Hoi Tuvai.net, ik vind jou een ongelofelijke nerd die geen besef van de realiteit heeft. Als ik geen zin/tijd heb om op dit forum te vertoeven doe ik dat niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:54 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Heb je hem weer.Ga je me weer uitschelden en vervolgens huilend naar je college mammie wanneer je tegenwoord krijgt?
Om eerlijk te zijn vind ik korte broeken er ook niet uit zien, maar om je even uit je droom te helpen, ik draag beiden soorten broeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:18 schreef kensei het volgende:
Oh noes, driekwarts broek drager gespotDit topic is zeker wel confronterend voor je
![]()
![]()
Ja ik heb zo ook ooit eens zoiets meegemaakt. Ik was vroeger gabber, had een kaalgeschoren kop en droeg dus vaak Australian trainingspakken. Dus ik zo tegen de leraar: 'ik ben m'n gymspullen vergeten'quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:14 schreef Florian_ het volgende:
Terechte klacht. Alhoewel ik moet toegeven dat ik die dingen vroeger (toen ik nog op de basisschool zat) ook wel eens droeg. Ik weet nog een keer bij gym (buiten). Leraar: "Heuj, waarom heb je geen korte broek aan?!" -- "Dit is mijn korte broek" (lees: hij kwam tot mijn enkels)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |