Gratis kaartjes van 3FMquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
Joepie. Een festival met 300 miljoen andere mensen.
Ik kan pas genieten van muziek als er een miljoen anderen meeluisteren.
een gay festival waar je alleen roze aanmagquote:
In m'n broodtrommeltjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
succes ermee dribbelneem je ook je laptop mee?
Ja op lowlands ook gezienquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:16 schreef Bravebart het volgende:
Goed bezig DribsThe Killers zijn iig vet, als ze net zo spelen als vanavond
Spaceman live is ook wel nicequote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja op lowlands ook gezientoffe band. Nouja, eigenlijk vind ik alleen Somebody Told me echt vet
Na morgen welquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gratis kaartjes van 3FMuit mezelf was ik niet gegaan
Dit is het eerste jaar dat ik naar Pinkpop gaquote:
Dat is serieus de enige band die ik écht wil zien daarom zorg ik ook dat ik er morgen optijd benquote:
Net aangekondigd, komen Depeche Mode vervangenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die heb ik er niet tussen zien staan ?
Hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
TS had zijn kaartje beter weg kunnen geven, als ik het zo eens lees.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:32 schreef Biels het volgende:
[..]
Net aangekondigd, komen Depeche Mode vervangen.
Placebo doorgeschoven als headliner. Maar inderdaad, alle andere bands ter wereld waren blijkbaar bezig. Kane was 2e keus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]Ik dacht dat ik ze had horen roepen met namen als Prodigy Oasis en Floggin Molly
krijg je dit
![]()
Gelukkig dan maar dat Krezip konquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Placebo doorgeschoven als headliner. Maar inderdaad, alle andere bands ter wereld waren blijkbaar bezig. Kane was 2e keus.
Als Krezip optreedt, dan heb je in ieder geval voor niets met je centen gesmeten.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gratis kaartjes van 3FMuit mezelf was ik niet gegaan
Samen vingerverven.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Verstoppertje? Tikkertje?
Dan gaan ze echt niet doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:39 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iets over Kane op lowlands.
Hopelijk gaan ze alle rondingen goed af. Met een beetje pech komt Juicy als Obama terug van Lowlands.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:41 schreef Biels het volgende:
Flinke pot verf nodig dan.
En met een beetje geluk komt hij helemaal nooit meer terugquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:43 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze alle rondingen goed af. Met een beetje pech komt Juicy als Obama terug van Lowlands.
Dat zie ik dan nog wel gebeurenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Of Krezip komt de Alpha afsluiten ofzo. Het idee alleen al is beangstigend.
Je mag mijn kaartje wel hebben als Kane komt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zie ik dan nog wel gebeuren![]()
Baal wel dat ik dit jaar niet naar lowlands kan
Hopelijk gaat het flink regenen en zakt hij langzaam weg in zo'n modderpoel.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:43 schreef Biels het volgende:
En met een beetje geluk komt hij helemaal nooit meer terug
Ja dan kan ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Je mag mijn kaartje wel hebben als Kane komt.
op lowlands wel vorig jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan kan ik nog steeds niet![]()
![]()
Hoop dat pendulum met een live set komt eignelijk maar kan er niks over vinden
Maar dan moeten we zijn aanwezigheid op Fok missenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het flink regenen en zakt hij langzaam weg in zo'n modderpoel.
Dacht dat je eigenlijk geen zin had omdat je zo vroeg op moest staan enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weerAlleen omdat ik geen zin heb om vroeg op te staan ?
Oh ik heb er wel zin in, met deze weersvoorspellingen helemaalquote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dacht dat je eigenlijk geen zin had omdat je zo vroeg op moest staan enzo.
Tuurlijk niet, maar een echte festivalganger hoort dat niet erg te vinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ik heb er wel zin in, met deze weersvoorspellingen helemaal![]()
Maar jij zou er toch ook niet vrolijk van worden als je zou weten dat je maar 3 uur kan slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |