abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69631365
Ben benieuwd Vicky! Wie weet is het strippen as maandag al helemaal niet meer nodig! Succes met de allerlaatste loodjes

Ik ben weer goedgekeurd bij de vk
Bloeddruk was prima, hartje gehoord, echt bijzonder hij/zij was erg bewegelijk, schoot helemaal een andere kant op.
Oja alle bloeduitslagen waren ook prima
Meteen daarna maar effe gaan shoppen, 2 rompertjes lange mouw gekocht, een spijkertuinbroekje en voor mezelf een olijfgroen positieshirt van Mamalicious
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:02:34 #227
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69631489
Sorry sorry sorry, breek weer eens in zonder bij te lezen maar daar ben ik op het moment even te druk voor met de mannetjes.

Hier alles oke, woensdag 20 mei bevallen van de tweeling met 35 weken Robin 2884 gr Viggo 2700 gr. De maandag daarna werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en de jongens moesten nog blijven.
Maar woensdag waren we in het ziekenhuis en werd ons verteld dat ze de dag daarna naar huis mochten!! Met 36 weken en 1 dag hadden we ons gezin dus compleet thuis.
Ze doen het echt super goed drinken alle flessen goed en zijn alweer helemaal op hun geboorte gewicht.
Maar het is toch wel een behoorlijk verschil dan met 1 kindje. Vooral de nachten hahaha om de 3 uur 2 kindjes voeden. Gelukkig zijn we nu nog met zijn tweeen maar vanaf morgen gaat mijn man weer werken dus ben erg benieuwd. Gelukkig komt mijn moeder en schoonmoeder me nog helpen want vanwege de keizersnede kan en mag ik niet veel tillen en vooral niet onze zoon Milan van 2. Ik heb ook nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten van onze 2 kleinste kanjers dus dat doe ik ook gelijk bij deze.

dinsdag 2 juni 2009 @ 13:07:03 #228
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69631600
O+O+O+ rammel de bammel wat een poppetjes!!!
Wat een liefjes

Van harte
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69631640
Ohw wauw wat een prachtige kindjes En wat fijn dat jullie nu lekker met zn allen thuis zijn
pi_69631666
Wat een schatjes!
pi_69631739
MamaNik wat een prachtige kerels! Kunnen jullie ze al goed uit elkaar houden?
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:14:43 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69631803
Wat een heerlijke mannetjes MamaNik!
  † In Memoriam † dinsdag 2 juni 2009 @ 13:14:48 #233
43556 miss_dynastie
pi_69631806
Ahhhhhh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:00 #234
248986 MamaNik
pi_69631812
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:12 schreef WupWup het volgende:
MamaNik wat een prachtige kerels! Kunnen jullie ze al goed uit elkaar houden?
Van de week toen we de naambandjes afknipte van het ziekenhuis hebben we nog maar eens goed gekeken maar we kunnen ze nu goed uit elkaar houden, al was dat de eerste dagen wel anders. Maar zelf gaan we steeds meer verschillen zien gelukkig. Al hebben de meeste mensen er nog moeite mee.
  Moderator dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:20 #235
5428 crew  miss_sly
pi_69631826
Ow wat mooi en lief MamaNik
Fijn dat jullie gezinnetje nu in zijn geheel thuis is!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:15:30 #236
248986 MamaNik
pi_69631831
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
pi_69631895
Mamanik, wat een prachtige mannetjes zijn Robin en Viggo!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69631916
Memmel heel veel succes straks!

Vicky, begrijp ik het goed en ben je nou gestript maar het ging nog niet?

Tan, ik zit momenteel ook midden in een aantal tandarts afspraken. Een ontsteking is gevaarlijker voor de baby dan de verdoving. Mijn tandarts is zelf moeder van twee jonge kinderen en verzekerd me iedere keer dat de verdoving absoluut geen kwaad kan.

Juup en Duchess, veel plezier met de echo!

Poppejans fijn dat alles goed was bij de vk.

MamaNik, wat een schatjes!! Wat ontzettend lief zo saampjes
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:17 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig enzo, maar (nog!) niet ongeduldig. Misschien omdat ik het nog steeds niet echt geloof en nog steeds bang ben dat ik straks beval van alleen maar vruchtwater

In dat prachtige kamertje dat jullie aan het maken zijn komt straks echt heel echt een heel lief meisje te liggen

Nog bedankt voor alle lieve reakties gisteren. Ik kreeg onverwachts nog verjaardagsvisite, dus kon niet meer reageren. Miss Sly, mijn beste vriendin heeft zelf de pogingen om een kindje te krijgen opgegeven na een hele tijd via allerlei wegen proberen, en ik merk dat zij wel blij voor mij is nu maar toch wat afstand houdt. Ik begrijp haar wel en ik hoop dat het met wat tijd helemaal goed komt. Een andere vriendin is echter wel door het dolle heen van blijdschap voor mij, dus dat is heel fijn.
pi_69631958
wat een mooie mannen
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:20:28 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69631967
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef MamaNik het volgende:
Kan iemand mij trouwens bijpraten over Mikoxx???
Die is op het moment thuis en moet heel, heel rustig aan doen. Het gerommel lijkt wat af te nemen zelfs.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:24:18 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_69632077
Hier 18 weken precies en vanochtend eindelijk kunnen zien wat voor type Purk er in mijn buik zit.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69632087
Tan, ik denk dat je de juiste afweging hebt gemaakt. Lees anders deze afstudeerscriptie van de Hogeschool Utrecht ook even (en dan vooral de casus vanaf pagina 27): http://hbo-kennisbank.uvt.nl/cgi/hu/show.cgi?fid=4938
Mevrouw X is 34 jaar. Ze is door haar tandarts doorverwezen naar een mondhygiënist, met
als diagnose parodontitis. Ze geeft zelf aan vaak last te hebben van bloedend tandvlees. Op
het moment, dat ze bij de mondhygiënist voor de intake komt, blijkt, dat ze acht weken
zwanger is. Verder is mevrouw X goed gezond.
pi_69632118
Angel-Eyez, van harte met Jari! En Print-Screen, van harte met je kleinzoon!
Tan, wat naar van je gebit, ik hoop dat je er toch aan geholpen mag worden met verdoving!
Memmel, succes met je beentjes in de lucht!
MammaNik, wat een dotjes!
Vicky, Succes met de laatste loodjes!

En verder ben ik alles alweer vergeten
Parijs was fantastisch! Zo gaaf!

Morgen 10 weken zwanger..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_69632119
Xenia, ze heeft een poging gedaan maar het lukte nogniet.

Memmel, ik ben te laat denk ik, maar succes!

MamaNik, wat een mooie ventjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:27:23 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_69632169
AE, gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69633010
MamaNik, wat een lieve foto´s!

Troel, ga je het geslacht geheim houden?

Hier bij de VK niet veel nieuws... Ik mag eventueel nog een groeiecho laten maken als ik wil, al weet ik eigenlijk niet zo goed watvoor nut dat heeft, als er toch eigenlijk niks met die info gedaan wordt. Ik hoef 11 juni pas terug, en ook dan pas een afspraak maken om te strippen, wat dan dus met 39 weken gedaan zal worden.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 2 juni 2009 @ 13:59:58 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_69633063
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:57 schreef tessie het volgende:
MamaNik, wat een lieve foto´s!

Troel, ga je het geslacht geheim houden?

Hier bij de VK niet veel nieuws... Ik mag eventueel nog een groeiecho laten maken als ik wil, al weet ik eigenlijk niet zo goed watvoor nut dat heeft, als er toch eigenlijk niks met die info gedaan wordt. Ik hoef 11 juni pas terug, en ook dan pas een afspraak maken om te strippen, wat dan dus met 39 weken gedaan zal worden.
Ik weet het nog niet Ik ga het in ieder geval eerst aan Bert vertellen en daarna aan ouders en dergelijke Ga het in ieder geval niet op internet gooien voordat die mensen het weten

Maar speculaties mogen uiteraard gedaan worden per PM

Overigens wees de echomevrouw me er wel op dat de placenta wel heel erg naar voren toch lag en dat ik dat echt aan moest geven bij de volgende echo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69633741
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 13:02 schreef MamaNik het volgende:
Sorry sorry sorry, breek weer eens in zonder bij te lezen maar daar ben ik op het moment even te druk voor met de mannetjes.

Hier alles oke, woensdag 20 mei bevallen van de tweeling met 35 weken Robin 2884 gr Viggo 2700 gr. De maandag daarna werd ik ontslagen uit het ziekenhuis en de jongens moesten nog blijven.
Maar woensdag waren we in het ziekenhuis en werd ons verteld dat ze de dag daarna naar huis mochten!! Met 36 weken en 1 dag hadden we ons gezin dus compleet thuis.
Ze doen het echt super goed drinken alle flessen goed en zijn alweer helemaal op hun geboorte gewicht.
Maar het is toch wel een behoorlijk verschil dan met 1 kindje. Vooral de nachten hahaha om de 3 uur 2 kindjes voeden. Gelukkig zijn we nu nog met zijn tweeen maar vanaf morgen gaat mijn man weer werken dus ben erg benieuwd. Gelukkig komt mijn moeder en schoonmoeder me nog helpen want vanwege de keizersnede kan en mag ik niet veel tillen en vooral niet onze zoon Milan van 2. Ik heb ook nog geen tijd gehad om een foto te plaatsten van onze 2 kleinste kanjers dus dat doe ik ook gelijk bij deze.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wow, wat zijn ze af, en mooi en lief en ooooooooooohhhhh
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:49:04 #249
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69634418
Wat een mooie mannekes MamaNik!

Ik ben hier druk aan het bellen met werk en arbodienst. We moeten een reintegratieplan opstellen. Twee mogelijkheden die we hebben zijn
- vervoer regelen naar werk (lastig voor halve dagen)
- thuiswerken

Nou hoop ik dat we met dat thuiswerken iets kunnen gaan bereiken. Ik ben nog 'onderweg naar boven' op het werk en het is zo zonde als ik nu een groot gat laat vallen. Dat klinkt weer heel berekenend ofzo maar dat is niet de bedoeling. Ik doe mijn werk graag en zou graag nog wat carriere maken. Bovendien valt hele dagen thuiszitten vet tegen als je (bijna) niks mag doen. Ik hoop dus dat we nog wat kunnen regelen.

Een beetje een dagboek-post, sorry. Maar ik ben gewoon blij dat er misschien toch nog mogelijkheden zijn op het werk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 14:49:53 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69634435
*gespeculeerd over de PM

MamaNik wat zijn ze mooi, je stoere mannen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties