Mannen in korte broeken?quote:
Ik probeerde net zoiets te vinden als rokjes, maar ik kwam op dit uit.quote:
Dank jequote:Op zondag 31 mei 2009 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeerde net zoiets te vinden als rokjes, maar ik kwam op dit uit.
Eet ze
Hahaha, ben jij een van die gasten in Ajax-tenue bij het basketbal? Op TV en bij de radio maakten ze er al geintjes over dat de Ajax-supporters toch nog een keer kampioenschap wilden vieren..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef kurk_droog het volgende:
Stond net bijna stoel in sporthal in de fik omdat er een fakkel tegen lag te blazen
Nee had blauw/groen shirtje aan. maar was wel leukquote:Op zondag 31 mei 2009 17:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hahaha, ben jij een van die gasten in Ajax-tenue bij het basketbal? Op TV en bij de radio maakten ze er al geintjes over dat de Ajax-supporters toch nog een keer kampioenschap wilden vieren..
Ja! Foei.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben mn zusjes dagboek aan het lezen, ben ik nu slecht?
Best vermakelijk hoor !quote:
Jij bent net zo ergquote:
Bijna onleesbaar,quote:Op zondag 31 mei 2009 17:55 schreef dagdag het volgende:
scan even wat paginas in zometeen
Het is nu al 23 februari. Ik ben gelukkig! al niet meer op die Dennis, yeh.. Al meer dan een jaar niet. Nou ben ik al heel lang (half jaar ongev.) op Dirkquote:
Mensen die dit soort shit opschrijven.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu al 23 februari. Ik ben gelukkig! al niet meer op die Dennis, yeh.. Al meer dan een jaar niet. Nou ben ik al heel lang (half jaar ongev.) op Dirk
Beetje rare zinsopbouw en plaatsing van leestekens...
Sowieso, een dagboek.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die dit soort shit opschrijven.Wtf.
Hahahahahahahahaha.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is nu al 23 februari. Ik ben gelukkig! al niet meer op die Dennis, yeh.. Al meer dan een jaar niet. Nou ben ik al heel lang (half jaar ongev.) op Dirk
Beetje rare zinsopbouw en plaatsing van leestekens...
Uhm, was uit 2002, dus uhh 14 of 15?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Lakitu het volgende:
Hoe oud is ze?
O ja sorry....quote:Op zondag 31 mei 2009 18:26 schreef Emimich het volgende:
Sappige details
Wtf, ik zie net dat jij uit '85 komt.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja sorry....
"Bin Laden (lul!)."
Ging over 9/11, de rest zal ik je maar besparen.
Ik heb nu verkering met bart, natuurlijk heb ik veel met hem geschuifeld, bij hem op schoot zitten en noem nog maar een paar dingen op
Wat dacht jij dan?quote:
Hahaha je zusje is een geniequote:Op zondag 31 mei 2009 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
He Het is gelukkig uit !!!! ik ben heeeel erg blij
Ik kan nog wel goed met hem omgaan en ben daar best blij om hoor! He ik heb vandaag een rep. bio gehad. Was wel moeilijk, oftewel niet geleerd!
Wat nou "He"?
In ieder geval jonger, iemand uit '85 is al bijna een bejaarde.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:37 schreef Lakitu het volgende:
Wat dacht jij dan?
Ik denk dat jij uit '45 komt.quote:
quote:
I know, maar er zitten gewoon fucking weinig jonge chicks in KLB.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
In ieder geval jonger, iemand uit '85 is al bijna een bejaarde.
Je moet je "chicks" niet in KLB zoeken.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I know, maar er zitten gewoon fucking weinig jonge chicks in KLB.
Dat bedoel ik ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet je "chicks" niet in KLB zoeken.
Hier zitten alleen verzuurde mensen van boven de 16.
Kan ik hieruit concluderen dat jezelf na 1985 geboren bent?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
In ieder geval jonger, iemand uit '85 is al bijna een bejaarde.
Ja wat wil jequote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
IK WIL HETE JONGE MEIDEN JAquote:
Ik gok dat ie ouder isquote:Op zondag 31 mei 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat jezelf na 1985 geboren bent?
Sinds 2003 op FOK, respect..quote:Op zondag 31 mei 2009 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat jij uit '45 komt.
Zomaar een ingeving.
Maar even serieus, dit profiel heb ik al sinds '03
Wat denk je?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:45 schreef Fascination het volgende:
Kan ik hieruit concluderen dat jezelf na 1985 geboren bent?
Die ene chick die laatst al die pics aan het maken was.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:41 schreef Lakitu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |