Volgens mij stond er een tijdje terug een op de FP met bronvermelding naar het onderzoekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Er staan wat artikelen in het psychologie magazine, maar dat vereist inloggen. Ik zoek nog even verder.
Hardcore dan niet, maar trance...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:02 schreef Bonzai. het volgende:
Ik, intellectueel, luister wel eens trance en hardcore
Ja lullo, dat postte ik dus net.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:33 schreef kingmob het volgende:
Een brede algemene ontwikkeling (wat meestal wordt gezien als 'slim') en een brede ontwikkeling in de muzieksmaak hebben dezelfde oorzaak; namelijk leergierig/nieuwsgierig zijn. Het is nogal een inkopper eigenlijk en daarmee is dit dan ook gewoon een trolltopic.
NIKSquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Als je niet van plan bent wat zinnigs bij te dragen wil ik je graag vragen om dan maar niks te zeggen.
Da's toch ook eigenlijk heel logisch?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:23 schreef Biels het volgende:
[..]
Je kan het natuurlijk niet linken aan een IQ. Laten we het nuanceren en zeggen dat mensen met een bredere muzieksmaak algemeen wat meer ontwikkeld zijn.
Ja, dat lijkt mij inderdaad ook, maar ik wil graag even wat bevestiging voor mijn denkbeelden. En misschien had ik het mis en konden mensen mijn ongelijk bewijzen zodat ik mijn denkbeeld kan verwerpen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Da's toch ook eigenlijk heel logisch?
Mensen met een brede(re) algemene ontwikkeling zijn dit (vaak) ook op het gebied van muziek.
Dat je daar voor uit durft te komen in KLB!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef mien-moeke het volgende:
* mien-moeke MAVO, MBO, Werk + aanvullende opleidingen en cursussen.
Muzieksmaak: Bijna alles. Jazz, blues, rock, metal, pop, klassiek, reggea etc etc etc. Als t maar niet gedraaid word op een piratenzender
Samenvatting: Klacht ongegrond.
Ik kan enkel bevestigen dat ik denk dat het zo is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij inderdaad ook, maar ik wil graag even wat bevestiging voor mijn denkbeelden. En misschien had ik het mis en konden mensen mijn ongelijk bewijzen zodat ik mijn denkbeeld kan verwerpen.
Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd. Maar herken jij dit fenomeen niet terug, jezelf even buiten beschouwing gelaten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef mien-moeke het volgende:
Muzieksmaak: Bijna alles. Jazz, blues, rock, metal, pop, klassiek, reggea etc etc etc. Als t maar niet gedraaid word op een piratenzender
Heeft je hond dit voor je gepost?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef mien-moeke het volgende:
Verwerp dat denkbeeld maar hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij inderdaad ook, maar ik wil graag even wat bevestiging voor mijn denkbeelden. En misschien had ik het mis en konden mensen mijn ongelijk bewijzen zodat ik mijn denkbeeld kan verwerpen.
Gelieve niet te trollen in mijn topic.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Verwerp dat denkbeeld maar hoor![]()
Intellecuelen zullen nooit* naar hardcore luisteren, dommerikken zullen nooit naar Bach luisteren.
* ik ben de uitzondering
Jij ben Bach-liefhebber?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Intellecuelen zullen nooit* naar hardcore luisteren, dommerikken zullen nooit naar Bach luisteren.
* ik ben de uitzondering
Ik denk dat t voornamelijk gewenning is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er uiteraard altijd. Maar herken jij dit fenomeen niet terug, jezelf even buiten beschouwing gelaten?
mensen die naar 'bijna alles' luisteren geven m.i. maar weinig om muziek..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef mien-moeke het volgende:
*kijkt weer eens in zijn eigen platenkast*quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
* ik ben de uitzondering
Nee, het sterretje stond bij de eerste "nooit"quote:
Daar staat ja alleen maar popie jopie muziekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:45 schreef 3lmo het volgende:
Dit is leuk om even te bekijken.
[ afbeelding ]
Ik kom er best goed vanaf met Sufjan Stevens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |