Even OP quoten voor het nageslachtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef enchufa het volgende:
Ja, dat ben ik dus. Heel dom meisje is het. Gebruikt woorden als 'Gerolen' 'en toen zeit tie' Ze zat laatst achter de pc, en toen zei iemand, '...en dan doe je haakje sluiten', 'Wat is dat?' vroeg ze![]()
Ze was van de week naar de film geweest, en daar was ze over aan het vertellen. Geen touw aan vast te knopen wat ze vertelde. Wel heel enthousiast!
Ze is wel het liefste en leukste meisje van de hele wereld en ze ruikt lekker en ze is knuffelig![]()
Maar wel een beetje dom![]()
Klacht: domme vriendin
Subklacht: de liefde
Antiklacht: leuke vriendin
quote:
Uiteraard... en soms lopen we door de stad, kom we gaan pizza eten. Ik trakteer!quote:
Ja, om de domme mensen die dit topique lezen het gevoel te geven dat zij slim zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:12 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoop dat die fout in je TT expres is...
Ja, maar is het ook een lekker ding?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:11 schreef enchufa het volgende:
[..]
Uiteraard... en soms lopen we door de stad, kom we gaan pizza eten. Ik trakteer!
Er mankeert niets aan haar sociale vaardigheden. Haar persoonlijkheid verovert je!
surequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef enchufa het volgende:
[..]
Ja, om de domme mensen die dit topique lezen het gevoel te geven dat zij slim zijn
Echt wel, klein, slank, donker haar, donkere ogen. Veel aanspraak bij het stappen. Geeft haar nummer gemakkelijk wegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar is het ook een lekker ding?
Raar, zet jij thuis alles op kop? Valt de suiker niet uit de pot als je die op de deksel zet? Of houd je de pot dan toch recht op en gebruik je het deksel als schotel? Of, ach laat maar. Het is gewoon een grappig stukkie tekst...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef foksuk1981 het volgende:
Ik snap de klacht niet... dit past perfect als een potje op een dekseltje
Cupmaat? Heeft d'r pa geld?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:17 schreef enchufa het volgende:
[..]
Echt wel, klein, slank, donker haar, donkere ogen. Veel aanspraak bij het stappen
70B of zo... in harmonie met de rest van haar body.quote:
Pas op dat ze niet verzuiptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:22 schreef enchufa het volgende:
[..]
70B of zo... in harmonie met de rest van haar body.
Volgende week gaan we zwemmen, ik ben net zo benieuwd als jullie
Ja echt? Houd me op de hoogte! Ben echt benieuwd. Kan niet wachten!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:22 schreef enchufa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef enchufa het volgende:
Ja, dat ben ik dus. Heel dom meisje is het. Gebruikt woorden als 'Gerolen' 'en toen zeit tie'
Wtf betekent gerolen dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat zeik je, dat is gewoon algemeen bekend Brabands hoor, hier in ieder geval wel
Het voltooid deelwoord van 'ruilen'.quote:
Ja, dat.quote:
quote:
En mezelf zeker de kans op mond-op-mond beademing ontnemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:33 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ja, dat.
Vergeet de zwembandjes niet
quote:
Ben jij de scharrel van TS?quote:
Ja, one on one boeit het me ook geen reet. Soms in een groepje wel... als ze aan een verhaal gaat beginnen dan zie ik mensen al verwachtingsvol lachenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:35 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik vind het altijd een verademing om met domme mensen te converseren, om eens een keer niet die semi-intellectuele en filosofische gebrabbel van studenten te hoeven aanhoren. Gewoon dom lullen over vrouwen, seks en muziek. Meesterlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:02 schreef Jesse_ het volgende:
Die TT maakt het topic
quote:
quote:
Pics enzoquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:22 schreef enchufa het volgende:
[..]
Wow maat!quote:
Hihi, Nikmans is dom... hij leest immers niet het hele topique!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef Nikmans het volgende:
Aan je spelling te zien zijn jullie een match made in heaven
Kloptquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:17 schreef enchufa het volgende:
[..]
Hihi, Nikmans is dom... hij leest immers niet het hele topique!
Komt ervan als je alleen maar op KLB rondhangt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:17 schreef enchufa het volgende:
[..]
Hihi, Nikmans is dom... hij leest immers niet het hele topique!
Wil je zeggen dat je van forums lezen slim wordt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:20 schreef McGilles het volgende:
[..]
Komt ervan als je alleen maar op KLB rondhangt.
Gelukkig, iemand heeft het gezien.quote:
Heb je een adres?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:16 schreef Reza-impreza het volgende:
TS Schrijf een boze brief aan cupido
Misschien niet gebruikelijk, misschien wel leuk om te doen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:35 schreef enchufa het volgende:
[..]
Het is niet gebruikelijk om privé pica's te posten. Je weet tog!
Opbokken met die vragen over foto's. Zet je eigen wijf maar online! Naakt!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:44 schreef Appelknaller het volgende:
Komen die foto's nog????
Ik wil foto's![]()
![]()
Daar heb je me tukquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:53 schreef enchufa het volgende:
[..]
Opbokken met die vragen over foto's. Zet je eigen wijf maar online! Naakt!
Je faalt..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon een andere versie van Geruilt, de voltooide tijd van Ruilen
JIj valt wel op dat domme in haar, zo lijk jij nog iets tenminste!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:01 schreef enchufa het volgende:
Ja, dat ben ik dus. Heel dom meisje is het. Gebruikt woorden als 'Gerolen' 'en toen zeit tie' Ze zat laatst achter de pc, en toen zei iemand, '...en dan doe je haakje sluiten', 'Wat is dat?' vroeg ze![]()
Ze was van de week naar de film geweest, en daar was ze over aan het vertellen. Geen touw aan vast te knopen wat ze vertelde. Wel heel enthousiast!
Ze is wel het liefste en leukste meisje van de hele wereld en ze ruikt lekker en ze is knuffelig![]()
Maar wel een beetje dom![]()
Klacht: domme vriendin
Subklacht: de liefde
Antiklacht: leuke vriendin
Mensen die grappen gaan uitleggen aan domme mensenquote:
Mensen die...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mensen die grappen gaan uitleggen aan domme mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |