abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70251448
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, die zullen volgend jaar wel sprints bergop van Cunego gaan winnen en vanuit het niets top-10 rijden in goedbezette tijdritten.
Dat van Martin was toch geen sprint bergop Martin viel gewoon aan en Cunego zette zijn sprint net wat te laat in, maar hij maakte wel vele lengtes goed.
En vooral Ghyselinck kan heel aardig tijdrijden, dus het zou me niets verbazen.

Het is goed dat je sceptisch bent tegenover Columbia, maar geef dan wel de feiten goed weer.
pi_70251884
quote:
Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat van Martin was toch geen sprint bergop Martin viel gewoon aan en Cunego zette zijn sprint net wat te laat in, maar hij maakte wel vele lengtes goed.
En vooral Ghyselinck kan heel aardig tijdrijden, dus het zou me niets verbazen.

Het is goed dat je sceptisch bent tegenover Columbia, maar geef dan wel de feiten goed weer.
Waar noem ik Martin precies?

Als het je niet zou verbazen dat iemand als Ghyselinck meteen voorin mee gaat draaien in de tijdritten dan is er inderdaad niets opvallends aan die ploeg ja
pi_70253722
quote:
Op maandag 22 juni 2009 14:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Waar noem ik Martin precies?

Als het je niet zou verbazen dat iemand als Ghyselinck meteen voorin mee gaat draaien in de tijdritten dan is er inderdaad niets opvallends aan die ploeg ja
Je zegt een sprint winnen van Cunego bergop. Ik heb dat niemand van Columbia zien doen. Vandaar dat ik dacht dat je Martin bedoelde.

En Ghyselinck is al een toptalent bij de beloften en vooral in het tijdrijden. Tijdritten winnen bij de profs zie ik hem niet direct doen, maar in een paar tijdritten al zeker top-10 rijden, lijkt me best mogelijk. Het hoeft ook niet direct in de grootste wedstrijden te zijn.
pi_70269349
En Columbia blijft doorgaan met alle toptalenten weg te halen bij andere teams. Nu heeft ook Tejay van Garderen getekend voor Columbia. Van Garderen rijdt nu nog bij het continentalteam van Rabobank.

Schijnbaar heeft ook Patrick Gretsch, één van de grootste Duitse talenten, bij Columbia getekend en heeft men ook interesse in Marcel Kittel en John Degenkolb. Als ze die ook weten te halen, gaan ze echt bijna alles winnen. Zijn andere ploegen nou echt zo dramatisch blind dat ze die mannen niet eens een contract weten te geven. Sjonge jonge.

EDIT: Ze hebben dus nu al aangetrokken:

- Rasmus Guldhammer
- Jan Bakelants
- Jan Ghyselinck
- Patrick Gretsch
- Tejay van Garderen

Ik vraag me af wanneer de eerste geluiden gaan komen van renners die bij een andere ploeg voor hun eigen kans mogen gaan.

[ Bericht 10% gewijzigd door TheArt op 22-06-2009 21:42:24 ]
  maandag 22 juni 2009 @ 21:52:13 #230
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70270183
Morgen, dinsdag, onze grote vriend Bernhard Kohl in EenVandaag.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 22 juni 2009 @ 22:41:01 #231
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70272540
Zoals afgesproken een samenvatting van de etappe Verviers-La Gileppe

De kopgroep met
Stephen Cummings , André Steensen , Rikke Dijkxhoorn en Davide Malacarne
Passeren vlakbij het circuit in Francorchamps

Chuzda in de bolletjestrui gaat in de achtervolging

Het team van Greipel leidt het peloton

Greipel zelf komt als laatste voorbij, en knalt zo op de ploegleiderswagen

Drukte op La Redoute

Cor Vos….

En Egon van Kessel zijn ook aanwezig

De koplopers zijn boven: André Steensen, Davide Malacarne en Stephen Cummings.

Een bijna compleet peloton komt op de top aan.

Deense fans thv La Gileppe

Het peloton is in stukken geslagen.

Tom Boonen zit in elk geval in de 1e groep

Voor deze mannen is de achterstand al zeer ruim

En dan nog blijven er groepjes voorbij komen

Prachtige aankomst bovenop de stuwdam

De kopgroep passeert de finish voor de laatste ronde

Alles in groepjes uit elkaar gevallen

En dan de aankomst, met Gilbert als winnaar

Terwijl Allan Davis naar de 2e plek sprint

Boonen komt als een van de laatste van het 1e groepje binnen

Gilbert direct naar de aankomst

En natuurlijk Bram Tankink

De drukt bij de Quickstep bus viel mee

Terwijl ze bij Rabobank kijken waar de rest blijft

De renners zijn op weg naar hun bus

En dan krijgt Terpstra het bericht, dat hij de gele trui mag gaan ophalen

Ook Knaven heeft het goede nieuws al gehoord

Na ruim 20 minuten komen de laatste renners binnen

Tussen het publiek door

En met de bezemwagen, sluiten we deze reportage af.
Net efkes anges
  maandag 22 juni 2009 @ 22:43:38 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70272659
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef TheArt het volgende:
En Columbia blijft doorgaan met alle toptalenten weg te halen bij andere teams. Nu heeft ook Tejay van Garderen getekend voor Columbia. Van Garderen rijdt nu nog bij het continentalteam van Rabobank.

Schijnbaar heeft ook Patrick Gretsch, één van de grootste Duitse talenten, bij Columbia getekend en heeft men ook interesse in Marcel Kittel en John Degenkolb. Als ze die ook weten te halen, gaan ze echt bijna alles winnen. Zijn andere ploegen nou echt zo dramatisch blind dat ze die mannen niet eens een contract weten te geven. Sjonge jonge.

EDIT: Ze hebben dus nu al aangetrokken:

- Rasmus Guldhammer
- Jan Bakelants
- Jan Ghyselinck
- Patrick Gretsch
- Tejay van Garderen

Ik vraag me af wanneer de eerste geluiden gaan komen van renners die bij een andere ploeg voor hun eigen kans mogen gaan.
wat is dat voor iemand, die Van Garderen? Heb eigenlijk nog nooit van m gehoord
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70273271
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef Szura het volgende:

[..]

wat is dat voor iemand, die Van Garderen? Heb eigenlijk nog nooit van m gehoord
Naja zeg. Van Garderen is een Amerikaanse klassementsrenner. Klimmen en tijdrijden, hij kan het allebei erg goed. Won dit jaar o.a. de Circuito Montañes. Even ter vergelijking: Gesink won die lastige rittenkoers in 2006 en Mollema in 2007.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:18:46 #234
67089 Gillingham
The horror...
pi_70281775
Ik volg Van Garderen ook al een tijdje een beetje, hij viel me vorig jaar in ieder geval al op. Jammer dat ze die moeten laten gaan bij de opleidingsploeg van Rabo.

Columbia is overigens echt wel als een dolle talenten aan't inkopen. Als ze Rui Costa en Boom maar met rust laten.
What's it going to be then, eh?
pi_70283967
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Naja zeg. Van Garderen is een Amerikaanse klassementsrenner. Klimmen en tijdrijden, hij kan het allebei erg goed. Won dit jaar o.a. de Circuito Montañes. Even ter vergelijking: Gesink won die lastige rittenkoers in 2006 en Mollema in 2007.

je vergeet dat hij de Tour de Haut-Anjou oid en de koniginnerit van Olympia's Tour won. Maar Art ik kan me best voorstellen dat het gros hier niet weet wie Van Garderen is want de meeste volgen hier het CT circuit niet eens. We zitten hier niet op de prik
pi_70284045
als ik zo eens kijk naar de ploeg van Columbia denk ik dat Craig Lewis, Sivtsov, monfort, dockx, hansen en dat soort mannen wellicht alweer andere oorden gaan opzoeken.
pi_70284562
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 11:34 schreef Bartoli het volgende:

[..]

je vergeet dat hij de Tour de Haut-Anjou oid en de koniginnerit van Olympia's Tour won. Maar Art ik kan me best voorstellen dat het gros hier niet weet wie Van Garderen is want de meeste volgen hier het CT circuit niet eens. We zitten hier niet op de prik
Hè, jammer

Maar ik weet best dat hij de Tour de Haut-Anjou won en de laatste etappe van Olympia's Tour, maar vooral de eerstgenoemde zegt helemaal niets hier, vandaar dat ik die maar wegliet
  dinsdag 23 juni 2009 @ 18:32:14 #238
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70297318
quote:
Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef kawotski het volgende:
Morgen, dinsdag, onze grote vriend Bernhard Kohl in EenVandaag.
Hij liet weinig los, maar begreep uit zijn 'hints' dat er zeer waarschijnlijk ook enkele (nederlandse)raborenners gebruiken.
Net efkes anges
pi_70297338
Weinig nieuws dat ik nog niet wist.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:21:05 #240
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70298528
quote:
Dehaes rijdt vanaf 1 juli voor Silence-Lotto di 23/06/2009 - 18:47
Kenny Dehaes stapt op 1 juli over naar Silence-Lotto. Dat heeft de Belgische ProTour-ploeg dinsdag bekendgemaakt.
De 24-jarige Kenny Dehaes verlaat Katjoesja, waar hij veel kritiek kreeg en zich op den duur niet goed meer voelde. Bij Silence-Lotto kreeg hij een contract tot 31 december 2010, met optie op een jaar extra.

"Deze transfer past in de filosofie van Silence-Lotto om talentvolle Belgen op een rustige en professionele manier te laten doorgroeien", zegt Silence. "Met zijn spurterstalent versterkt Kenny de ploeg in de tweede seizoenshelft. Zijn eerste race wordt de Ronde van Denemarken."
Was te verwachten natuurlijk.
Eens kijken of Steegmans volgt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:46:44 #241
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70301810
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef marcodej het volgende:
Weinig nieuws dat ik nog niet wist.
op zich niet, maar het is jammer dat renners die zeggen dat ze clean zijn af en toe niet even een concullega verlinken.. Ik zie Bram Tankink altijd duidelijk op de voorgrond, als hij echt zo clean is als hij zegt dan kan hij af en toe wel even een boekje opendoen lijkt mij.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:30:55 #242
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70303840
Slotetappe Ster Elektro Toer

De renners achter de motoren in de neutralisatie zone

Na 12 kilometer al een kleine kopgroep

Het peloton volgt op ongeveer 1 minuut

Ook na 24 kilometer houdt de groep vooraan stand

Silence en Milram leiden het peloton

Herken deze oud winnaar van de Amstel Gold Race

Onenigheid in de kopgroep

En blijven er uiteindelijk maar 2 koplopers over

Milram en Silence blijven ‘jagen’

Het 1e uur was er een wedstrijd gemiddelde van 45km/u
Net efkes anges
  FOK!fotograaf dinsdag 23 juni 2009 @ 22:47:58 #243
73911 ultra_ivo
pi_70306951
Zojuist werd Joop Atsma geinterviewd bij Langs de Lijn. Hij vertelde dat er over een jaar of 3-4 een ploegentijdrit voor profploegen op het WK gaat komen. Verder zou volgens hem de UCI de oortjes langzaam willen afbouwen.
pi_70308397
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zoals afgesproken een samenvatting van de etappe Verviers-La Gileppe

Greipel zelf komt als laatste voorbij, en knalt zo op de ploegleiderswagen
Leuke foto's

Maar is dat ook echt het moment dat Greipel achterop de auto knalde? Zo ja, heb je wel mazzel met die foto, jammer dat je niet ziet dat hij erop zit, dan had ie wel in de kranten gekund
pi_70310724
Michel Kreder (Rabobank Continental) rijdt volgend jaar voor Garmin.
  woensdag 24 juni 2009 @ 07:30:07 #246
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70312143
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:20 schreef Sautor het volgende:

[..]

Leuke foto's

Maar is dat ook echt het moment dat Greipel achterop de auto knalde? Zo ja, heb je wel mazzel met die foto, jammer dat je niet ziet dat hij erop zit, dan had ie wel in de kranten gekund
Dit was inderdad het moment, Maar hasd mijn camera net weggestopt, en hij stond nog op ingezoomd, dus voor ik dat had ingesteld was hij al weer 'gevlogen';
Net efkes anges
pi_70315102
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:35 schreef Ereinion het volgende:
Michel Kreder (Rabobank Continental) rijdt volgend jaar voor Garmin.
quote:
Talent Kreder stapt over naar Garmin
Door JEROEN SCHMALE
ZEVENHUIZEN - De Amerikaanse ProTour- ploeg van Garmin-Slipstream krijgt er volgend seizoen nog een Nederlandse renner bij. Michel Kreder stapt van de opleidingsploeg van Rabobank over naar het team van manager Jonathan Vaughters.

Kreder, 21 jaar pas, tekent een tweejarig contract bij de formatie, waar dit seizoen de Nederlanders Martijn Maaskant, Huub Duyn, Hans Dekkers en Ricardo van der Velde onder contract staan. Zij zijn ploeggenoten van onder meer de Amerikanen Christian Vande Velde, David Zabriskie en Tyler Farrar en de Brit Bradley Wiggins.

,,Dit is voor mij natuurlijk fantastisch,'' reageert Kreder, wiens broertje Raymond dit seizoen debuteert bij het opleidingsteam van Garmin. ,,Van hem heb ik goede verhalen gehoord over de ploeg en ik weet zelf natuurlijk ook waar de kwaliteiten van de ploeg liggen. Bovendien krijg ik als jonkie echt de gelegenheid om aan mezelf te blijven werken en beslis ik bijvoorbeeld mee over mijn wedstrijdschema.''

Vaughters hoopt Kreder in de toekomst vooral uit te kunnen spelen in heuvelachtige wedstrijden met een slotklim, het favoriete terrein van de youngster uit Zevenhuizen. Niet voor niets noemt hij Alejandro Valverde en Danilo di Luca als zijn favoriete renners en met hen hoopt hij de komende jaren de concurrentie aan te gaan in wedstrijden als de Amstel Gold Race, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik.

Vaughters, zelf een voormalige knecht van zevenvoudig Tourwinnaar Lance Armstrong, heeft nu weinig renners die in zulke wedstrijden goed uit de voeten kunnen en daarom toonde hij al langer interesse in de Zuid-Hollander, die ook in de belangstelling stond van het enorm succesvolle Team Columbia (de ploeg van onder meer Mark Cavendish, Kim Kirchen en André Greipel) en een nieuwe profformatie, het Britse Team Sky. Kreder: ,,Juist omdat er bij Garmin nu weinig renners rijden die goed zijn in de wedstrijden waar ik sterk ben, heb ik voor deze ploeg gekozen.''

Volgend jaar verhuist Kreder met zijn broertje naar het Noord-Spaanse Girona, waar de ploeg de Europese thuisbasis heeft. In het verleden zijn veel Amerikaanse coureurs voor korte of langere tijd neergestreken in die plaats. ,,Dat is voor mij natuurlijk ook een ideale uitvalsbasis om te trainen, niet ver van de Pyreneeën.''

Kreder is bezig aan zijn tweede seizoen bij Rabo's opleidingsteam. In het shirt van de bankiersformatie. Dit jaar presteert hij erg constant, met vier noteringen in de top-5 in de Ronde van Bretagne en overwinningen in de Ronde van Lotharingen en, recentelijk, de openingsrit van de zware Spaanse klimkoers Circuito Montañés. In het eindklassement van die wedstrijd werd hij achtste.

Kreder geldt als een van de favorieten voor de beloftentitel bij de NK wielrennen, komend weekeinde in Heerlen en Landgraaf. Dan dient hij niet alleen met tal van ploeggenoten af te rekenen, ook met drie familieleden. Naast zijn broer doen neven Wesley en Dennis mee, die bij de continentale ploeg Van Vliet-EBH Elshof rijden. Hun vaders zijn tweelingbroers en kwamen zelf op de fiets nooit verder dan de recreanten.

sportwereld.nl
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:33:26 #248
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70315523
ze willen ook van summeren bij garmin, en hebben hem al een mooi loon aangeboden, zegt sporza.
pi_70315659
Die Lightweight wielen van Milram, met witte spaken, zijn zo vet he
  donderdag 25 juni 2009 @ 13:13:48 #250
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70356523
En de kwaliteitsarmoede in het vrouwenwielrennen wordt maar weer eens aangetoond door Jeannie Longo, over een paar maandjes 51. Ze is weer nationaal kampioen tijdrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')