waar woon je?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:02 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Nee helaas, of je moet me een lange USB kabel sturen, dan zet ik me webcam erop.
alles werd zwart voor me ogen.quote:
Zal ze me leuk vinden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef JJH het volgende:
TS heeft zojuist voor het eerst in zijn leven een naakte vrouw gezien.
Ga het haar vragen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:06 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Zal ze me leuk vinden?Heb nooit zoveel ervaring als zij heeft.
heb geen school gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
TS wat ben je voor VMBO-er? Het is "mijn" niet "me".
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat nijlpaarden liever onder water bleven bij dit soort temperaturen.
Padam tjsing
Mijn kat zat gewoon te gluren!! Wat een deugnietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:10 schreef Afvoerput het volgende:
TS is in feite een vieze gluurder & "Me kat".
dat dus..quote:
Ze ligt er nog steedsquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:13 schreef Laurensius het volgende:
[..]
dat dus..
maar ik zou zeggen.. kijk nog een keer en wacht net zo lang tot ze weer kijkt..
Kijk hoe ze reageert en dan kun je wel opmaken of je ff 'suiker' moet gaan halen.. of gewoon weer milfs gaan zoeken op internet
boh, boh.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ze ligt er nog steedsTerwijl het weer helemaal is aan het bijtrekken (zwarte wolken)
Wat een gek nat wijf, ik was al 10x naar binnen gegaan!!
dan is het dus zeker een hint!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Ze ligt er nog steedsTerwijl het weer helemaal is aan het bijtrekken (zwarte wolken)
Wat een gek wijf, ik was al 10x naar binnen gegaan!!
Matig topic zonder pics.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:29 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Wat een gek wijf, ik was al 10x naar binnen gegaan!!
Kant??quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:59 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Loop ik net de logeerkamer op, zit me kant daar te chillen in de zon,
ga ik hem aaien ligt daar me buurvrouw naakt
Ik denk ohh,
ik mag me kat toch wel aaien wat heb ik met die chick te maken (Die goed uitziet voor een moeder)
totdat ze omhoog keek.!!!
Ik schrok ik denk dalijk denkt ze dat ik zit te kijken naar haar, maar zo ben ik helemaal niet
Klacht: lekkere naakte buurvrouw in de zon zonder dat ik haar kan aanraken.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.instantrimshot.com/quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik dacht dat nijlpaarden liever onder water bleven bij dit soort temperaturen.
Padam tjsing
mag toch hopen dat zij niet zo harig is als die poesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:16 schreef badboynova het volgende:
gewoon ogen dicht doen en je poes blijven aaien, want dan lijkt het toch als of je de buurvrouw aait
* PiRANiA probeertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Vet, nu kan ik mijn eigen speedcore maken.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:36 schreef mien-moeke het volgende:
Hoax!
Heb net ook de poes geaait, en de buuf ligt helemaal niet naakt te zonnen.
Slotje!
wow - zo origneel ook - net zo origineel als die avatar van je die je gewoon van sapstengel pikte.....quote:
Vriend, ik heb een SE k800i hier liggen..quote:Op zondag 31 mei 2009 10:43 schreef furian het volgende:
als ze er nog steeds lag.. je hebt vast wel telefoon met camera erop .. ook al ist een foto van 640 x 480...
worthless without pics ^^![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |