I'm in love with Dove!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef Quir het volgende:
[..]
How Fa will you go?![]()
![]()
![]()
:d;d:d:D
:D
;D;d: d;D;;;
die poepfilmpjes heb ik nu wel gezien, daar kan ik wel tegen, maar dit was echt een brug te ver voor mijquote:
Waarom zou je dat echt doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef Siniti het volgende:
De BME Pain Olympics blijft verreweg het ergst.
An-dré-lonquote:Op zondag 31 mei 2009 16:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
I'm in love with Dove!:D
::D
:D:
:D:
:D
:;d:D; ;:D:D: ;d::D
hee kindertjes, onzin is ergens anders. Jaa!quote:
Was mijn linkerbal met de magische krachten van Zwitsalquote:
Herbalquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Was mijn linkerbal met de magische krachten van Zwitsal![]()
: D:D::D:
:
: D::D ;:D; ;d;d;d ;:D; d;D: :;d; D
Godverdetering wat een mongolen, dat doe je toch nietquote:Op zondag 31 mei 2009 16:20 schreef Siniti het volgende:
De BME Pain Olympics blijft verreweg het ergst.
Mongool, het is maar 1 man.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:47 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Godverdetering wat een mongolen, dat doe je toch niet![]()
![]()
Ik heb zo'n zin in herbal ;Dquote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Was mijn linkerbal met de magische krachten van Zwitsal![]()
: D:D::D:
:
: D::D ;:D; ;d;d;d ;:D; d;D: :;d; D
2 toch? eerste doet touw om ze ballen en de andere om zn pikquote:
Dan heb ik niet goed gekekenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
2 toch? eerste doet touw om ze ballen en de andere om zn pik
Wat is je klacht godverdomme, ik krijg de komende week geen stijve jongeman meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:57 schreef Kahlen het volgende:
Zit net lekker te smullen van een zak winegums onder het downloaden en zit voor mijn plezier wat rond te surfen. Kom ik toch gore shit tegen, 2 girls one cup is er niks bij... gevolg dat ik over mijn toetsenbord van mijn laptop heen kots...
http://www.vkmag.com/vide(...)ruikers_uit_rusland/
veel plezier ermee en u bent gewaarschuwd
Uitleg filmpje:
[..]
daar gaan je smatjesquote:Op zondag 31 mei 2009 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is je klacht godverdomme, ik krijg de komende week geen stijve jongeman meer.
We hebben 't hier over Ricko, knul.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |