abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70257211
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:30 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Eej vergelijk trance is niet met hardcore. Trance is wel ff heul iets anders
Idd, dat is ongeveer hetzelfde als roepen dat Phil Collins en Metallica precies hetzelfde zijn. Om even aan te geven hoe weinig die genres met elkaar te vergelijken zijn.
-
  maandag 22 juni 2009 @ 16:33:26 #252
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70257269
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:26 schreef sjonbeton het volgende:
Denk niet dat je iemands intelligentie kan koppelen aan zijn/haar muzieksmaak. Ken genoeg mensen van verschillende opleidingen die van verschillende soorten muziek houden, en die ook verschillen in hun kennis/breedte van hun muziek.
[..]

[..]

Deze stelling baseer je op wat? Op je eigen ervaring? Logisch dat mensen zeggen dat je stelling niet klopt. Als jij met een valide en betrouwbare onderzoeksresultaten komt heb je tenminste een punt, nu geef je gewoon je mening en gaat dan zitten brommen als niet iedereen het met je eens is.
Zoals je kan zien baseer ik dit op mijn eigen ervaringen en vraag ik om mensen die dit ook herkennen of juist niet. Zodat ik mijn hypothese kan staven, zegmaar. Erg wetenschappelijk verantwoord. Dan mag je van mij best aankomen met een paar voorbeeldjes of een 'ik ken vrij veel mensen waar dit niet het geval is', maar voor het merendeel zijn er mensen die zichzelf voelen aangesproken door de TT en meteen de behoefte voelen om te roepen dat ze slim zijn en veel muziek luisteren. Verder heb ik voor zover ik weet grotendeels netjes naar de meningen van mensen geluisterd. Dus ik snap niet waar je dat brommen vandaan haalt.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:35:07 #253
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70257328
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Nou dan plaats je een beter voorbeeld.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:36:09 #254
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_70257378
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:25 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Waarom? Dat soort feesten zijn juist heerlijk, mits je het als 'cult' benadert. Dat volk wat er komt. Prachtig.

Het is inderdaad wat dubieus als je als academicus met een Jannes sjaaltje in je handen en tranen in je ogen staat te zwaaien naar de beste man, terwijl hij zijn simplistische chansons ten gehore brengt.

Maar op z'n tijd mag ik graag een dergelijk optreden bezoeken hoor. Frans Duijts, Wesley, Grad Damen, Lucas en Gea. Schitterend man.
Dit benaderen als cult is onmogelijk!

Ik ging met mn vrouwtje laatst naar Amsterdam.
Vroeg iemand de weg, maar hij keek me vreemd aan.
Hij zei nou pardon ik weet niet goed wat u zegt.
Begrijp je me niet, of versta je me slecht.
Ik heb em in goed nederlands uitgelegt.

Mijn naam is Jannes, kom van het platteland.
Al vinden ze mij een boer,
nou dat doet me echt geen moer
Mijn naam is Jannes, gewoon uit nederland.
Voor wie mij nu nog niet kent, ben een rasechte drent.

Hij zei, word niet kwaad ik kom ook niet van hier.
Ik ben hier een daggie voor me plezier.
Hij gaf me de hand en zei sorry meneer.
Hij stelde zich voor en vroeg nog een keer
Ik ben et echt kwijt, maar hoe heet u ook alweer.

nou dat doet me echt geen moer.
mijn naam is Jannes, gewoon uit nederland.

Is het niet vaak zo dat personen met het syndroom van down van dit soort muziek houden?
pi_70257442
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef solyaris het volgende:

[..]

Ik ging met mn vrouwtje laatst naar Amsterdam.
Vroeg iemand de weg, maar hij keek me vreemd aan.
Hij zei nou pardon ik weet niet goed wat u zegt.
Begrijp je me niet, of versta je me slecht.
Ik heb em in goed nederlands uitgelegt.

nou dat doet me echt geen moer
Mijn naam is Jannes, gewoon uit nederland.

Hij zei, word niet kwaad ik kom ook niet van hier.
Ik ben hier een daggie voor me plezier.
Hij gaf me de hand en zei sorry meneer.
Hij stelde zich voor en vroeg nog een keer
Ik ben et echt kwijt, maar hoe heet u ook alweer.

nou dat doet me echt geen moer.
mijn naam is Jannes, gewoon uit nederland.

Is het niet vaak zo dat personen met het syndroom van down van dit soort muziek houden?
Het doet me gewoon pijn dat er in Nederland mensen zijn die dit luisteren/kopen. Je hebt verschillen in smaak en je hebt gewoon teksten die echt elke 8-jarige (en dan overdrijf ik niet) kan schrijven.
-
  maandag 22 juni 2009 @ 16:39:13 #256
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_70257499
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:36 schreef solyaris het volgende:

[..]

... bla bla ...

Ja, klopt.

En mensen die niet begrijpen dat je op zo'n festival je lul uit je broek lacht hebben een sociale beperking.

Verder, shout out to alle WO'ers, deze is voor jullie!

maandag 22 juni 2009 @ 16:43:49 #257
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_70257672
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd, dat is ongeveer hetzelfde als roepen dat Phil Collins en Metallica precies hetzelfde zijn. Om even aan te geven hoe weinig die genres met elkaar te vergelijken zijn.
Overigens zit er wel een kern van waarheid in de stelling.

Bij trance zie je ook een heel ander publiek als bij hardcore.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  maandag 22 juni 2009 @ 16:46:59 #258
203436 solyaris
pi_70257807
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:39 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Ja, klopt.

En mensen die niet begrijpen dat je op zo'n festival je lul uit je broek lacht hebben een sociale beperking.
Dat piratenfestijn zie ik wel eens op de regionale zender wanneer ik een vriend van mij bezoek die in de provincie woont. Niet vaak zie je zo`n concentratie van half imbecielen. Het lukt mij echt niet om daar langer dan tien minuten naar te kijken/luisteren, laat staan om in dezelfde zaal aanwezig te zijn.
pi_70257889
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:33 schreef Biels het volgende:

[..]

Zoals je kan zien baseer ik dit op mijn eigen ervaringen en vraag ik om mensen die dit ook herkennen of juist niet. Zodat ik mijn hypothese kan staven, zegmaar. Erg wetenschappelijk verantwoord. Dan mag je van mij best aankomen met een paar voorbeeldjes of een 'ik ken vrij veel mensen waar dit niet het geval is', maar voor het merendeel zijn er mensen die zichzelf voelen aangesproken door de TT en meteen de behoefte voelen om te roepen dat ze slim zijn en veel muziek luisteren. Verder heb ik voor zover ik weet grotendeels netjes naar de meningen van mensen geluisterd. Dus ik snap niet waar je dat brommen vandaan haalt.
Je zegt dat het je tegenvalt dat er nog steeds mensen zijn die het niet eens zijn met je stelling omdat zij andere ervaringen hebben. Zij gaan dus, net als jij, uit van hun eigen mening. En je doet alsof dit, ik qoute:
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:50 schreef Biels het volgende: Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de breedte van iemands muzieksmaak direct samenhangt met zijn intellectuele capaciteiten.

een gegeven feit is, terwijl dit nergens anders op gebaseerd is dan op je eigen mening. Als je een hypothese op wilt stellen moet je zorgen dat deze niet bij het eerste het beste argument verworpen wordt, deze moet dus een hoog waarheids- en waarschijnlijkheidsgehalte hebben. Wat dus niet zo is, aangezien deze alleen gebaseerd is op je mening en niet op daadwerkelijke feiten. Ik kan ook veronderstellen dat iedereen met een grote neus van pizza houdt omdat ik er een paar ken. Zodra jij ook maar 1 iemand kent met een grote neus die niet van pizza houdt wordt mijn hypothese verworpen. Niet erg wetenschappelijk verantwoord dus.
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
  maandag 22 juni 2009 @ 16:53:06 #260
203436 solyaris
pi_70258010

2:39 legendarisch!
  maandag 22 juni 2009 @ 16:53:45 #261
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_70258036
quote:
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_70258049
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:53 schreef solyaris het volgende:

Wauw, 4 engelse woorden. Dat is wel erg hoog gegrepen voor het publiek.
-
pi_70258052
quote:

[..]

Ja, klopt.

Die chicks zijn naar verhouding best ok overigens. Bij zo'n nummer had ik minstens 40jarigen met pittig paarse kapsels verwacht.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
  maandag 22 juni 2009 @ 17:00:28 #264
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70258288
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:33 schreef kingmob het volgende:
Een brede algemene ontwikkeling (wat meestal wordt gezien als 'slim') en een brede ontwikkeling in de muzieksmaak hebben dezelfde oorzaak; namelijk leergierig/nieuwsgierig zijn. Het is nogal een inkopper eigenlijk en daarmee is dit dan ook gewoon een trolltopic.
hier heb je een punt, maar je mag natuurlijk niet vergeten dat sommige mensen met ''intelligentie'' meestal door diezelfde vergaarde intelligentie; gaan denken dat ze ook alles weten -> en daardoor minder openstaan voor andere dingen zoals muziekgenres etc.
oh en gimme an break, de mensen die hier allemaal gaan claimen dat ze een heul brede muzieksmaak hebben, hebben het meestal niet
nou gefeliciteerd dat je een keer per jaar eens iets anders luistert hoor, jij met een brede muzieksmaak

Ps; niets mis met het blindstaren op een bepaald genre trouwens
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:02:50 #265
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70258347
quote:
Op maandag 22 juni 2009 16:49 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Je zegt dat het je tegenvalt dat er nog steeds mensen zijn die het niet eens zijn met je stelling omdat zij andere ervaringen hebben. Zij gaan dus, net als jij, uit van hun eigen mening. En je doet alsof dit, ik qoute:
[..]

een gegeven feit is, terwijl dit nergens anders op gebaseerd is dan op je eigen mening. Als je een hypothese op wilt stellen moet je zorgen dat deze niet bij het eerste het beste argument verworpen wordt, deze moet dus een hoog waarheids- en waarschijnlijkheidsgehalte hebben. Wat dus niet zo is, aangezien deze alleen gebaseerd is op je mening en niet op daadwerkelijke feiten. Ik kan ook veronderstellen dat iedereen met een grote neus van pizza houdt omdat ik er een paar ken. Zodra jij ook maar 1 iemand kent met een grote neus die niet van pizza houdt wordt mijn hypothese verworpen. Niet erg wetenschappelijk verantwoord dus.
Ik doelde met die opmerking, zoals ik eerder al zei, op mensen die niet de moeite nemen om de OP te lezen omdat ze zich te snel aangevallen voelen door de TT. Verder zie ik hier nog steeds meer medestanders dan tegenstanders die mijn punten herkennen, dus hoef ik mijn hypothese niet meer bij het eerste het beste "ik ben heel anders"-stukje te verwerpen.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:03:37 #266
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70258377
quote:

[..]

[..]

danku , dit bespaart me verder tijd
  maandag 22 juni 2009 @ 17:03:48 #267
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70258380
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:00 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

hier heb je een punt, maar je mag natuurlijk niet vergeten dat sommige mensen met ''intelligentie'' meestal door diezelfde vergaarde intelligentie; gaan denken dat ze ook alles weten -> en daardoor minder openstaan voor andere dingen zoals muziekgenres etc.
oh en gimme an break, de mensen die hier allemaal gaan claimen dat ze een heul brede muzieksmaak hebben, hebben het meestal niet
nou gefeliciteerd dat je een keer per jaar eens iets anders luistert hoor, jij met een brede muzieksmaak

Ps; niets mis met het blindstaren op een bepaald genre trouwens
Wanneer heb je WEL een brede muzieksmaak?
  maandag 22 juni 2009 @ 17:07:39 #268
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70258512
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:03 schreef fs180 het volgende:

[..]

Wanneer heb je WEL een bred muzieksmaak?
wanneer je regelmatig ''zeer verschillende'' genre's beluisterd
dus ik zeg lounge - grindcore
rap -> noise
trance -> klassiek

en eigenlijk ook best belangrijk; de nodige dosis avant-garde
pi_70258590
Ook belangrijk om mee te nemen: iemand met een druk sociaal leven heeft weinig tijd om zich uren per dag in (nieuwe) muziek te verdiepen meestal. De échte muziek-kenners zijn vaak of muzikanten of 'nerds' die de halve dag de tijd hebben om zich compleet te verdiepen in teksten e.d.

Nu zullen er wel weer 10 reacties komen dat het onzin is, maar hier zit echt wel een kern van waarheid in.
-
  maandag 22 juni 2009 @ 17:14:17 #270
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70258721
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:10 schreef Ritmo het volgende:
Ook belangrijk om mee te nemen: iemand met een druk sociaal leven heeft weinig tijd om zich uren per dag in (nieuwe) muziek te verdiepen meestal. De échte muziek-kenners zijn vaak of muzikanten of 'nerds' die de halve dag de tijd hebben om zich compleet te verdiepen in teksten e.d.

Nu zullen er wel weer 10 reacties komen dat het onzin is, maar hier zit echt wel een kern van waarheid in.
nounou! poe hey, als je ergens in verdiept en veel tijd in besteed krijg je inderdaad meer kennis over zaken dan iemand die dat niet doet.
wat heb jij overigens met een druk sociaal leven? je lijkt het overal per se te moeten zeggen
pi_70258745
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:02 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik doelde met die opmerking, zoals ik eerder al zei, op mensen die niet de moeite nemen om de OP te lezen omdat ze zich te snel aangevallen voelen door de TT. Verder zie ik hier nog steeds meer medestanders dan tegenstanders die mijn punten herkennen, dus hoef ik mijn hypothese niet meer bij het eerste het beste "ik ben heel anders"-stukje te verwerpen.
Oke, dat eerste stukje heb ik dan verkeerd opgevat. Dat er nog steeds meer medestanders zijn dan tegenstanders betekent niet dat jouw "hypothese" een feit is. Weet niet of je bekend bent met het begrip hypothese maar bij een hypothese is het de bedoeling dat niemand je veronderstelling kan verwerpen om het als de waarheid aan te nemen (eigenlijk is het niet onjuist) . Als ik naar verschillende landen af reis en constateer dat alle kikkers groen zijn, kan ik dit als hypothese nemen. Maar als ik 1000000 groene kikkers heb gevonden en iemand anders vind een blauwe kikker, is mijn hypothese verworpen. Oh en even voor de duidelijkheid, jij bent niet degene die bepaalt of je hypothese wel of niet verworpen wordt, dat is degene die aantoont dat je veronderstelling niet klopt
  maandag 22 juni 2009 @ 17:15:25 #272
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70258761
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:07 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

wanneer je regelmatig ''zeer verschillende'' genre's beluisterd
dus ik zeg lounge - grindcore
rap -> noise
trance -> klassiek

en eigenlijk ook best belangrijk; de nodige dosis avant-garde
Van ambient tot emo, van drone tot hip-hop (een enkele keer, geen groot fan), van goa tot indie en 8-bit tot klassieke muziek?
  maandag 22 juni 2009 @ 17:16:00 #273
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70258779
overigens kan jeje wel degelijk in muziek verdiepen én een sociaal leven hebben; de juiste mensen/bronnen kennen en een draagbare muziekspeler zijn een goede uitkomst
pi_70258805
quote:

Ik snap je punt, maar zal die extreem sociale persoon niet veel sneller in aanraking komen met andere stijlen? De 'nerd' die alleen maar achter zn pc zit metal te luisteren en teksten op te zoeken, zal veel minder snel in aanraking komen met rap, dan de socializer die een keer in gesprek raakt met een allochtoon die hem wat rap laat horen.

Dus het kan allebei de kanten uitwerken.
Gósta dô jôgo? Do you like the gaming?
pi_70258819
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

nounou! poe hey, als je ergens in verdiept en veel tijd in besteed krijg je inderdaad meer kennis over zaken dan iemand die dat niet doet.
wat heb jij overigens met een druk sociaal leven? je lijkt het overal per se te moeten zeggen
mensen die druk sociaal verwarren met op fok zitten
  maandag 22 juni 2009 @ 17:18:07 #276
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_70258851
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:15 schreef fs180 het volgende:

[..]

Van ambient tot emo, van drone tot hip-hop (een enkele keer, geen groot fan), van goa tot indie en 8-bit tot klassieke muziek?
*aait* ik ben trots op je jongeman
wil nog niet zeggen dat minstens 80 % hier op fok, of lui die lui die hier extenisive claimen te zijn; dat zijn
  maandag 22 juni 2009 @ 17:23:37 #277
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70259010
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:14 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Oke, dat eerste stukje heb ik dan verkeerd opgevat. Dat er nog steeds meer medestanders zijn dan tegenstanders betekent niet dat jouw "hypothese" een feit is. Weet niet of je bekend bent met het begrip hypothese maar bij een hypothese is het de bedoeling dat niemand je veronderstelling kan verwerpen om het als de waarheid aan te nemen (eigenlijk is het niet onjuist) . Als ik naar verschillende landen af reis en constateer dat alle kikkers groen zijn, kan ik dit als hypothese nemen. Maar als ik 1000000 groene kikkers heb gevonden en iemand anders vind een blauwe kikker, is mijn hypothese verworpen. Oh en even voor de duidelijkheid, jij bent niet degene die bepaalt of je hypothese wel of niet verworpen wordt, dat is degene die aantoont dat je veronderstelling niet klopt
Ik gebruik het begrip hypothese losjes, dat lijkt me duidelijk. Het is onmogelijk om iedereen over muziek op 1 lijn te laten zitten. Daarbij heb ik ook nooit beweerd dat dit sowieso een wetenschappelijk onderzoek of wat dan ook was. Mij viel gewoon iets op en ik vroeg me af of dit meer mensen opviel. Vervolgens zeggen mensen ja, zijn er een paar mensen die nee zeggen en vraag ik daar even over door om duidelijkheid te krijgen. Ik doe nergens alsof iets de absolute waarheid is, zoals je in de OP al kan lezen.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:24:52 #278
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70259054
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:18 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

*aait* ik ben trots op je jongeman
wil nog niet zeggen dat minstens 80 % hier op fok, of lui die lui die dat hier extenisive claimen te zijn; dat niet zijn
*purrrr *
quote:
Weekly Top Artists

1 Radiohead
2 The Beatles
3 Coldplay
4 Muse
5 The Killers
6 Red Hot Chili Peppers
7 Placebo
8 Metallica
9 Pink Floyd
10 Kings of Leon
OUCH!
pi_70259059
Wel typisch dat hardcore met tokkies in verband wordt gebracht.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:27:27 #280
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70259135
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef F04 het volgende:
Wel typisch dat hardcore met tokkies in verband wordt gebracht.
Klopt.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:32:01 #281
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_70259311
quote:

Daar zit echt geen kern van waarheid in. Mensen die geen tijd hebben voor hobby's verdiepen zich niet in hun hobby's, goh. Dat is op zoveel meer dingen dan muziek van toepassing.
2000 light years from home
pi_70259837
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:23 schreef Biels het volgende:

[..]

Ik gebruik het begrip hypothese losjes, dat lijkt me duidelijk. Het is onmogelijk om iedereen over muziek op 1 lijn te laten zitten. Daarbij heb ik ook nooit beweerd dat dit sowieso een wetenschappelijk onderzoek of wat dan ook was. Mij viel gewoon iets op en ik vroeg me af of dit meer mensen opviel. Vervolgens zeggen mensen ja, zijn er een paar mensen die nee zeggen en vraag ik daar even over door om duidelijkheid te krijgen. Ik doe nergens alsof iets de absolute waarheid is, zoals je in de OP al kan lezen.
Waarom zou je het begrip hypothese losjes gebruiken terwijl het een duidelijk gedefinieerd begrip is !! Als je niet weet wat het betekent gebruik het dan ook niet om als intellect over te komen Als jij begint dat je je hypothese wilt staven en dat het op die manier wetenschappelijk erg verantwoord is ging ik er maar vanuit dat je wist wat het betekende . Ik heb ook nergens gezegt dat jij beweert dat dit een wetenschappelijk onderzoek is, als je begreep wat ik zei dan wist je dat ik je vertelde dat jij je mening als een feit probeert te verkopen. Waarom? Omdat je letterlijk zegt dat breedte van iemands muzieksmaak direct samenhangt met zijn intellectuele capaciteiten, terwijl je dit gewoon uit je duim zuigt. Om even antwoord te geven op je topicvragen, Ik herken dat soms ja, soms ook niet, mijn mening is dat jouw stelling onzin is en jouw handtekening hoef ik niet.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:50:27 #283
188134 Beauregard
1818 - 1893
pi_70259888
quote:

Jezus Christus, da's echt op-en-top Crane logica hoor.

Hoeveel kloontjes jij ook maakt, je eenvoudigheid zal er vanaf blijven stralen. En daarom hou ik van je.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:54:33 #284
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70260012
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:49 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Waarom zou je het begrip hypothese losjes gebruiken terwijl het een duidelijk gedefinieerd begrip is !! Als je niet weet wat het betekent gebruik het dan ook niet om als intellect over te komen Als jij begint dat je je hypothese wilt staven en dat het op die manier wetenschappelijk erg verantwoord is ging ik er maar vanuit dat je wist wat het betekende . Ik heb ook nergens gezegt dat jij beweert dat dit een wetenschappelijk onderzoek is, als je begreep wat ik zei dan wist je dat ik je vertelde dat jij je mening als een feit probeert te verkopen. Waarom? Omdat je letterlijk zegt dat breedte van iemands muzieksmaak direct samenhangt met zijn intellectuele capaciteiten, terwijl je dit gewoon uit je duim zuigt. Om even antwoord te geven op je topicvragen, Ik herken dat soms ja, soms ook niet, mijn mening is dat jouw stelling onzin is en jouw handtekening hoef ik niet.
Hypothese
Veronderstelling. In de wetenschappelijke methode vorm je een idee doordat je bepaalde waarnemingen doet. Feitelijk bestaat het uit een grote dosis fantasie, op basis van (soms) eerdere waarnemingen.

Overigens kom je als intellectueel over, niet als intellect. Als je woorden niet goed kunt gebruiken, doe het dan ook niet.
En echt, de regel nadat ik volgens jou alles als feit verkondigde staat er
quote:
Ik vraag mij af of dit een herkenbaar fenomeen is, of dat de op dance gefocuste HBO'er die te dom is om te poepen gewoon een incident is.
.

Als je begrijpend lezen op een hoger niveau dan groep 3 had gevolgd kun je hier misschien in lezen dat ik mijn waarnemingen dus juist niet als feit bestempel.
  maandag 22 juni 2009 @ 17:55:53 #285
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70260057
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:50 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Jezus Christus, da's echt op-en-top Crane logica hoor.

Hoeveel kloontjes jij ook maakt, je eenvoudigheid zal er vanaf blijven stralen. En daarom hou ik van je.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70260241
quote:
Op maandag 22 juni 2009 17:54 schreef Biels het volgende:

[..]

Hypothese
Veronderstelling. In de wetenschappelijke methode vorm je een idee doordat je bepaalde waarnemingen doet. Feitelijk bestaat het uit een grote dosis fantasie, op basis van (soms) eerdere waarnemingen.

Overigens kom je als intellectueel over, niet als intellect. Als je woorden niet goed kunt gebruiken, doe het dan ook niet.
En echt, de regel nadat ik volgens jou alles als feit verkondigde staat er
[..]

.

Als je begrijpend lezen op een hoger niveau dan groep 3 had gevolgd kun je hier misschien in lezen dat ik mijn waarnemingen dus juist niet als feit bestempel.
Als jij ook op de universiteit zou zitten zou je weten dat je geen vragen stelt in je hypothese . Dat jij eerst beweert dat het een hypothese is en het nu zelf verwerpt is gewoon pure ironie en toont alleen maar aan dat je je slimmer voor probeert te doen dan je daadwerkelijk bent.
Sowieso dat je hypothese moet opzoeken geeft al aan dat je geen idee hebt waar je over praat.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:08:18 #287
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70260483
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:01 schreef sjonbeton het volgende:

[..]

Als jij ook op de universiteit zou zitten zou je weten dat je geen vragen stelt in je hypothese . Dat jij eerst beweert dat het een hypothese is en het nu zelf verwerpt is gewoon pure ironie en toont alleen maar aan dat je je slimmer voor probeert te doen dan je daadwerkelijk bent.
quote:
De breedte van iemands muzieksmaak direct samenhangt met zijn intellectuele capaciteiten
Hypothese. Misschien wat bout geformuleerd, maar ala, dit is fok en dan mag dat. Verder begint je hele "jij bent helemaal niet zo slim als je wilt doen geloven!!11!!!" verhaal een beetje jammer te worden. Dat je mij nog even denkt te kunnen komen vertellen wat een hypothese is slaat helemaal alles. Je mag het best oneens met me zijn, hoewel jij blijkbaar denkt dat ik dan alleen maar begin te huilen ( ) , maar probeer tenminste een beetje gefundeerd bezig te blijven. Nu on-topic gaan of gewoon wegblijven.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:08:57 #288
107445 Jajong
Hadouken!
pi_70260503
Best wel een kenketopic trouwens Bielsje.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  maandag 22 juni 2009 @ 18:10:41 #289
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70260559
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:08 schreef Jajong het volgende:
Het was op het moment van openen een soort tegentopic op zo'n Ritmo-unit. Gelukkig is het toch nog uitgelopen op een topic waar ik mijn kennis van de Nederlandse taal mag bewijzen. .
pi_70260958
Helaas moet ik wel toegeven dat veel van die vieze ongewassen alto's VWO doen.

Maar plebs die in hun vrije tijd graag carbid schieten en op tractors rijden hebben inderdaad een kutsmaak.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:37:47 #291
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70261536
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:10 schreef Biels het volgende:

[..]

Het was op het moment van openen een soort tegentopic op zo'n Ritmo-unit. Gelukkig is het toch nog uitgelopen op een topic waar ik mijn kennis van de Nederlandse taal mag bewijzen. .
Waar je waarschijnlijk vanavond op gaat fappen?
  maandag 22 juni 2009 @ 18:42:46 #292
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70261749
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:37 schreef fs180 het volgende:

[..]

Waar je waarschijnlijk vanavond op gaat fappen?
Hihihihihihi.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:10:50 #293
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_70271084
quote:

[..]

[..]

Amen.
Toegang is geen open deur.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:17:45 #294
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70271441
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:08 schreef Jajong het volgende:
Ik dacht dat jij een ban van minimaal een week had..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 22 juni 2009 @ 22:24:39 #295
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70271763
quote:

[..]

Ja, klopt.

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:25:19 #296
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70271799
even fatsoenlijke muziek ertussen door

Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 22 juni 2009 @ 22:26:37 #297
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70271858
quote:
Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Fortitudo het volgende:
even fatsoenlijke muziek ertussen door

Held! Die heb ik echt al jaaaren niet gehoord.
  maandag 22 juni 2009 @ 23:07:51 #298
231856 dekloonvanzuen
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_70273773
dit soort topics is toch die eeuweige nutteloze discussies jwz
geef mij die pepsi max
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')