Je mist het punt. Het gaat om de toenemende walgelijkheid van de jamba reclames en dat daarbij telkens weer de grens van de ethiek wordt verschoven.quote:
Het werkt gewoon niet!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist het punt. Het gaat om de toenemende walgelijkheid van de jamba reclames en dat daarbij telkens weer de grens van de ethiek wordt verschoven.
Dat. Verbieden die troep.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist het punt. Het gaat om de toenemende walgelijkheid van de jamba reclames en dat daarbij telkens weer de grens van de ethiek wordt verschoven.
Mensen zoals jij moeten niet in Thailand komenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:02 schreef Buschetta het volgende:
was laatst in thailand... gelukkig wees een vriend me op die Jamba Beaver scan. En dat heeft me voor een hoop fouten en narigheid behoedt.
Jamba tnx
Juist daarom. Die jeugd is sowieso gestoord en zoiets hoeft er niet nog eens bij.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Net weer een onvervalste reclame gezien van jamba. Weer wat nieuws: de dick and beaver scan op je telefoon. Hiermee kan je dus checken wat iemand in zijn of haar broek heeft zitten. Dat wordt ook zo gezegd he, "kijk wat een man of vrouw in de broek heeft"![]()
Is dit nog normaal??? Jamba reclames zijn van nature kut, maar dit is toch gewoon niet meer normaal? Dit zit echt op het randje van fatsoen. Walgelijk gewoon, zeker in aanmerking genomen de doelgroep die ze voor ogen hebben.
Want dat kun je inderdaad zien met die telefoon. Je download röntgenapparatuur.quote:Zie je het voor je, zoeen gast die naar een meisje toe loopt en zegt "ik weet wat je in je slipje hebt".
Die zag ik ook, ik had echt iets van WTF.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
WEER een andere reclame: de mobiele memmen meter! SMS meter aan
Hey mastermind, ben je nou echt zo dom of pretendeer je het te zijn?quote:Op zondag 31 mei 2009 03:38 schreef Mikkie het volgende:
Want dat kun je inderdaad zien met die telefoon. Je download röntgenapparatuur..
Whehehe.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jamba, contractbreuk, mydaughterisfuckinganigga, spam, skimming, fuckingatwoyearold, kill America, kill Obama, kill Bush, kill whitey, allah'u akhbar, bomb, Jamba, white house, revolution, holocaust hoax, babykiller, the klan shall prevail, the eternal jew, Iran, Ahmadinejad for president, Jamba, ringtones.
Nee, ik zie gewoon allemaal kansloze kutnerds voor me en die probeer ik voor een matige, niet-kloppende versiertruc te behoeden.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hey mastermind, ben je nou echt zo dom of pretendeer je het te zijn?
Jamba![]()
![]()
![]()
"Kennis is macht!"
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Jamba, contractbreuk, mydaughterisfuckinganigga, spam, skimming, fuckingatwoyearold, kill America, kill Obama, kill Bush, kill whitey, allah'u akhbar, bomb, Jamba, white house, revolution, holocaust hoax, babykiller, the klan shall prevail, the eternal jew, Iran, Ahmadinejad for president, Jamba, ringtones.
En wat voor opvoeding heb jij genoten?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef J.Herrer het volgende:
Jamba
Ik heb al die gadgets en ringtones enzo op m'n telefoon staan, weet je hoe meesterlijk dat is
Jezus had geen honkbalknuppel, hij had een zweep:quote:Op zondag 31 mei 2009 09:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Eens met koningdavid.
Jezus zou er een paar spijkers voor in z'n honkbalknuppel timmeren
De zweep is wel zo ongeveer het krachtigste slagwapen dat er is. Die Jezus had dat goed bekekenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jezus had geen honkbalknuppel, hij had een zweep:![]()
Johannes 2:
13 Kort voor Pesach, het Joodse paasfeest, reisde Jezus naar Jeruzalem. 14 Daar trof hij op het tempelplein de handelaars in runderen, schapen en duiven aan, en de geldwisselaars die daar altijd zaten. 15 Hij maakte een zweep van touw en joeg ze allemaal de tempel uit, met hun schapen en runderen. Hij smeet het geld van de wisselaars op de grond, gooide hun tafels omver 16 en riep tegen de duivenverkopers: ‘Weg ermee! Jullie maken een markt van het huis van mijn Vader!’
Triest dat er werkelijk mensen zijn die daar geld aan uit gevenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef J.Herrer het volgende:
Jamba
Ik heb al die gadgets en ringtones enzo op m'n telefoon staan, weet je hoe meesterlijk dat is
Johquote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
hahaha! dat zou k*t zijn als het écht zou werken xD
maar het is volgens mij net zoiets als die röntger-scan ofzo, dat was ook gewoon
een applicatie en werkte ook niet echt.
je hebt ook een memmen-meter xD dan kan je mobiel 'zien' welke cupmaat je hebt...
die is ook ehm, apart.
maar ik geloof persoonlijk NIET dat een mobieltje kan kijken enzo :p
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JohDaar heb je VWO voor nodig om er achter te komen he
Is het geen schatje?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
JohDaar heb je VWO voor nodig om er achter te komen he
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:43 schreef miss-bakvis het volgende:
hahaha! dat zou k*t zijn als het écht zou werken xD
maar het is volgens mij net zoiets als die röntger-scan ofzo, dat was ook gewoon
een applicatie en werkte ook niet echt.
je hebt ook een memmen-meter xD dan kan je mobiel 'zien' welke cupmaat je hebt...
die is ook ehm, apart.
maar ik geloof persoonlijk NIET dat een mobieltje kan kijken enzo :p
Vast zo één die slecht is met vragende voornaamwoordenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Pinterman het volgende:
Waar ik nou echt geen fuck van snap, is hoe het mogelijk is dat Jamba, Ringtoneking, etc. blijkbaar al meer dan 5 jaar lang gewoon werken.... Serieus, wie download die shit? Welke randfiguur?
ik dus die scannerquote:Op maandag 1 juni 2009 00:01 schreef Pinterman het volgende:
Waar ik nou echt geen fuck van snap, is hoe het mogelijk is dat Jamba, Ringtoneking, etc. blijkbaar al meer dan 5 jaar lang gewoon werken.... Serieus, wie download die shit? Welke randfiguur?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |