Ja wat een mongool !quote:
Wat een leuke hamster.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders kun je naar m'n hamster kijken:
[ afbeelding ]
Het is de schattigste hamster op aarde.
Hamsters stinken en zijn alleen 's nachts actief. Kutbeesten. Het zijn net baby's.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil vast niet met me pokeren op msn zodat ik je ass kan kicken?
Anders kun je naar m'n hamster kijken:
[ afbeelding ]
Het is de schattigste hamster op aarde.
Ja, weet ik veel: ik beledig mensen namelijk wel vaker met hun naam...quote:
Mijn hamster stinkt helemaal nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hamsters stinken en zijn alleen 's nachts actief. Kutbeesten. Het zijn net baby's.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel: ik beledig mensen namelijk wel vaker met hun naam...![]()
Het hangt er idd vanaf hoevaak het hok wordt schoongemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn hamster stinkt helemaal nieten ze komt altijd d'r hokje uit als wij er zijn, ongeacht op welk tijdstip dat is.
Ja ik weet hetquote:
Overkillquote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik een kasteel ga maken voor m'n hamster.
Ja echtquote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hangt er idd vanaf hoevaak het hok wordt schoongemaakt.
Maar je hebt echt een hamster?
Je hamster laten rondlopen in een hamsterbalquote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echtdie hamster op dat plaatje is mijn hamster
foto vandaag gemaakt.
Oeh dit had ik laatst bijna voor 'm gekochtmaar ik vond 30 euro toch een beetje zonde geld
:
[ afbeelding ]
Ik liet mijn boek vallen...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik een kasteel ga maken voor m'n hamster.
Ik vind dat zieligquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hamster laten rondlopen in een hamsterbal
Ja, maar zo wilde ik het niet zeggen..quote:
Ik had zo eentje maar hij ging stuk. En ik vond het hilarisch, 't beestje liep overal tegen opquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hamster laten rondlopen in een hamsterbal
quote:
Whehequote:Op zondag 31 mei 2009 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zo wilde ik het niet zeggen..
Het is dus gewoon ter vermaak van jouquote:Op zondag 31 mei 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had zo eentje maar hij ging stuk. En ik vond het hilarisch, 't beestje liep overal tegen opoké dat is misschien een beetje sadistisch.
[..]
[..]
Whehenou anders heeft 't beestje helemaal niets te doen.
Ik denk dat ik overigens een hamstertoilet voor d'r ga kopen![]()
[ afbeelding ]
Een beetjequote:Op zondag 31 mei 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dus gewoon ter vermaak van jou![]()
![]()
Een hamstertoilet...
Hij /zij heeft geen keus, hij wil graag lopen, maar heeft die bal om zich heen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een beetjemaar het is toch ook wel fijn voor de hamster om af en toe even lekker te rennen
? Als 'ie niet zou willen lopen in die bal dan zou 'ie wel gewoon stil blijven zitten lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |