Een username is wel een naam, GODVERDOMME WAT BEN JIJ KANKERDOM ZEG!!!!!!!quote:Op zondag 31 mei 2009 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is phpmystyle een naam danMen wat ben jij dom man.
Overweldigend al die smileysquote:Op zondag 31 mei 2009 19:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een username is wel een naam, GODVERDOMME WAT BEN JIJ KANKERDOM ZEG!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tering.
Sorry, ik wilde je alleen maar helpen. Ik vind het sneu dat je jezelf door marketing laat opnaaien en dik het dubbele betaalt vanwege de kekke chocolade banaantjes die je dan in je ijs krijgtquote:Op zondag 31 mei 2009 19:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dit zegt genoeg je bent gewoon een sloeber.
Loop maar weer weg.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Overweldigend al die smileysMaar ga is wat doen aan je woordkeus. Niemand neemt je op deze manier serieus
Of moet ik zeggen jongeman. Ik denk dat jij nu wel hebt duidelijk gemaakt dat je niet meer bent dan een wanhopig 13 jarig pubertje, maargoed ook die moeten het nog leren. Ik wens je veel succes in je leven want dat zul je hard nodig hebben.
Bij deze stop ik deze kansloze discussie met jou.
P.s Een naam in de relationele sfeer dient altijd met een hoofdletter geschreven te worden. Maar Fok is toch zo informeel als wat man.
Groet,
Wahahaahahahahahahahahahahahaha.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Loop maar weer weg.
Bij deze heb ik gewonnen, doei kneus.
Reageer dan ook niet meer, inderdaad je houd je niet aan je eigen woord, wat een falerd ben je dan.quote:
Falerd ik?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet meer, inderdaad je houd je niet aan je eigen woord, wat een falerd ben je dan.
Ja jij.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Falerd ik?
Dit is echt de laatste reactie.
5 euro voor een bakkie ijsquote:Op zondag 31 mei 2009 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rot toch op met je on topic.. wat wil je van dit topic maken? Dat iedereen even zegt dat het kankerduur spul is?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rot toch op met je on topic.. wat wil je van dit topic maken? Dat iedereen even zegt dat het kankerduur spul is?
Als ik een bak ijs eet, doe ik dat niet om mee te pronken, maar omdat ik zin heb in ijs.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die opgetogen paraderen en lopen te pronken dat ze een halve liter ben en jerry ijs hebben gegeten
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
Klacht 1.5 euro betalen voor een bekertje ijs.
Klacht 2. Mensen die er trots op zijn dat ze een ineenkeer een halve liter ijs hebben opgegeten.
Triest he? Dat je vroeger door je oom misbruikt bent. Anders check gewoon me fotoboek.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lachen? Check dit topic eens van mijnheer de TS.
beetje rare vraag mjah
WTF, Suikerbroodijs...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik koop mijn ijs altijd bij www.min12.nl , toch gemiddeld 4 euro per ijsje kwijt.
echt, 5 euro voor een halve liter ijs duur vinden
Ja tuurlijk, 10 euro voor een litertje ijs is peanuts voor jou, pats maar lekker met je welvarendheid!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik koop mijn ijs altijd bij www.min12.nl , toch gemiddeld 4 euro per ijsje kwijt.
echt, 5 euro voor een halve liter ijs duur vinden
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Lachen? Check dit topic eens van mijnheer de TS.
beetje rare vraag mjah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |