Zegt niets. Kan een swap gehad hebben, of een turbo erop geschroefd of wat dan ookquote:Op zondag 27 september 2009 16:12 schreef mstr het volgende:
[..]
www.rdw.nl en dan even kentekencheck doen?
Het is een 2.0 16V, dus 138 PK.quote:Op zondag 27 september 2009 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zegt niets. Kan een swap gehad hebben, of een turbo erop geschroefd of wat dan ook
0,6 sec. is sowieso niet erg veel ;-)quote:Op zondag 27 september 2009 17:45 schreef Impry het volgende:
[..]
Het is een 2.0 16V, dus 138 PK.
In theorie had de Audi 0,6 sec. sneller bij de 100 moeten zijn, dus of hij deed niet 100% z'n best, of hij kon gewoon niet rijden.
Ik zou het even op een Peugeot (307) forum proberenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:54 schreef M4a1 het volgende:
<schop>
Gefeliciteerd, wat voor kleur ? Ik rij op dit moment in een rode 106 1400 XSi leman's uitvoeringquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:37 schreef invine het volgende:
invine is binnenkort eigenaar van een peugeot 106 xsi
Komt omdat jij altijd doosjes met vonkjes hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat voor kleur ? Ik rij op dit moment in een rode 106 1400 XSi leman's uitvoering
Die gaat als de brandweer
Deal ging toch niet doorquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:03 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wat voor kleur ? Ik rij op dit moment in een rode 106 1400 XSi leman's uitvoering
Die gaat als de brandweer
Beller is snellerquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:46 schreef invine het volgende:
Die vent reageert niet meerwaarom is een auto via internet kopen zo moeilijk?
Als er geen nummer bij staat zou ik sowieso een beetje meer twijfelen, het is geen klein bedrag wat je uit wil gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef invine het volgende:
Zonder telefoon nummer nietHeb al weer een nieuwe op het oog, alleen vraagt ze een absurd bedrag.
Nu gaan ze toch echt weg want vrijdag ga ik andere velgen ophalen. Ik heb het profiel toevallig van de week opgemeten en er zit aan de voorkant nog 5,2 mm op (achter zou ik ook nog even kunnen meten). Rondom liggen er Michelin banden op.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hier de foto's van alle 4 de velgen. Zoals je ziet is het oppervlak van elke velg helemaal netjes. Alleen dat opstaande randje heeft hier en daar soms wat stoeprandschade.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ervaring ermee, heb er al wel even aan zitten denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met het verlagen van de auto aan de achterkant? Dit is een torsie-as dus kun je zelf verstellen.
Ik gebruik er altijd ICE van Turtle Wax voor, daar kan je ook je auto snel mee laten glimmen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:33 schreef LgCookie1 het volgende:
Ik kan uit die 2 close-up plaatjes niet echt opmaken wat je rijdt, een 206?
Laten spuiten is sowieso altijd erg duur.
Heeft iemand ervaring met het opnieuw-zwart-maken van stootstrips?
Welke middeltjes e.d.?
Die van mij beginnen toch wel erg vaal te worden...
Ja, is zeker duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:30 schreef mstr het volgende:
Ik heb laatst gekeken naar het laten spuiten van de stootstrips, maar fuck, wat is dat duur zeg
En ik wil nog steeds leuke velgen er onder
Volgens mij heb je bij de Action ook een of andere spuitbus om plastic delen weer mooi zwart te maken. Staat in het rijtje van Speed Wax, Tyre Shine, etc..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:33 schreef LgCookie1 het volgende:
Heeft iemand ervaring met het opnieuw-zwart-maken van stootstrips?
Welke middeltjes e.d.?
Die van mij beginnen toch wel erg vaal te worden...
Mijn GTi zit in ± 8,3 sec. aan de 100 en heb er een keer 206 km/h GPS mee gereden, kon nog wel iets harder, maar niet veel meer. (hoe toepasselijk 206quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:12 schreef LgCookie1 het volgende:
Veel 206jes hier
Als ik het goed heb een gti toch? Wat doen die nou qua topsnelheid en acceleratie?
Zo, staat vet zeg!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Even snel een shot van mijn nieuwe 17 inch Challenger velgen![]()
[ afbeelding ]
Dan is hij zoals hij zou moeten zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:17 schreef Impry het volgende:
[..]
Zo, staat vet zeg!
Nu nog een spoilertje en dan is hij af.
http://www.ziptuning.nl/c(...)1.0-68pk.html#headerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
Even een vraagje hé, wie weet of, hoe en tot hoever je een 107 nog meer pk's kan geven?
Ja ok, wellicht had ik de vraag wat anders moeten stellenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.ziptuning.nl/c(...)1.0-68pk.html#header
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |