia is vandaag overleden na een aanrijding op training. Stahurskaia was aan het trainen voor het nationale kamp. van Wit Rusland. Ze werd 38 jaar.

Kampioenen bij dames:

Denemarken (ITT): Linda Villumsen
Italie (ITT): Noemi Cantele
Italie (RR): Monia Baccaile
Rusland (ITT): Tatiana Antoshina
Zweden (ITT): Emilia Fahlin
Zwitserland (ITT): Karin Thürig
Rusland (RR): Yulia Iliynikh
Polen (ITT): Bogumila Matusiak
Litouwen (RR): Rasa Leleivyte
Litouwen (ITT): Diana ZIliute
Spanje (ITT): Débora Gálvez
Frankrijk (ITT): Jeannie Longo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:15:33 #270
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70391641
Leuk spelletje is Katusha trouwens aan het spelen met Steegmans.

Ze beschouwen hem niet meer als actief lid van de ploeg en ze stellen hem niet meer op. Dat betekent dat hij niet in Katusha-outfit mag deelnemen aan het Belgisch Kampioenschap. Hij mag echter ook niet deelnemen in een andere outfit, want dan pleegt hij contractbreuk. De Belgische wielerbond vindt dit niet meer kunnen en gaat klagen bij de UCI. Dat zijn ploeg ervoor kan kiezen om hem niet op te stellen, kan gemotiveerd worden, maar hem het recht ontzeggen om op individuele basis te starten (BK, kermiskoersen,...) vinden ze een stap te ver.

Ondertussen is er ook al gebeld met Tchmil en die wil niet eens antwoorden op de vraag of Steegmans mag starten in het BK, die lult alleen wat over een intern onderzoek.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 14:26:44 #271
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70396246
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuk spelletje is Katusha trouwens aan het spelen met Steegmans.

Ze beschouwen hem niet meer als actief lid van de ploeg en ze stellen hem niet meer op. Dat betekent dat hij niet in Katusha-outfit mag deelnemen aan het Belgisch Kampioenschap. Hij mag echter ook niet deelnemen in een andere outfit, want dan pleegt hij contractbreuk. De Belgische wielerbond vindt dit niet meer kunnen en gaat klagen bij de UCI. Dat zijn ploeg ervoor kan kiezen om hem niet op te stellen, kan gemotiveerd worden, maar hem het recht ontzeggen om op individuele basis te starten (BK, kermiskoersen,...) vinden ze een stap te ver.

Ondertussen is er ook al gebeld met Tchmil en die wil niet eens antwoorden op de vraag of Steegmans mag starten in het BK, die lult alleen wat over een intern onderzoek.
Begint al net zo'n corrupt zootje te lijken als die Astana-ploeg
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:17:24 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70397995
Sporza meldt op Teletekst dat Stahoerskaja in Wit-Rusland is aangereden en overleden.
Is ex-wereldkampioene bij de vrouwen en won dit jaar nog de Giro.

Kan het bericht op internet nergens vinden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70398117
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:17 schreef Szura het volgende:
Sporza meldt op Teletekst dat Stahoerskaja in Wit-Rusland is aangereden en overleden.
Is ex-wereldkampioene bij de vrouwen en won dit jaar nog de Giro.

Kan het bericht op internet nergens vinden
staat inmiddels al overal o.a op cyclingnews.com. En ondergetekende had dat drie posts eerder al gemeld
pi_70401436
Bert Grabsch pakt de tijdrittitel in Duitsland, een seconde of 10 voor Martin. Voig op ruime achterstand derde.

Sebastian Lang werd overigens zesde op een kleine twee minuten, die zal dus wel klaar geraken voor de Tour.

Kazachstan:
1. Mizourov
2. Kireyev
3. Zeits
4. Fofonov ( )
pi_70402853
quote:
Da's idd eigenlijk te triest voor woorden. Dat er niemand tussen de 20 en 35 bij machte is haar te verslaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')