Ja wat een mongool !quote:
Wat een leuke hamster.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Anders kun je naar m'n hamster kijken:
[ afbeelding ]
Het is de schattigste hamster op aarde.
Hamsters stinken en zijn alleen 's nachts actief. Kutbeesten. Het zijn net baby's.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil vast niet met me pokeren op msn zodat ik je ass kan kicken?
Anders kun je naar m'n hamster kijken:
[ afbeelding ]
Het is de schattigste hamster op aarde.
Ja, weet ik veel: ik beledig mensen namelijk wel vaker met hun naam...quote:
Mijn hamster stinkt helemaal nietquote:Op zondag 31 mei 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hamsters stinken en zijn alleen 's nachts actief. Kutbeesten. Het zijn net baby's.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel: ik beledig mensen namelijk wel vaker met hun naam...![]()
Het hangt er idd vanaf hoevaak het hok wordt schoongemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn hamster stinkt helemaal nieten ze komt altijd d'r hokje uit als wij er zijn, ongeacht op welk tijdstip dat is.
Ja ik weet hetquote:
Overkillquote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik een kasteel ga maken voor m'n hamster.
Ja echtquote:Op zondag 31 mei 2009 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het hangt er idd vanaf hoevaak het hok wordt schoongemaakt.
Maar je hebt echt een hamster?
Je hamster laten rondlopen in een hamsterbalquote:Op zondag 31 mei 2009 19:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja echtdie hamster op dat plaatje is mijn hamster
foto vandaag gemaakt.
Oeh dit had ik laatst bijna voor 'm gekochtmaar ik vond 30 euro toch een beetje zonde geld
:
[ afbeelding ]
Ik liet mijn boek vallen...quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat ik een kasteel ga maken voor m'n hamster.
Ik vind dat zieligquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hamster laten rondlopen in een hamsterbal
Ja, maar zo wilde ik het niet zeggen..quote:
Ik had zo eentje maar hij ging stuk. En ik vond het hilarisch, 't beestje liep overal tegen opquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je hamster laten rondlopen in een hamsterbal
quote:
Whehequote:Op zondag 31 mei 2009 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar zo wilde ik het niet zeggen..
Het is dus gewoon ter vermaak van jouquote:Op zondag 31 mei 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had zo eentje maar hij ging stuk. En ik vond het hilarisch, 't beestje liep overal tegen opoké dat is misschien een beetje sadistisch.
[..]
[..]
Whehenou anders heeft 't beestje helemaal niets te doen.
Ik denk dat ik overigens een hamstertoilet voor d'r ga kopen![]()
[ afbeelding ]
Een beetjequote:Op zondag 31 mei 2009 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dus gewoon ter vermaak van jou![]()
![]()
Een hamstertoilet...
Hij /zij heeft geen keus, hij wil graag lopen, maar heeft die bal om zich heen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een beetjemaar het is toch ook wel fijn voor de hamster om af en toe even lekker te rennen
? Als 'ie niet zou willen lopen in die bal dan zou 'ie wel gewoon stil blijven zitten lijkt me.
Ik laat d'r nu ook vaak lopen zonder bal hoor, maar dan moet ik er telkens achteraan rennen en zorgen dat ie niet onder dingen kruipt of aan bedrading gaat knabbelen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij /zij heeft geen keus, hij wil graag lopen, maar heeft die bal om zich heen.![]()
Er zijn ook mensen die cavia's in zo'n bal proppen (letterlijk).
Heel wat gebrokken ruggen en pootjes later bedenken ze dat het niet zo'n goed plan was.
Ik zie het echt helemaal voor mequote:Op zondag 31 mei 2009 20:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik laat d'r nu ook vaak lopen zonder bal hoor, maar dan moet ik er telkens achteraan rennen en zorgen dat ie niet onder dingen kruipt of aan bedrading gaat knabbelen.
Heuj!quote:
M'n hamster kent geen angst, die beklimt alles en heeft ook constant kamikaze-neigingenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie het echt helemaal voor me![]()
Kan je niet gewoon een chipsdoos van de supermarkt meenemen en daar wat speeltjes ingooien? Dan hoef je dr ook niet zo achteraan te hollen
Ja ze kunnen geen diepte zien, beter maak je een bungeejumptouw voor drquote:Op zondag 31 mei 2009 20:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heuj!![]()
[..]
M'n hamster kent geen angst, die beklimt alles en heeft ook constant kamikaze-neigingendus ik zie 'm nog wel over de randen heen klimmen
maar het is wel een goede tip ja, ik zal eens een mooie doos uitzoeken!
Dat klinkt vies.quote:
Zal wel een diaclect uit Leuth zijn...quote:
Kikkerbillen ook, schijnt.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
Cavia's smaken naar kip.
TRUT IK WOON IN NIJMEGENLENTquote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal wel een diaclect uit Leuth zijn...
Ja die hamster blijft een tijdje zitten en daarna is 'ie verveeld ofzo en hup, weer een sprongquote:Op zondag 31 mei 2009 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ze kunnen geen diepte zien, beter maak je een bungeejumptouw voor dr![]()
Ondanks dat mijn cavia's ook geen diepte kunnen zien, blijven ze wel netjes op de tafel zitten.
Uiteraard na het commando: Blijf!![]()
GMTA...quote:
http://www.pocketinfo.nl/(...)/palm-treo-750v.htmlquote:Op zondag 31 mei 2009 20:37 schreef gers het volgende:
nou ik zoek dus een telefoon met qwerty toetsenbord![]()
en op fok kwam ik een treo 750v tegen is da wa?
quote:
kikkerbilletjes zijn lekkerquote:
quote:
dit kan geen toeval meer zijn, jullie zijn gemaakt om met elkaar te scharenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |