Ja, en volgens mij is het ook geen raken maar worden.quote:
Dit is mijn favoriet: bi-curieus.quote:Op zondag 31 mei 2009 07:24 schreef Schenkstroop het volgende:
En dan zeggen ze niks meertegen je op MSN ofzo. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe noet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.
Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !
Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.
Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!
so there.
Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. wie er ruggegraat heeft.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat ook tonen weetje nog?
TS kan niet spellen !quote:Op zondag 31 mei 2009 07:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij is het ook geen raken maar worden.
Dat dusquote:Op zondag 31 mei 2009 07:45 schreef cheqy het volgende:
Volgens mij heeft TS een ongelofelijke kutavond achter de rug.![]()
Aan mannelijke vrienden heb je niks..
Vertel, ik ben nu nieuwsgierig.
en zijn zusje dan ?quote:Op zondag 31 mei 2009 07:54 schreef Lemmiwinks het volgende:
Je moeder is ook een vrouw.
Is je vader dus een hoerenloper TS?
Oma is nog wel de grootste hoer van allen. Die liet zich tijdens de bezetting zowel door de gestapo als de Canadese bevrijders volspuiten.quote:Op zondag 31 mei 2009 07:56 schreef FANN het volgende:
[..]
en zijn zusje dan ?![]()
en Oma ! Hoe zit het met Oma ?
quote:Op zondag 31 mei 2009 08:00 schreef Lemmiwinks het volgende:
[..]
Oma is nog wel de grootste hoer van allen. Die liet zich tijdens de bezetting zowel door de gestapo als de Canadese bevrijders volspuiten.
En nog steeds. Wanneer de andere oudjes druk aan een spelletje klaverjas beginnen of aan de geraniums gaan ruiken gaat oma achter de verzorgsters aan om haar ontluikende bicurieusiteit te ontdekken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 07:40 schreef FANN het volgende:
[..]
TS kan niet spellen !
Daar raak je toch ook meteen van afgeschrikt?
of eh... wordt je door afgeschrikt bedoel ik![]()
Ik schrok.quote:
Nee, laten we gaan wandelen over het strand. Of heb ik jou nu afgeschrokken?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |