BJ, wat leuk dat je het gaat vertellen!!
Hier weet iedereen het al, kon het niet meer verbergen met die dikke buik.
Ik heb trouwens een vraagje. Ik heb
een twee tand/kiesproblemen. Eentje speelt al langer, dat is ooit een wortelkanaalbehandeling geweest, maar ik bleef last houden van die kies. De tandarts heeft 'm al eens bijgeslepen, maar het mocht niet baten, en bij de laatste keer tandartsbezoek heb ik genoemd dat de kies bleef 'kloppen' maar het zou volgens hem weer overgaan. Nu ben ik maanden verder en het blijkt paradontitis te zijn

Laat dat nou ook nog eens gevaarlijk zijn tijdens de zwangerschap

dus daar moet wat aan gedaan worden.
Het tweede probleem is aan de andere kant van het gebit, in maart is daar een beginnend gaatje gevuld - nooit last gehad van die kies, maar sinds die behandeling doet die kies gigapijn. Dacht ook dat het wel over zou gaan maar het is erger en erger geworden... nu dus zo erg dat ik bij vlagen verga van de pijn, vooral na het eten - dat duurt dan een half uur en dan trekt het weg. Kortom moet óók wat aan gedaan worden.
Beiden kan ik niet aan zonder verdoving

Maar nu schijnt dat dus niet te mogen tijdens de eerste drie maanden? De één zegt van wel, de ander niet. De VK zegt 'liever niet', de tandarts zegt 'kan geen kwaad'. Ook op internet lees ik beiden. Wie weet hoe jullie VK's/TA's er over denken??
Ik wil natuurlijk best drie weken wachten maar ben zo bang dat die kiespijn erger wordt. Nu is het nog te houden, maar dat is een kwestie van tijd en het wordt gruwelijk. Overigens heb ik geen last van de paradontitis, dus daar kan ik wel drie weken mee wachten.