Leuk bakkiequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:24 schreef Impry het volgende:
Zoals beloofd foto's van m'n 206 GTI die ik vanmiddag opgehaald heb:
(allemaal klikbaar voor 1280px)
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Er is al meer interesse, maar ik zal je onthouden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Mocht je je velgen kwijt willen, kun je altijd even PMen.
Dankje!quote:
Tuurlijk, het is goedkoop, maar ik zou eerst je rijbewijs halen, anders moet je tot die hebt wegenbelasting/verzekering betalen en ondertussen nog een nieuwe apk met waarschijnlijk wat werk...quote:Op woensdag 22 juli 2009 02:52 schreef Braddie het volgende:
Ik ga over 2 weken mijn theorie voor auto rijbewijs leren, En hoop ergens midden volgend jaar een rijbewijs te bezitten...
Nou ben ik al wat aan het kijken voor een wagentje, En toen ik vanmiddag even wat rondliep in Hilversum zag ik een 205 1,1 uit `89 met geen roest of dergelijk...
Zat bestikkering op(Kwam van een reclame bedrijf), Achter assen waren vervangen, Remkleuwen waren vervangen, Rem schijven zijn op, Wel apk tot september...
Was de prijs 150euro!!, Ik af gedingd tot 125 euro, Ik mijn ouders bellen, Zeggen ze beiden NEE!!, Althans mijn ma zei EERST JE RIJBEWIJS DAN EEN AUTO!, en me pa zei, Ik ga wel ff mee(Hij is al 40 jaar auto monteur)...
Auto had al 231K gelopen...
Wat vinden julie? Koopje of niet?..
Peugeot logo op een Citroën?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:24 schreef GizartFRL het volgende:
Vanmiddag eindelijk maar eens de raamsticker geplakt die ik 4 jaar geleden ooit eens vond in een auto die ik gesloopt heb.
[ link | afbeelding ]
Even kijken wie er goed oplet.
mja maar is het qua arbeidsloon niet voordeliger dit tegelijk met de riem te doen??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef mstr het volgende:
Mijn 206 is vandaag voorzien van een nieuwe distributieriem.
Volgens hem was het hard nodig ook, hij was in 10 jaar / 84.000 km nog nooit vervangen.
De waterpomp liet een klein spoortje achter, maar nog lang niet erg genoeg om hem te vervangen.
Rond de 200/300 euro dacht ik, weet niet meer zeker of dat inclusief monteren is.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef dj_ko het volgende:
* dj_ko heeft een peugeot 207.
Nu was ik echter benieuwd wat het zou kosten om er een spoilertje op te laten zetten bij een dealer.
Iemand hier ervaringen mee?
waterpomp lek is niet tofquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:59 schreef mstr het volgende:
Mijn 206 is vandaag voorzien van een nieuwe distributieriem.
Volgens hem was het hard nodig ook, hij was in 10 jaar / 84.000 km nog nooit vervangen.
De waterpomp liet een klein spoortje achter, maar nog lang niet erg genoeg om hem te vervangen.
De auto is 9 jaar oud, en hij liet een heel klein spoortje achter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:42 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja maar is het qua arbeidsloon niet voordeliger dit tegelijk met de riem te doen??
Heb bij de 206 nog niet echt onder de motorkap gekeken, maar als toch alles los hangt, en hij laat al een spoortje achter...
Alleen de achterspoiler spuiten ± ¤ 75,-. De stootstrips zullen zo'n ¤ 25,- per stuk zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:23 schreef mstr het volgende:
Mag ik vragen wat het spuiten van je stootstrips kost?
Oké, want ik wil het ook nog steeds laten doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:26 schreef Impry het volgende:
[..]
Alleen de achterspoiler spuiten ± ¤ 75,-. De stootstrips zullen zo'n ¤ 25,- per stuk zijn.
Dat zijn een beetje de richtprijzen en bepaald n.a.v. totaalprijs. (je zit met 'startkosten')
Ik blijf toch mijn 206 rijden maar mijn velgen worden wel vervangen. Er zitten 4 Michelin Energy Savers onder die bij 12.000 km geleden gemonteerd zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Mocht je je velgen kwijt willen, kun je altijd even PMen.
Wat mag het kosten?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik blijf toch mijn 206 rijden maar mijn velgen worden wel vervangen. Er zitten 4 Michelin Energy Savers onder die bij 12.000 km geleden gemonteerd zijn.
Dus als je interesse hebt....
Eigenlijk nog niet over nagedachtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat mag het kosten?
PM maar als je dat liever hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Eigenlijk nog niet over nagedacht![]()
Welk type 206 heb jij eigenlijk? En heb je daar een foto van?
Waar is dat vliegveld? En kan je er zo op komen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:19 schreef Impry het volgende:
Weer even een aantal fotootjes van m'n 206 GTi.
Allemaal klikbaar voor 1200x800.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En ondertussen heb ik ook een RC spoiler hier in huis liggen die ik binnenkort, tegelijk met m'n stootstrips laat spuiten.
[ afbeelding ]
Kthx, mss eens met de motor wat filmpjes schieten daaro.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:44 schreef Impry het volgende:
Is in Weelde/België en de ene keer staat het hek wel open, andere keer niet. Nu was er een zweefvliegclub bezig dus toen was het gewoon open.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:38 schreef mstr het volgende:
Ik krijg begin volgende week te horen wat het gaat kosten om m'n strips te spuiten
quote:
Ik zou graag 400 euro willen hebben voor mijn GTI velgen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat mag het kosten?
PM maar als je dat liever hebt.
Ik zal het even onthouden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zou graag 400 euro willen hebben voor mijn GTI velgen.
Dat lijkt me toch een zeer schappelijke prijs met die Michelin Energy Savers erop. Die zijn namelijk in december voor een totaalbedrag van 390 euro erop gezet.
De achtervelgen hebben totaal geen stoeprand schade. De voorste hebben wel wat beschadigingen aan het uitstekende randje. Ik zal straks eens foto's maken van alle 4 de velgen plus het bandenprofiel. Dan kun je zelf oordelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal het even onthouden.
Je hoort het zo snel mogelijk.
Nog één vraagje: hebben ze stoeprandschade?
Heb je er nog een foto van?
Zeer gaarne.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De achtervelgen hebben totaal geen stoeprand schade. De voorste hebben wel wat beschadigingen aan het uitstekende randje. Ik zal straks eens foto's maken van alle 4 de velgen plus het bandenprofiel. Dan kun je zelf oordelen.
Ze zijn 15.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef mstr het volgende:
Tof.
Ik heb serieuze interesse.
Even over nadenken.
Hoeveel inch is het eigenlijk?
16 als ik het goed zie?
Oké.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ze zijn 15.
Denk er maar eens over na. Aanstaande woensdag ga ik voor 12 dagen naar Curacao. Dus je hebt nog even tijd om na te denken.
Die zijn zeker mooi.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:02 schreef Impry het volgende:
Ik ga zaterdag een setje 16" Ouragans ophalen!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:34 schreef Koepert het volgende:
Aangezien dit mij het ideale topic hiervoor lijkt.. (nieuw topic imo onnodig)..
Ik ben aan t sparen voor n eerste auto.. Nu is mijn oog gevallen op een 306 sedan van na 97..
Redenatie: Sedan = meer ruimte dan hatchback, 4 deuren sowieso n must (geen zin in instap/spullengekluns) en na 97 is mooier model, airbag-stuur etc..
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij deze auto? Zijn er mensen die het als noodzaak zien om mij van n 306sedan naar een andere (306) te praten? Welke motor is aan/af te raden? t word sowieso n benzine....
Hehe, ja, dan is het wel makkelijk als je soms stoeprandje mee kan nemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Die zijn zeker mooi.
Maar ik moet wel een beetje rekening houden met het feit dat ik in Utrecht woon en er veel hoge stoepen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |