Ja inderdaad. Ze kwam net voorbij bij een of ander muziek progamma op ned 3.quote:
Hij was lang zoeken he kneusjequote:
Je weet het wel lekker te verwoorden Ts.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:24 schreef Canisfire het volgende:
..
Komt een of andere dikke turkse pot uit utrecht met deze vekrachte versie :
...
De eerste maar niet de beste. Maakt niet uit die van Lisa is puur verneukerij.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iedereen zou moeten weten dat de oorspronkelijke versie van Leonard Cohen de beste is.
Zij is niet het grootste probleem, wel de idiote productie.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:35 schreef Hukkie het volgende:
Knappe meid, verder heb ik betere uitvoeringen van het nummer gehoord idd, maar het is niet slecht voor een meiske van 22.
Van Leonard is zeker wel de mooiste, ik vind die van deze Rufus figuur al een vreselijke verkrachting, van het prachtige origineel.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De eerste maar niet de beste. Maakt niet uit die van Lisa is puur verneukerij.
Moet je wel de juiste hebben van LC, hij kan er ook wat van kwa theatrale aankleding (zie de versie op The Essential LC).quote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Van Leonard is zeker wel de mooiste, ik vind die van deze Rufus figuur al een vreselijke verkrachting, van het prachtige origineel.
Now I've heard there was a secret chordquote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
Alle versies zijn kut man, zijn jullie grijze mannen van 50 ofzo.
En ik vind die Lisa er een beetje uitzien alsof ze van het kamp komt.
We zijn niet allemaal meisjes van 12, sorryquote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef Sapstengel het volgende:
Alle versies zijn kut man, zijn jullie grijze mannen van 50 ofzo.
alleen jammer van die viool... anders was ie stukken beter geweest.quote:
Punt is dat we niets meer van die muts gaan horen over een x aantal weken.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:21 schreef NatteBever het volgende:
Punt is dat Lisa niet de rock kant op wil
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog, maar die zal inderdaad niet blij zijn.
Smerig wijf is hetquote:Op zondag 31 mei 2009 16:31 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik hou wel van vrouwen waar ik me aan vast kan grijpen. Je moet toch iets hebben om vast te pakken?
Waarom niet? Er stroomt weer lekker wat geld binnen en het lied is al zo vaak gecovered dat één zo'n extra versie niet erg zal uitmaken.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die leeft nog, maar die zal inderdaad niet blij zijn.
Sorry hoor, ik hou best van iets stevigere vrouwen.. Maar kijk nu zelf -->quote:
* Ofyles2 raakt even bewusteloosquote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik hou best van iets stevigere vrouwen.. Maar kijk nu zelf -->
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon smerig? Die kop, dat haar, die tattoo's, die hele plakkaat die ze op dr gezicht gesmeerd heeft
Voor de prachtige tekst, alle credits voor Cohen natuurlijk. Maar Jeff heeft het nummer echt naar een grotere hoogte getildquote:
Ja die is zeker goed, maar de originele versie vind ik echt een stuk minder:quote:
Die bedoel ik idd.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:20 schreef wwwever het volgende:
Ja die is zeker goed, maar de originele versie vind ik echt een stuk minder:
http://www.dailymotion.co(...)hen-hallelujah_music (met corny videoclip)
Waarom ga je er serieus erop in?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik hou best van iets stevigere vrouwen.. Maar kijk nu zelf -->
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon smerig? Die kop, dat haar, die tattoo's, die hele plakkaat die ze op dr gezicht gesmeerd heeft
Mensen die dat zeggen, wisten in eerste instantie ook niet dat Leonard Cohen het geschreven heeft en dwepen nu met wijlen Jeff.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:23 schreef S.Seagal het volgende:
Beste versie is gewoon die van Jeff Buckle. Punt uit.
Waar slaat dat nu weer opquote:Op zondag 31 mei 2009 21:26 schreef SevenWonders het volgende:
Mensen die dat zeggen, wisten in eerste instantie ook niet dat Leonard Cohen het geschreven heeft en dwepen nu met wijlen Jeff.
Dus ze is nog te nakken?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:31 schreef Frasier het volgende:
Ze is niet lesbisch, is niet Turks en komt ook niet uit Utrecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |