Mensen die overal de politie bij halenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:41 schreef LuxAeterna het volgende:
Zonet lagen mijn vriendin en ik op een grasveld bij ons in de buurt in de zon. Ineens komen er twee agenten naar ons toe die vragen wat we aan het doen zijn. Ik antwoord dat we gewoon op het gras in de zon liggen. Een van de agenten vraagt of de omwonenden dat geen probleem vinden, dus ik antwoord naar waarheid dat we nog geen klachten hebben gekregen en het daarom dus vast prima is. Het oude vrouwtje dat vlakbij woont en meeluistert zegt op dit punt dat ze ons al een paar keer gewaarschuwd heeft. Uiteraard gelooft de politie dit en worden wij dus weggestuurd.
Klacht: Oude vrouw die pas wat durft te zeggen als de politie erbij staat. Waarschijnlijk heeft ze ze nog gebeld ook.
Dat is wel héél triest.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Mensen die overal de politie bij halen. ZO had ik gisteren mijn auto voor iemands huis gezet. Komt dat mens naar buiten. WIl je de auto even weg zetten? Ik zo van waarom en waar moet ik die neerzetten? Geen antwoord. Begon dat mens te schreeuwen en ik ook na aanleiding van. Gelukkig moest ik toch weg. Dus als ik thuis kom blijt dat ze mij is achterna gereden en ook al de politie had gebeld. Weer dikke heilbeil maar dan bij mij in de straat.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |