Jij trekt toch ook t-shirts aan, kan je ook net zo goed zeggen: Je bent juist een onzekere hippie als je niet kunt kiezen tussen een trui of een hemd en dan maar een t-shirt aantrekt.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:13 schreef ufopiloot het volgende:
Je bent juist een onzekere hippie als je niet kunt kiezen tussen een lange of korte broek en dan maar een driekwart aantrekt
Een hemd is dan ook pauper.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij trekt toch ook t-shirts aan, kan je ook net zo goed zeggen: Je bent juist een onzekere hippie als je niet kunt kiezen tussen een trui of een hemd en dan maar een t-shirt aantrekt.
Erg mooi, mag ook wel voor die prijs!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef dagdag het volgende:
vandaag draag ik zulke
http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=06V58&des=&cat=40&gender=men&group=clothing&vendorColor=NDMw&season=actual&seasProdID=49I
Wel een beetje fag, maargoedquote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef dagdag het volgende:
vandaag draag ik zulke
http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=06V58&des=&cat=40&gender=men&group=clothing&vendorColor=NDMw&season=actual&seasProdID=49I
Whehe tantoe gay vriend.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:28 schreef dagdag het volgende:
vandaag draag ik zulke
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:56 schreef B.E.D het volgende:
In 1 woord:![]()
Klacht:
Broeken die driekwart van je benen bedekken.
Het ziet er niet uit.
Trek dan een normale korte broek aan, of een lange broek.
Eiinde bericht.
Hebbuh hebbuh!!111quote:Op zondag 31 mei 2009 19:25 schreef boskameel het volgende:
Coole site.
http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=0B2026&season=actual&gender=men&group=clothing&des=008&cat=&seasProdID=49I
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IDD vreselijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:56 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
Het ziet er niet uit.
Eiinde bericht.
die voor hun die broeken heeft gekocht, omdat die zo hipquote:Op zondag 31 mei 2009 16:39 schreef tjoptjop het volgende:
En ze lopen ook altijd naast een vrouw met pittig kort kapsel
Heeft je indonesische vriendinnetje je die 3/4 broeken aangesmeerd?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Over driekwartsbroeken zeiken.
Ga toch eens naar buiten man, fucking nerds met jullie véél te grote band-shirts en véél te lange, lompe broeken met pijpen waar 10 benen in passen en met een laaghangend kruis waarmee je rondloopt alsof je jezelf op een portie racekak getrakteerd hebt.
Niks lekkerder dan een driekwartsbroek dragen met zo'n weer als vandaag. Je gaat toch niet de hele dag met een bezwete bilnaad rondlopen omdat bepaalde figuren op Fok! nou eenmaal vinden dat je een lange broek moet dragen.
Dat doe ik fijn zelf hoor.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Heeft je indonesische vriendinnetje je die 3/4 broeken aangesmeerd?
Driekwarts zijn lelijk joh, doe gewoon een korte broek aan.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Tuvai.net het volgende:
Ga toch eens naar buiten man, fucking nerds met jullie véél te grote band-shirts en véél te lange, lompe broeken met pijpen waar 10 benen in passen en met een laaghangend kruis waarmee je rondloopt alsof je jezelf op een portie racekak getrakteerd hebt.
Niks lekkerder dan een driekwartsbroek dragen met zo'n weer als vandaag. Je gaat toch niet de hele dag met een bezwete bilnaad rondlopen omdat bepaalde figuren op Fok! nou eenmaal vinden dat je een lange broek moet dragen.
Drakenshirtsquote:Op zondag 31 mei 2009 19:25 schreef boskameel het volgende:
Coole site.
http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=0B2026&season=actual&gender=men&group=clothing&des=008&cat=&seasProdID=49I
Met een 'korte broek' loop ik wel rond als ik naar 't zwembad ga.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:30 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Driekwarts zijn lelijk joh, doe gewoon een korte broek aan.
Jij verwoordt mijn gedachtenquote:Op maandag 1 juni 2009 19:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Met een 'korte broek' loop ik wel rond als ik naar 't zwembad ga.
Gast, een korte broek betekent niet meteen dat hij tot boven je knieen komt - onder de knieen is ook nog gewoon kort, heur. Maar een broek dragen die tot je enkels komt zodat hij met elke stap lekker rondflappert gaat toch echt te verquote:Op maandag 1 juni 2009 19:37 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Met een 'korte broek' loop ik wel rond als ik naar 't zwembad ga.
Misschien moet je de volgende keer geen leren driekwartsbroek kopen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar een broek dragen die tot je enkels komt zodat hij met elke stap lekker rondflappert gaat toch echt te ver
Gast, nerds lopen juist met driekwarts broeken omdat hun mamma die voor hun gekocht heeft.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Tuvai.net het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:40 schreef L0t.. het volgende:
3/4 broek is bij niemand mooi. Ik herhaal:niemand.
Toch triest dat mensen als jezelf zich liever helemaal kapot zweten en 'hippe' kleding kopen waarmee ze denken een indruk achter te laten, dan gewoon lekker aan te doen wat je het lekkerst zit en waar je je het meest comfortabel in voelt.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:45 schreef kensei het volgende:
Gast, nerds lopen juist met driekwarts broeken omdat hun mamma die voor hun gekocht heeft.
Je maakt gewoon een kut indruk met zon kansloze outfit.
Een 'quote:Op zondag 31 mei 2009 11:56 schreef B.E.D het volgende:
Klacht:
Het ziet er niet uit.
Eiinde bericht.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Toch triest dat mensen als jezelf zich liever helemaal kapot zweten en 'hippe' kleding kopen waarmee ze denken een indruk achter te laten, dan gewoon lekker aan te doen wat je het lekkerst zit en waar je je het meest comfortabel in voelt.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een slechte indruk heb achtergelaten door het dragen van driekwartsbroeken terwijl ik ze toch wel regelmatig (vooral in de zomer) draag, en zover ik weet val ik ook niet in het hokje 'nerds', dus waar je dat allemaal vandaan haalt is me een raadsel.
Waarom zou ik me kapot zweten als ik een korte broek kan dragen?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:52 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Toch triest dat mensen als jezelf zich liever helemaal kapot zweten en 'hippe' kleding kopen waarmee ze denken een indruk achter te laten, dan gewoon lekker aan te doen wat je het lekkerst zit en waar je je het meest comfortabel in voelt.
Ik kan me trouwens niet herinneren dat ik ooit een slechte indruk heb achtergelaten door het dragen van driekwartsbroeken terwijl ik ze toch wel regelmatig (vooral in de zomer) draag, en zover ik weet val ik ook niet in het hokje 'nerds', dus waar je dat allemaal vandaan haalt is me een raadsel.
Jij hebt geen benul in welke kringen ik mij bevind dus waar heb je het over? Definieer "nerd" trouwens eens, ik ben heel benieuwd!quote:Op maandag 1 juni 2009 23:01 schreef kensei het volgende:
Waarom zou ik me kapot zweten als ik een korte broek kan dragen?En ja blijkbaar is een driekwarts broek in jouw kringen heel normaal en daardoor hoor jij in het hokje nerd.
Doei
Je komt met inhoudloze kutposts aanzetten en zodra er om enige beargumentering van de uit je duim gezogen conclusies gevraagd word neem je het hazenpad?quote:
Bah, ben jij zo'n tokkie die 24/7 in een outift rondloopt dat zijn moeder voor hem heeft gekocht? Niemand met een normaal verstand loopt in 3/4 broeken rond, manquote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Toch frapant dat 90% in dit topic afzweert bij driekwartsbroeken en je in de buitenwereld weer het gros van de lui er mee ziet lopen met zo'n weer als dat van vandaag. Dat zegt toch wel weer iets over de realiteitsfactor hierop Fok!.
Zo'n poll maken, beweringen uit het niets uit je duim zuigen en dan mij een tokkie noemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bah, ben jij zo'n tokkie die 24/7 in een outift rondloopt dat zijn moeder voor hem heeft gekocht? Niemand met een normaal verstand loopt in 3/4 broeken rond, man
Poll: 3/4 broeken, homo of nichterig?Homo Nichterig Ik draag zezelf en kom bij deze uit de kast
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:26 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet wel beter, net zoals ik. Al die onnozele alto nerds die denken dat het niks is.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Toch frapant dat 90% in dit topic afzweert bij driekwartsbroeken en je in de buitenwereld weer het gros van de lui er mee ziet lopen met zo'n weer als dat van vandaag. Dat zegt toch wel weer iets over de realiteitsfactor hierop Fok!.
Heb je hem weer.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:18 schreef kensei het volgende:
Oh noes, driekwarts broek drager gespotDit topic is zeker wel confronterend voor je
![]()
![]()
En zo hoort het dames en heren. Een korte broek tot de knieën.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 05:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |