quote:'Poepje,' zo noem je je vriend dan weer wel, 'zullen we tv kijken?' (lees: zet alsjeblieft keihard MTV aan, om een enkel geluid te verdoezelen.) Of 'Ga jij maar eerst hoor liefie, ik wacht wel even.' (lees: als jij voor mij gaat, weet ik zeker dat je het komende half uur niet in de badkamer zal zijn en ik ongestoord mijn gang kan gaan.) We zijn maar in de weer
quote:Jammer! Had ze nou maar gewoon een keiharde scheet gelaten. Voor ons, vrouwen van 2007! Zo van 'die zit!' en hem vervolgens bedwelmen met al de verhalen, frustraties en hoe belachelijk het eigenlijk is dat wij niet horen te poepen en scheetjes te laten.
http://www.ze.nl/relatie/Poepen-is-taboe/100/quote:Op mijn werk zijn de toiletten van boven niet gesloten, dus je hoort alles. Geen probleem mee hoor, soms kletteren we gezellig samen! En ik houd het nooit op, kijk wel uit! Als ik moet poepen, dan ga ik gewoon, waar ik ook ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat denk ik niet gezien het een goede, gegronde en geformuleerde klacht is. daaromquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef reetveter het volgende:
Oké, deze TT is 1 grote leugen!
TR geplaatst!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:02 schreef DeRattebaas het volgende:
Klikken op eigen risicowtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikken op eigen risicokutrat! tubgirl mag niet meer ckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
Klikken op eigen risicoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Klikken op eigen risicoDat is vrij ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klikken op eigen risicoDas een omgebouwdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Zelfde verhaal, plaatje op linksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I has a beard![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:09 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, plaatje op linksEr loopt een rilling over mijn rug, gadverdamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I has a beard![]()
![]()
Column uit 2007, die hype is inmiddels alweer voorbij gelukkig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:52 schreef damsco het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.ze.nl/relatie/Poepen-is-taboe/100/
Klacht: vrouwen die poepen
Subklacht I: vrouwen die samen kletteren en daar trots op zijn
Subklacht II: Waarom lees ik verdomme een vrouwensite. Mijn hele beeld van vrouwen is nu aan diggelen. Het zijn schijtende wezens
Je moet je lat dan ook hoger leggen dan het bovenste plaatje uit mijn voorgaande post.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:36 schreef akbar het volgende:
Ja, vroeger toen ik nog jong en ambitieus was zwoor ik dat ik nooit een vriendin zou krijgen die poepte.
Helaas heb ik toch een chick gekregen die poept.
Waar zijn de vrouwen die gewoon niet poepen? die zijn hard to get denk ik.
Ja of een met een stoma nemen, dan gaat het in ieder geval niet via de anus, en die vrouwen hebben dus een mooie roze schone anus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:38 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je moet je lat dan ook hoger leggen dan het bovenste plaatje uit mijn voorgaande post.
Google zelf, ik prefeer momenteel geen ban.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:40 schreef akbar het volgende:
[..]
Ja of een met een stoma nemen, dan gaat het in ieder geval niet via de anus, en die vrouwen hebben dus een mooie roze schone anus.
heb je geen plaatje van een vrouw met een stoma?
Klikken op eigen risicowhehe, ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:16 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik 2girls1cup heb gezienn kijk ik nergens meer van op.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:07 schreef supersnel het volgende:
goed topic ik moest lachen om die laatste quote die is geniaal
Stelletje goorlappenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:07 schreef marcel-o het volgende:
samen scheten laten in beden ff wapperen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:16 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds ik 2girls1cup heb gezienn kijk ik nergens meer van op.
Klikken op eigen risicoHOAX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die drol is er gewoon in geduwd!- AFCA -
Volgens mij zijn jullie allebei heel lelijk of niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 08:07 schreef marcel-o het volgende:
wtf![]()
vrouwen HOREN te poepen anders gaan ze er zo uit zien:
[ afbeelding ]
t moet tóch ergens heen.
dus enorme omvang en kotens
nee dankje.![]()
samen scheten laten in beden ff wapperen
ehmquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:37 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jullie allebei heel lelijk of niet?
jij vindt jezelf wel heel knap he. eerst zat je nog over je vriendin op te scheppen, ik wil niet lullig doen maar op de bovenste foto heeft ze flinke triceps. weet je zeker dat het geen man is, dat verklaart meteen het scheten in bed laten.quote:
daar heb je een goede vraag. en ik heb er werkelijk waar geen antwoord op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:02 schreef Florian_ het volgende:
Ik vraag me eigenlijk vooral af waarom TS op een vrouwensite zit om een colum over poepen te lezen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 03:26 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Vrouwen die denken dat ze zelf poepen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |