Ik heb een D&G Time horloge. Vind het zelf erg goede kwaliteit! De horloge is helemaal zwart en begint na 3 jaar toch een paar tekenen van slijtage te vertonen. Ik draag deze dan ook bijna elke dag.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:12 schreef DeFlip het volgende:
Weet iemand wat de kwaliteit is van D&G en Moschino horloges?
Steinhart.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:47 schreef MFPascal het volgende:
Iemand nog tips voor mooie Fliegers van onder de 500 eu? Was voor lange tijd van plan de Marcello C Nettuno 3 te halen maar bleef maar twijfelen. Heb fliegers altijd wel mooi gevonden. Aan wat voor merken moet ik denken? Zat al te kijken naar de Christopher Ward C8SKK of C8IPK maar die kast vind ik denk net wat aan de grote kant. Ook een Stowa Flieger (date) behoort tot de mogelijkheden. Vond het alleen juist wel fris dat die lume op de CW in het blauw is. Nog meer ideeën?
Persoonlijk zou ik voor de Stowa Flieger (Automatik) Ohne Logo gaan...sowieso is Stowa een van de oorspronkelijke mnakers van de Fliegers (samen met IWC, A. Lange & Söhne, Laco en Wempe) en maken ze prachtige horloges onder toeziend oog van Jörg Schauerquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:47 schreef MFPascal het volgende:
Iemand nog tips voor mooie Fliegers van onder de 500 eu? Was voor lange tijd van plan de Marcello C Nettuno 3 te halen maar bleef maar twijfelen. Heb fliegers altijd wel mooi gevonden. Aan wat voor merken moet ik denken? Zat al te kijken naar de Christopher Ward C8SKK of C8IPK maar die kast vind ik denk net wat aan de grote kant. Ook een Stowa Flieger (date) behoort tot de mogelijkheden. Vond het alleen juist wel fris dat die lume op de CW in het blauw is. Nog meer ideeën?
Helemaal mee eens. Zelf heb ik een Stowa Flieger met logo. Echt een hele mooie flieger! De geblauwde wijzers zien er (vooral in de zon) super uit. Ben helaas niet de beste fotograaf, maar hier wat eigen foto's.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor de Stowa Flieger (Automatik) Ohne Logo gaan...sowieso is Stowa een van de oorspronkelijke mnakers van de Fliegers (samen met IWC, A. Lange & Söhne, Laco en Wempe) en maken ze prachtige horloges onder toeziend oog van Jörg Schauer
Steinhart op een goede tweede plaats...
WIn je de loterij: IWC Big Pilot!
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik voor de Stowa Flieger (Automatik) Ohne Logo gaan...sowieso is Stowa een van de oorspronkelijke mnakers van de Fliegers (samen met IWC, A. Lange & Söhne, Laco en Wempe) en maken ze prachtige horloges onder toeziend oog van Jörg Schauer
Nadeel van de Steinhart vind ik weer de grootte. Ik vind 40mm een prachtige maat.Model van de kroon vind ik dan wel weer erg tof. De Steinhart is ook gunstiger geprijsd. De Speedbird III heb ik ook nog gespot. Die heeft echter iets gewoontjes over zich en het betreft geen gerenommeerd merk. Maar de metalen band vind ik wel een pluspunt. Waarom moet de Ohne logo overigens 60 eu meer kosten en wat is daar de gedachte achter?quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:44 schreef Norbertus007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zelf heb ik een Stowa Flieger met logo. Echt een hele mooie flieger! De geblauwde wijzers zien er (vooral in de zon) super uit. Ben helaas niet de beste fotograaf, maar hier wat eigen foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas, mp advertentie dan maar?quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:30 schreef Adsum het volgende:
[TK] Swatch Eyes Through automatic horloge
blijkbaar snappen sommige mensen je niet hier op Fok!....quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:30 schreef Adsum het volgende:
[TK] Swatch Eyes Through automatic horloge
Hoe kijk je tegen die Speedbird III aan? Niet gerenommeerd maar hij spreekt me wel aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:16 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Zo, kan eindelijk weer reageren na mijn tijdelijke ban...quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:49 schreef ForrestX het volgende:
[..]
blijkbaar snappen sommige mensen je niet hier op Fok!....
Denken ze echt dat je een handelaar bent?
Voor zijn prijs wel aardig. Verwacht qua afwerking geen topklok.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Even een vraagje in een hele andere prijsklasse dan hier meestal voorkomt.
Hoe is het merk Festina qua kwaliteit?
En t.o.v. bijvoorbeeld Fossil?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:55 schreef Adsum het volgende:
[..]
Voor zijn prijs wel aardig. Verwacht qua afwerking geen topklok.
t.o.v. een fossil is er imo een groot verschil: de festina is beduidend beterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En t.o.v. bijvoorbeeld Fossil?
Heb je het wel eens uitgelegd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef Adsum het volgende:
[..]
Zo, kan eindelijk weer reageren na mijn tijdelijke ban...
Ja, dat denken ze echt hier. Heb ooit eens 2 of 3 horloges in opdracht te koop gezet, en dat wordt hier gezien als handel...
Meerdere malen via PM, maar zonder resultaat...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je het wel eens uitgelegd?
Vriendinnetje belt net uit Sint Maarten, schandalige prijs voor de PO (22015000)quote:Op zondag 12 juli 2009 20:07 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
das een hele goede degelijke klok! Ik ben zelf ietsjes meer fan van de planet ocean, die heeft imo iets mooiere wijzers en plaat.
Dan zou ik eens gaan kijken op www.monsterwatches.nlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:51 schreef gers het volgende:
ik zit er ernstig aan te twijfelen om een skx007 of 009 te kopen van seiko sinds de vorige al 2 jaar op de spaanse bodem ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |