Stoer.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef appelsjap het volgende:
TS, als je dit al erg vindtIk ken 5304887x ergere videos
Joahquote:
het valt serieus mee, als je een gemiddeld medisch programma eng vindt moet je niet kijken maar anders valt het wel mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
Ik kijk, ondanks mijn grote nieuwsgierigheid, niet.
Niet zo pussy.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
Sterker nog: ik zat lekker een bakje friet met mayo weg te werken terwijl ik het filmpje keekquote:Op zondag 31 mei 2009 15:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Niet zo pussy.![]()
Als je dit gaat vergelijken met 2girlz... is dit 10x minder erger. Ik heb nog steeds evenveel eetlust.
Het is niet erg vergeleken met andere filmpjes.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:39 schreef McFearless het volgende:
Waarvoor de note? Is mijn post zoveel viezer dan die van de OP? Niet toch?quote:
kan je dat zelf niet verzinnen?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:00 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarvoor de note? Is mijn post zoveel viezer dan die van de OP? Niet toch?
Eensch!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:36 schreef Heroinjunk het volgende:
God, dat is toch niet om van te kotsen? Ja, het ziet er niet prettig uit, maar als je daar al van over je toetsenbord gaat kotsen.
Toch niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:06 schreef Quir het volgende:
Die vrouw op 't einde was inderdaad niet blij geloof ik.
Zo in m'n sas met Badedas. ;D:d:d;d:D:D:Dquote:
Nou, ik zal het met mijn biologisch intellect proberen uit te leggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:04 schreef Kruger het volgende:
[..]
Eensch!
Al snap ik niet hoe je jezelf zoiets kunt aandoen , zijn die wonden alleen van het inspuiten van die anti dep?
Dat haar arm helemaal weggestorven is snap ik nog ...maar waarom tussen haar benen? nieuwe spuit locatie?
en daarbij Waarom zijn al haar tenen afgestorven!!
Ik wil antwoorden op mijn vragen![]()
P.s
Ik vindt haar..."prive" gedeelte enger...
quote:
How Fa will you go?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Trek aan de bel voor L'Oreal:
::d:
:
:D: D:
: D:: D: D:
:D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |