QFT!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat moet jij met een willekeurig VMBO-sletje als je je dollo ook in Jett kunt steken.
Ze kent geen grens, en loopt dan als een halve tamme door de toko heen. Vervolgens krijg je kansloze gasten die haar proberen te regelen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Meer verhalen over haar dronken buien.
Zo heb jij haar ook gehosseld?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze kent geen grens, en loopt dan als een halve tamme door de toko heen. Vervolgens krijg je kansloze gasten die haar proberen te regelen.
Zoals jij?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze kent geen grens, en loopt dan als een halve tamme door de toko heen. Vervolgens krijg je kansloze gasten die haar proberen te regelen.
Ik verwacht een PM.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:54 schreef afcajos het volgende:
Wat denk je, dat ik pics ga plaatsen hier ?er zijn trouwens een aantal fokkers die wel pics van de desbetreffende dame hebben gezien en de waarheid van dit topic kunnen bevestigen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:03 schreef afcajos het volgende:
MEISJE zegt:
heb je al over nagedacht dan..?
Jos zegt:
nee
Jos zegt:
naja jawel
MEISJE zegt:
en?
Jos zegt:
Ik denk eigenlijk niet dat het nog wat wordt
MEISJE zegt:
oh oke
Jos zegt:
voorlopig
MEISJE zegt:
hoe zo voorlopig?
Jos zegt:
Nou, misschien als je straks wat ouder bent.. En wat beter om kunt gaan met drank
MEISJE zegt:
Jos zegt:
Wanneer word je eigenlijk 17
MEISJE zegt:
oktober
MEISJE zegt:
je komt wel op me verjaardag feestje he
Jos zegt:
Uiteraard
MEISJE zegt:
MEISJE zegt:
mooi
MEISJE zegt:
dus we hebben niets meer met elkaar
Jos zegt:
Nee, sorry
MEISJE zegt:
geeft niet ik wist het al lang
Niveau 2. Ze wordt dit jaar alweer 17quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik verwacht een PM.
En VMBO2? Dan is ze 13/14 gast, dat gaat wel beetje fur.
HAHAHAHAHAHHA.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:03 schreef afcajos het volgende:
MEISJE zegt:
geeft niet ik wist het al lang
Moet je er ook zelf insteken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:52 schreef afcajos het volgende:
Zo had ik een aantal weken een vrij jong meisjeals scharreltje. Werkelijk waar 0.0% inhoud, maar dat boeide mij niet. Ik kon er afentoe overheen, en ze zag er best neukbaar uit
![]()
Oh haha niveau 2.. Jezus dan zijn ze nog net able om hun eigen veters te strikken of wat.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niveau 2. Ze wordt dit jaar alweer 17
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |