abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70170784
En de tweede etappe van de Ster Elektrotoer is gewonnen door..............jawel hoor, André Greipel.

Overwinning nummero 41 dit seizoen voor Columbia.

1. André Greipel
2. Allan Davis
3. Borut Bozic

[ Bericht 11% gewijzigd door TheArt op 19-06-2009 16:41:20 ]
pi_70171791
quote:
Giovanni Visconti heeft een succes behaald voor zijn ploeg ISD door de tweede etappe van de Ronde van Slovenië te winnen. De Italiaan bleef de Slovenen Grega Bole en Jure Kocjan voor. Zij maakten deel uit van een grotere groep die in de slotfase was weggereden.

Derde overwinning dit seizoen voor ISD

Bron: www.wielerflits.nl
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70197930
Gilbert wint solo de Ardennenetappe in de Ster Elektrotoer
pi_70200016
quote:
Gilbert plaatste de beslissende sprong in de slotkilometer. Die was lastig genoeg om niemand te laten terugkeren. Gilbert vergat wel de leidersplaats mee te nemen. In al zijn enthousiasme begon hij veel te vroeg te juichen, zodat hij slechts twee seconden voorsprong overhield. Met de tien seconden bonificatie van de overwinning kwam hij in precies dezelfde tijd als Terpstra te staan. In dat geval bepalen de honderdsten van seconden in de proloog wie leider wordt.

Terpstra liet woensdagavond in Gemert negen honderdsten optekenen, Gilbert 54. Als Gilbert de Ster Elektrotoer wil winnen, moet hij ofwel bonificatieseconden pakken in de twee tussenspurten of bij de finish in de slotrit van zondag van Beek naar Helmond.

sport.be
Dat is wel heel dom
pi_70200205
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is wel heel dom
Ja inderdaad. Maar hoe heeft Greipel het eigenlijk gedaan.

Ohja is het de moeite waard om vannacht de samenvatting te zien? Hoorde dat er vannacht een samenvatting van deze koers zou worden uitgezonden op rtl7.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
pi_70200946
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 18:08 schreef MarijeH het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar hoe heeft Greipel het eigenlijk gedaan.
5 minuten verloren.

Terpstra is wel heel goed zeg wordt nog 4e. Morgen maar in het wiel van Gilbert gaan zitten.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 19:19:01 #207
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70202144
Vanmiddag met de motor door de ardennen getoerd. Was nog neto p tijd bij mijn 1e kijklocatie (Francorchamps) ik kwam de autosnelweg af, en ik zat al tussen de voorrijders. Nog een hachelijk momentje tussen de wagens overigens. Thv het circuit draaide de stoet rechts af, Greipel zag niet of te laat, dat de ploegleiderswagen die voor hem reed in de remmen ging, En dus knalde Greipel er *BOEM* tegenop. Daarna nog even gaan kijken op La Redoute en tenslotte bij de aankomst bij La Gileppe. Foto's volgen zsm
Net efkes anges
  zondag 21 juni 2009 @ 10:58:57 #208
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70215385
Mijn voorspelling alvast voor het NK volgende week:

1. Lars Boom (gevolgd door ene Terpstra en Clement)
1. Marianne Vos
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_70215481
Ik hoop op Terpstra De Rabo's zullen hem wel weer slopen maar hij is nog beter dan vorig jaar
Maar anders Gesink of Clement. Want het zou natuurlijk wel weer leuk zijn de driekleur vooraan in de Tour te zien
pi_70224869
Laatste rit Ster Elektrotoer:

1 - Greipel
2 - Napolitano

Gilbert eindwinnaar.
  zondag 21 juni 2009 @ 16:51:26 #211
67089 Gillingham
The horror...
pi_70225066
Heeft Gilbert ergens bonificatieseconden weten te behalen of zat Terpstra niet in het peloton? Dat laatste lijkt me sterk. Jammer voor Terpstra.
What's it going to be then, eh?
pi_70225178
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:51 schreef Gillingham het volgende:
Heeft Gilbert ergens bonificatieseconden weten te behalen of zat Terpstra niet in het peloton? Dat laatste lijkt me sterk. Jammer voor Terpstra.
Gilbert was 2x 3e bij de twee tussensprints en heeft dus het eindklassement gewonnen met 2 sec. voorsprong op Terpstra.
pi_70225439
Gilbert kon alleen nog enigszins belaagd worden door Bozic in de eindsprint maar dan moest de sloveen wel winnen en Gilbert geen boni's pakken.
pi_70227636
Jammer voor Terpstra. Maar ja. Die gaan we nog zien de komende maand
pi_70227812
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Jammer voor Terpstra. Maar ja. Die gaan we nog zien de komende maand
Zolang hij niet te veel voor Gerdemann hoeft te werken.
  zondag 21 juni 2009 @ 19:15:07 #216
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_70228688
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:

[..]

Gilbert was 2x 3e bij de twee tussensprints en heeft dus het eindklassement gewonnen met 2 sec. voorsprong op Terpstra.
Ik snap dan niet dat ze bij Milram dan geen vroege vlucht proberen te organiseren. Als er een mannetje van Milram demarreert dan zijn er altijd wel een paar renners van de "mindere" ploegen die meespringen. Dan zijn die boni's tenminste weg tegen de tijd dat het peloton langs komt.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_70229171
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:15 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Ik snap dan niet dat ze bij Milram dan geen vroege vlucht proberen te organiseren. Als er een mannetje van Milram demarreert dan zijn er altijd wel een paar renners van de "mindere" ploegen die meespringen. Dan zijn die boni's tenminste weg tegen de tijd dat het peloton langs komt.
Dat probeerden ze ook door een ontsnapping met onder meer Servais Knaven. De meeste boni's lagen echter op de streep tijdens lokale rondjes. Kort voor het einde, daardoor kon niemand ver weglopen.
pi_70229584
quote:
Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Zolang hij niet te veel voor Gerdemann hoeft te werken.
Zal toch wel niet? Die is 41e in Zwitserland geworden.
  zondag 21 juni 2009 @ 23:30:35 #219
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70238998
Vandaag, per motor circa de 1e 55 kilometer van de Ster Elektro Toer gevolgd per motor. Ook deze foto's volgen een van de komende dagen.*
* Mocht iemand foto's hebben, van de rest van de etappe dan zie ik ze graag.
Net efkes anges
pi_70242312
quote:
Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Zal toch wel niet? Die is 41e in Zwitserland geworden.
Volgens mij maakt ze dat bij Milram helemaal niks uit. Kansloze tactieken van het niveau rabobank daar altijd. In de Dauphine moesten ze gewoon werken voor Knees.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:12:53 #221
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70246533
Kenny Dehaes vertrekt bij Katusha en gaat vanaf 1 juli voor Silence rijden. Steegmans heeft definitief geweigerd het nieuwe dopingcontract bij opnieuw Katusha te tekenen en Jan Ghyselinck en Jan Bakelants zouden beiden in de belangstelling van Team Columbia staan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 22 juni 2009 @ 11:57:14 #222
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_70247766
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kenny Dehaes vertrekt bij Katusha en gaat vanaf 1 juli voor Silence rijden. Steegmans heeft definitief geweigerd het nieuwe dopingcontract bij opnieuw Katusha te tekenen en Jan Ghyselinck en Jan Bakelants zouden beiden in de belangstelling van Team Columbia staan.
Steegmans dus niet in de Tour de France. Blijft hij wel voor Katusha rijden of zien we Gert volgend jaar weer terug bij een Belgische formatie?
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_70248472
quote:
Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk en daarom is Columbia nu zo goed. Na Guldhammer halen ze weer twee toptalenten in huis. Schijnbaar handelen zij snel of is de rest van de ploegen stekeblind.
  maandag 22 juni 2009 @ 12:33:03 #224
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70248715
Misschien hebben ze gewoon meer geld. Volgens mij zitten QuickStep en Silence ook al een hele tijd achter die 2 Jannen te hengelen. Vorig jaar al bij Bakelants, maar die wilde blijkbaar eerst rustig een jaar groeien bij Topsport Vlaanderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70251133
quote:
Op maandag 22 juni 2009 12:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Kijk en daarom is Columbia nu zo goed. Na Guldhammer halen ze weer twee toptalenten in huis. Schijnbaar handelen zij snel of is de rest van de ploegen stekeblind.
Ja, die zullen volgend jaar wel sprints bergop van Cunego gaan winnen en vanuit het niets top-10 rijden in goedbezette tijdritten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')