Ik vind het een twijfelachtige eer...quote:
Maar haar hyves staat op privé.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Die ene chick die laatst al die pics aan het maken was.![]()
Ok, niet in KLB maar in ieder geval op FOK.
In real life ja, niet op het internet.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik toch liefje. Maar ze liggen voor het oprapen dus huil niet zo
Het toont in ieder geval enige mate van doorzettingsvermogen aan. Op een bepaalde manier.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het een twijfelachtige eer..._!
Wat moet je met hete jonge meiden op het internetquote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar haar hyves staat op privé.![]()
[..]
In real life ja, niet op het internet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het toont in ieder geval enige mate van doorzettingsvermogen aan. Op een bepaalde manier.
Ik niet nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Alsof jij niet genoeg hebt aan de pics uit haar fobo
Die worden later hete jongen meiden in real life. Duh.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat moet je met hete jonge meiden op het internet?
quote:
Jongen meiden?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik niet nee.![]()
[..]
Die worden later hete jongen meiden in real life. Duh.
He bah... Ben je weer op dreef?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongen meiden?Met van die mannenkutjes
?
Een jong meisje?quote:
Sowieso mensen met van die foute voornamen.quote:
watquote:Op zondag 31 mei 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jongen meiden?Met van die mannenkutjes
?
Lidewijquote:
Zo zou ik mijn kind niet een noemen en ik neem/krijg niet eens kinderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een meisje van mn basisschool en uit m'n huidige Frans klas heet zo!
Ja ja, dat weten we nu wel. Misschien kun je een andere ondertitel nemen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:06 schreef Emimich het volgende:
Ik zou er ook een nemen, ware het niet dat mijn ondertitel te lang is.
Ja nou, mensen die vernoemd zijn...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Sowieso mensen met van die foute voornamen.
Het ergste zijn die voornamen van kinderen waarvan ouders een overduidelijk gebrek aan creativiteit hadden: Jan, Kees, Piet etc.
"Hoi ik heet Lidewij!"quote:
Nah, deze is te perfect.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ja, dat weten we nu wel. Misschien kun je een andere ondertitel nemen.
Dat is echt iets van de vorige eeuw. Gelukkig maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou, mensen die vernoemd zijn...![]()
Want als je een kind krijgt, moet je eerst de familie van de man langs en daarna (minimaal 10 stuks moet je baren) ga je over op de familie van de vrouw..
Of zo.
Ter compensatie...?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorryteveel op hookers.nl rondgezworven de laatste dagen.
Ik heb een naam uit de vorige eeuw en die daarvoor... en die daarvoor...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat is echt iets van de vorige eeuw. Gelukkig maar.
Ik ben nu volop aan het soggen...quote:
Die kent Bt ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ken iemand die Satria heet.! Raap me op.
Welke afkomst?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:14 schreef Emimich het volgende:
Hop, ik verveel me. Wie gaat me vermaken?
quote:
! Indoquote:
Jij?quote:
Je wil vast niet met me pokeren op msn zodat ik je ass kan kickenquote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee, ik kan mijn MSN natuurlijk niet geven vanwege deze en gene hè.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
Je wil vast niet met me pokeren op msn zodat ik je ass kan kicken?
Anders kun je naar m'n hamster kijken:
[ afbeelding ]
Het is de schattigste hamster op aarde.
Krezip vervangt DM...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, ik kan mijn MSN natuurlijk niet geven vanwege deze en gene hè.![]()
Ach, thuis naar Krezip kijken op Pinkpop is ook vermakelijk.
Dan maak je even snel een Fok! msn ofzo, niet zo huilen Emiquote:Op zondag 31 mei 2009 19:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
Natuurlijk niet joh.quote:
Good troll.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Emimich het volgende:
Satria, gatverdamme man. Bij zo iemand moet je minstens met een straal van 10 meter uit de buurt blijven. Treurig om te zien hoe sommige ouders hun kind een naam meegeven waardoor ze gedoemd zijn om te falen.
EN JE MOET ZEGGEN DAT MN HAMSTER LEUK IS!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:20 schreef Emimich het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |