Dank je wel.. Ja nog een paar maandjes geduld probeer ze maar zo lang mogelijk in mama;s buik te laten.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:01 schreef SilkTie het volgende:
MamaNik, gefeliciteerd!
Hopelijk hebben we met een paar maanden ook een knuffelend paar liggen.
Ooohhwwww! WOW wat een mooie mannen! Prachtig om te zien zeg...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef MamaNik het volgende:
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
Iets met een plank en totaal mis slaan...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
He bah Memmel...Wat balen zeg!
En over die ananas-hints... ik dacht eig. dat ananas-hart hetzelfde effect heeft als wonderolie, namelijk stimulerend voor de darmen. Daardoor hoopt men dat de weeen op gang komen, maar men staat er niet bij stil dat het ook de darmen van de baby kan stimuleren en daarvoor is het juist helemaal niet goed als die zou gaan poepen.Niet doen dus. Potje seks, rondje lopen en afwachten maar!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets met een plank en totaal mis slaan...
Dit is dus niet waar. Ananas heeft geen invloed op de baby en kan dus met volle overtuiging genuttigd worden.
Er zat toch in wat er ook in tonic zat ofzo?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Iets met een plank en totaal mis slaan...
Dit is dus niet waar. Ananas heeft geen invloed op de baby en kan dus met volle overtuiging genuttigd worden.
Het is ook zo dubbel allemaal. Het ene is niet goed, maar het alternatief liever ook niet. Nogmaals, ik denk dat je een goede afweging hebt gemaakt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:40 schreef Tan het volgende:
@Vicky, ik dacht altijd dat ze bij een verschil van 20 echt ongerust werden. Maar extra oplettendheid is nooit verkeerd natuurlijk.
Nog even een toevoeging @Wupwup, ik laat die zere kies wel nu al behandelen denk ik maar de paradontitis pas na het eerste trimester. Maar ik vind het wel eng allemaalAls ik het zo allemaal lees (ook elders op internet) is het niet goed om met gebitsklachten door te lopen
Zeker als het om paradontitis gaat. Voor het zelfde geld heeft het al schade aangericht... Ben niet echt overdreven bang of zo, maar ik vind het wel een nare gedachte.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
Geweten, joehoe... lees je mee? Het is toch het hart van de ananas die de boel op gang zou kunnen brengen? )
hmmm nee, ik ben alleen zo nieuwsgierig! Nou ja, we houden het maar op een babyquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:02 schreef Linda2205 het volgende:
Hier klopte het Karin..maar goed...zegt niks hah
neej, we wisten het bij Meike ook niet. En mijzelf kennende, als ik het weet, weet de hele wereld het.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:10 schreef Linda2205 het volgende:
Agos, Meike!
gelukkig niet hah
Maar willen jullie het expres niet weten, ondanks dat je zo nieuwsgierig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |