quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef MvdZ het volgende:
Het is lekker ijs, zonder meer..
Maar ik heb denk ik te vaak "geld kun je maar 1 keer uitgeven" gehoord heb tijdens m'n opvoeding... Daarom zal ik ook nooit 5 ekkies lappen voor een bekertje ijs of ener van een mixed alcoholisch drankje...
En mensen die dat wel doen... CARE![]()
Onterechte klacht
Häagen-Dazs is ook tof, maar beide hebben lekker shit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, koop dan Häagen-Dazs, smaakt beter dan die overhypete B&J rommel.
Klacht 3: Mensen die werkwoorden met ver of ge automatisch met een d schrijvenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die opgetogen paraderen en lopen te pronken dat ze een halve liter ben en jerry ijs hebben gegeten (het verdiend gewoon geen hoofdletter). Ik bedoel als er mensen zijn die ook maar een beetje bij hun positieven zijn ga je toch normalite geen 5 euro of zelfs meer betalen voor een bekertje ijs.
Klacht 1.5 euro betalen voor een bekertje ijs.
Klacht 2. Mensen die er trots op zijn dat ze een ineenkeer een halve liter ijs hebben opgegeten.
Klacht vier, mensen die zinnen niet eindigen met een punt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:26 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Klacht 3: Mensen die werkwoorden met ver of ge automatisch met een d schrijven
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:26 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Klacht 3: Mensen die werkwoorden met ver of ge automatisch met een d schrijven
OK, alcoholische dranken zijn misschien een verkeerd voorbeeldquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jij drinkt noooooooooooit een mojito omdat het te duur is?
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:30 schreef MvdZ het volgende:
[..]
OK, alcoholische dranken zijn misschien een verkeerd voorbeeldHoewel ik nog nooit een mojito gedronken heb...
Nog nooit een mojito?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:30 schreef MvdZ het volgende:
[..]
OK, alcoholische dranken zijn misschien een verkeerd voorbeeldHoewel ik nog nooit een mojito gedronken heb...
Dankje ts, door alle jaloezie en frustratie die ik hier in je huiltopic proef word ook ik jaloers op de mensen die in plaats daarvan heerlijk Ben & Jerry's ijs proeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die opgetogen paraderen en lopen te pronken dat ze een halve liter ben en jerry ijs hebben gegeten (het verdiend gewoon geen hoofdletter). Ik bedoel als er mensen zijn die ook maar een beetje bij hun positieven zijn ga je toch normalite geen 5 euro of zelfs meer betalen voor een bekertje ijs.
Klacht 2. Mensen die er trots op zijn dat ze een ineenkeer een halve liter ijs hebben opgegeten.
Niet iedereen wil 250 pond wegenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dankje ts, door alle jaloezie en frustratie die ik hier in je huiltopic proef word ook ik jaloers op de mensen die in plaats daarvan heerlijk Ben & Jerry's ijs proeven.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef Titus-Pullo het volgende:
Het is inderdaad belachelijk duur, maar ook belachelijk lekker.
Klacht ongegrond, TS is een pedo.
Dat maakt mensen inderdaad pedo, als ze een bepaald ijs niet lekker vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef Titus-Pullo het volgende:
pas maar opquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt mensen inderdaad pedo, als ze een bepaald ijs niet lekker vinden
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:26 schreef sweetlady-o het volgende:
5 euro is idd veel voor 500ml ijs. Maar het ijs is wel heel lekker
Nee, het feit dat je altijd rondloopt met een kleuter op je leuter welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat maakt mensen inderdaad pedo, als ze een bepaald ijs niet lekker vinden
En is dat een bewezen feitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je altijd rondloopt met een kleuter op je leuter wel
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:45 schreef PiRANiA het volgende:
Mensen die geen ¤5 over hebben voor lekker ijs
Ik zie het verband even niet hoor ts. Was deel van je klacht trouwens niet de geringe hoeveelheid ijs die je voor 5 euro krijgt?quote:
Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:48 schreef MrX1982 het volgende:
En dan te bedenken dat het gewoon Unilever is.
Handige marketing dat wel.
Je schetst walhallaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Nee, 5 euro voor een halve liter bier in de kroeg, dat is goedkoop...
Lees de OP maar eens opnieuw.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zie het verband even niet hoor ts. Was deel van je klacht trouwens niet de geringe hoeveelheid ijs die je voor 5 euro krijgt?
Ik koop mijn ijs altijd bij www.min12.nl , toch gemiddeld 4 euro per ijsje kwijt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik bedoel als er mensen zijn die ook maar een beetje bij hun positieven zijn ga je toch normalite geen 5 euro of zelfs meer betalen voor een bekertje ijs.
Ik betaal 60/70 euro aan de belasting, is dat wel goed?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Remsjo het volgende:
Ach wat is duur hea. Je hebt mensen die op een zaterdagavond voor 60/70 euro uitgeven aan drank. Is dat wel gezond dan. Beter 5 euro betalen voor een beker ijs dan 60/70 euro uitgeven aan drank waar je toch niks aan hebt!
quote:
Okay en nu?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Drank waar je niets aan hebt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Remsjo het volgende:
Ach wat is duur hea. Je hebt mensen die op een zaterdagavond voor 60/70 euro uitgeven aan drank. Is dat wel gezond dan. Beter 5 euro betalen voor een beker ijs dan 60/70 euro uitgeven aan drank waar je toch niks aan hebt!
kan je even een plaatje plaatsen van hoe groot dat bekertje is, ik ben niet zo goed in sizes..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:00 schreef ScrapHead het volgende:
Klacht: Mensen die te arm zijn om 4,59 EUR voor een heerlijk bekertje Ben en Jerry's over hebben :p
Yeahquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:00 schreef ScrapHead het volgende:
Klacht: Mensen die te arm zijn om 4,59 EUR voor een heerlijk bekertje Ben en Jerry's over hebben :p
Je praat onzin. Dat jij niet snapt dat je nu in de klb zit is niet mijn pakkie an. Sarcasme en lol, daar draait het om in de klb. Ga ergens op een of andere scooter forum zitten joh.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Okay en nu?
Misschien dat het een idee is eens te gaan oefenen op duidelijk formuleren, begrijpend lezen en logisch nadenken ts? Deze vaardigheden lijk je op het vmbo namelijk niet voldoende te hebben opgepikt.
Hier kost hij 5,10 bij de supermarkt en ik betaal voor mijn favoriete smaak altijd 7,50 , maar dat komt omdat alleen de pizzeria die verkooptquote:
500mlquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef lidewyz het volgende:
[..]
kan je even een plaatje plaatsen van hoe groot dat bekertje is, ik ben niet zo goed in sizes..
Great minds think alike.quote:
Jij bent echt niet de slimste he? Je suggereert hier een verband tussen aankomen dan wel afvallen ten gevolge van ijsconsumptie en komt om mij geheel onduidelijke redenen aan met 250 pond (een eenheid waarin we hier in NL gewicht doorgaans niet uitdrukken). Wel weet ik dat sarcasme er verdomd weinig mee te maken heeft en had je toen ze op school stijlfiguren uitlegden kennelijk wel wat beter mogen opletten. Typisch zo'n raar vmbo mannetje, dat niet eens weet wat hij zegt of schrijft.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je praat onzin. Dat jij niet snapt dat je nu in de klb zit is niet mijn pakkie an. Sarcasme en lol, daar draait het om in de klb. Ga ergens op een of andere scooter forum zitten joh.
Ik neem geen eens de moeite om er op in te gaan. Wel aandoenlijk dat verhaaltje van jouw.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij bent echt niet de slimste he? Je suggereert hier een verband tussen aankomen dan wel afvallen ten gevolge van ijsconsumptie en komt om mij geheel onduidelijke redenen aan met 250 pond (een eenheid waarin we hier in NL gewicht doorgaans niet uitdrukken). Wel weet ik dat sarcasme er verdomd weinig mee te maken heeft en had je toen ze op school stijlfiguren uitlegden kennelijk wel wat beter mogen opletten. Typisch zo'n raar vmbo mannetje, dat niet eens weet wat hij zegt of schrijft.
Net een gehaald, New York chocolate iets.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:20 schreef Jawzz het volgende:
Paupers die geen 5 euro willen betalen voor een overheerlijk bakje ijs
Je hoeft het niet te kopen. Het mag wel.
Ben & Jerry's
Zo, ben jij even stoer! Aan-doen-lijk, met z'n drie hele lettergrepen echt een moeilijk woord! Jij had de breezahs op 't vmbo vast voor 't uitkiezen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik neem geen eens de moeite om er op in te gaan. Wel aandoenlijk dat verhaaltje van jouw.
_!
Ach, ik loop niet met m'n vocabulair te koop. Maar ik merk wel dat je de dringende behoefte hebt om mij de grond in te stampen, maar je loopt meer met je eigen domheid te koop. Ter afsluiting. Heb je op het vmbo gezeten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zo, ben jij even stoer! Aan-doen-lijk, met z'n drie hele lettergrepen echt een moeilijk woord! Jij had de breezahs op 't vmbo vast voor 't uitkiezen!
Lees je eigen posts nou nog eens door. Lijkt me echt kut trouwens, (gezien je nickname) een nerd maar toch ook dom zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, ik loop niet met m'n vocabulair te koop. Maar ik merk wel dat je de dringende behoefte hebt om mij de grond in te stampen, maar je loopt meer met je eigen domheid te koop. Ter afsluiting. Heb je op het vmbo gezeten?
Ben blij dat je zo met me mee leeftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Lees je eigen posts nou nog eens door. Lijkt me echt kut trouwens, (gezien je nickname) een nerd maar toch ook dom zijn.Mochten ze jouw levensverhaal ooit verfilmen dan zou 't resulterende drama nog droeviger zijn dan dit topic.
Moet je maar niet op vakantie gaan naar Zuid-Frankrijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Rosbief het volgende:
Volledig eens met de klacht, 11 gulden voor een bakje ijs is absurd![]()
Alleen al uit principe koop ik het niet, je wordt gewoon finaal afgezet. Wat zijn de productiekosten van zo'n bakje ijs nou, 1 euro ofzo? Tel uit je winst.
Of die bolletjes ijs bij een ijskraam, ook zo belachelijk duur, een euro per bol, terwijl het eerst altijd een gulden was en daarvoor nog 50 cent.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:36 schreef Titus-Pullo het volgende:
Broccoli-ijs?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef J.Herrer het volgende:
Voor die 5 euro haal je beter een zakje broccoli
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:52 schreef J.Herrer het volgende:
Voor die 5 euro haal je beter een zakje broccoli
Het gaat om het principe kneusquote:Op zondag 31 mei 2009 17:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Vol met faal reacties.
Alleen van die mensen die arm zijn hebben het er niet voor over.Wat is ¤5,00 nou in anno 2009.
1,50 voor een halve liter ijs? valt nog mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Dat is vooral wat ik het loze vind. Het is allemaal erg hip en exclusief en iedereen moet altijd even laten weten dat ze het erg lekker vinden, zodat ze ook bij de hippe mensen horen. Of nog beter, dat ze net een halve liter hebben gegeten en verdrietig waren toen het op was, dat is helemaal hip, verdrietig zijn als je B&J op is.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
...en hun marketingafdeling de producten 'hip en exclusief' over laat komen zijn er genoeg mensen die erin trappen, nou ik mooi niet dus.![]()
Wat lief, je spamt mijn topic!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is vooral wat ik het loze vind. Het is allemaal erg hip en exclusief en iedereen moet altijd even laten weten dat ze het erg lekker vinden, zodat ze ook bij de hippe mensen horen. Of nog beter, dat ze net een halve liter hebben gegeten en verdrietig waren toen het op was, dat is helemaal hip, verdrietig zijn als je B&J op is.
Voorbeeld: Mijn Ben & Jerry's Cookie Dough beker is leeg :(
En waar gaat dit topic over dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is vooral wat ik het loze vind. Het is allemaal erg hip en exclusief en iedereen moet altijd even laten weten dat ze het erg lekker vinden, zodat ze ook bij de hippe mensen horen. Of nog beter, dat ze net een halve liter hebben gegeten en verdrietig waren toen het op was, dat is helemaal hip, verdrietig zijn als je B&J op is.
Voorbeeld: Mijn Ben & Jerry's Cookie Dough beker is leeg :(
Maar hij heeft wel een goed punt, jij bent er ook zo één die zich door marketing laat opnaaien.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:21 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Wat lief, je spamt mijn topic!![]()
Lutser
pfff, ik heb het al eerder gezegd: ik koop B&J omdat er geen andere is met deze heerlijke smaak!quote:Op zondag 31 mei 2009 18:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel een goed punt, jij bent er ook zo één die zich door marketing laat opnaaien.
Je draagt ook van die Bjorn Borg broekjes zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je ook zo moeilijk gaan doen als ik zei dat m'n glas bier leeg was?
There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
Dit zegt genoeg je bent gewoon een sloeber.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:14 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het gaat om het principe kneus5 euro voor een bekertje ijs is belachelijk veel geld, winstpercentage van 300%, maar omdat het slechts om relatief kleine bedragen gaat en hun marketingafdeling de producten 'hip en exclusief' over laat komen zijn er genoeg mensen die erin trappen, nou ik mooi niet dus.
![]()
Vroeger werd je uitgelachen als je een ijsco van 11 gulden bestelde, nu word je voor pauper aangezien als je het er niet voor over hebt.
Nee roken is voor sloebers, jij dus. Of muziek luisteren van Mr.cooper dan faal je pas echt.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg je bent gewoon een sloeber.
Jij hebt niet eens een hoofletter in je naam, dus je bent sowieso al niet serieus te nemen, dwaas.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee roken is voor sloebers, jij dus. Of muziek luisteren van Mr.cooper dan faal je pas echt.
Mond dicht over Alice. Met je quasi-creatieve R.E.M. en Neil Young covers.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee roken is voor sloebers, jij dus. Of muziek luisteren van Mr.cooper dan faal je pas echt.
Is phpmystyle een naam danquote:Op zondag 31 mei 2009 19:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een hoofletter in je naam, dus je bent sowieso al niet serieus te nemen, dwaas.
Moet me pro nog updatequote:Op zondag 31 mei 2009 19:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mond dicht over Alice. Met je quasi-creatieve R.E.M. en Neil Young covers.
R.E.M. en Neil Young daarentegen wel respect.
Een username is wel een naam, GODVERDOMME WAT BEN JIJ KANKERDOM ZEG!!!!!!!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is phpmystyle een naam danMen wat ben jij dom man.
Overweldigend al die smileysquote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een username is wel een naam, GODVERDOMME WAT BEN JIJ KANKERDOM ZEG!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering.
Sorry, ik wilde je alleen maar helpen. Ik vind het sneu dat je jezelf door marketing laat opnaaien en dik het dubbele betaalt vanwege de kekke chocolade banaantjes die je dan in je ijs krijgtquote:Op zondag 31 mei 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg je bent gewoon een sloeber.
Loop maar weer weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Overweldigend al die smileysMaar ga is wat doen aan je woordkeus. Niemand neemt je op deze manier serieus
Of moet ik zeggen jongeman. Ik denk dat jij nu wel hebt duidelijk gemaakt dat je niet meer bent dan een wanhopig 13 jarig pubertje, maargoed ook die moeten het nog leren. Ik wens je veel succes in je leven want dat zul je hard nodig hebben.
Bij deze stop ik deze kansloze discussie met jou.
P.s Een naam in de relationele sfeer dient altijd met een hoofdletter geschreven te worden. Maar Fok is toch zo informeel als wat man.
Groet,
Wahahaahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.
Bij deze heb ik gewonnen, doei kneus.
Reageer dan ook niet meer, inderdaad je houd je niet aan je eigen woord, wat een falerd ben je dan.quote:
Falerd ik?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet meer, inderdaad je houd je niet aan je eigen woord, wat een falerd ben je dan.
Ja jij.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Falerd ik?
Dit is echt de laatste reactie.
5 euro voor een bakkie ijsquote:Op zondag 31 mei 2009 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rot toch op met je on topic.. wat wil je van dit topic maken? Dat iedereen even zegt dat het kankerduur spul is?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rot toch op met je on topic.. wat wil je van dit topic maken? Dat iedereen even zegt dat het kankerduur spul is?
Als ik een bak ijs eet, doe ik dat niet om mee te pronken, maar omdat ik zin heb in ijs.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die opgetogen paraderen en lopen te pronken dat ze een halve liter ben en jerry ijs hebben gegeten
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Triest he? Dat je vroeger door je oom misbruikt bent. Anders check gewoon me fotoboek.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lachen? Check dit topic eens van mijnheer de TS.
beetje rare vraag mjah
WTF, Suikerbroodijs...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik koop mijn ijs altijd bij www.min12.nl , toch gemiddeld 4 euro per ijsje kwijt.
echt, 5 euro voor een halve liter ijs duur vinden
Ja tuurlijk, 10 euro voor een litertje ijs is peanuts voor jou, pats maar lekker met je welvarendheid!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik koop mijn ijs altijd bij www.min12.nl , toch gemiddeld 4 euro per ijsje kwijt.
echt, 5 euro voor een halve liter ijs duur vinden
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lachen? Check dit topic eens van mijnheer de TS.
beetje rare vraag mjah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |