Ja inderdaad. Ze kwam net voorbij bij een of ander muziek progamma op ned 3.quote:
Hij was lang zoeken he kneusjequote:
Je weet het wel lekker te verwoorden Ts.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:24 schreef Canisfire het volgende:
..
Komt een of andere dikke turkse pot uit utrecht met deze vekrachte versie :
...
De eerste maar niet de beste. Maakt niet uit die van Lisa is puur verneukerij.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Iedereen zou moeten weten dat de oorspronkelijke versie van Leonard Cohen de beste is.
Zij is niet het grootste probleem, wel de idiote productie.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:35 schreef Hukkie het volgende:
Knappe meid, verder heb ik betere uitvoeringen van het nummer gehoord idd, maar het is niet slecht voor een meiske van 22.
Van Leonard is zeker wel de mooiste, ik vind die van deze Rufus figuur al een vreselijke verkrachting, van het prachtige origineel.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
De eerste maar niet de beste. Maakt niet uit die van Lisa is puur verneukerij.
Moet je wel de juiste hebben van LC, hij kan er ook wat van kwa theatrale aankleding (zie de versie op The Essential LC).quote:Op zondag 31 mei 2009 15:42 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Van Leonard is zeker wel de mooiste, ik vind die van deze Rufus figuur al een vreselijke verkrachting, van het prachtige origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |