Ciaoquote:
Goeiemorgenquote:
Zo goed ken ik haar niet.quote:
Actrice.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Haar neus lijkt wat scheef op de eerste foto. Is zij ook een vechtsportster?
quote:Op maandag 1 juni 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat dus nog open ..geen idee
Zoals gebruikelijk heb ik daar weer eens nooit van gehoordquote:Op maandag 1 juni 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
en ze is met name bekend van Degrassi: The Next Generation.
Oh sorry... Ik kom niet meer zo frequent langs dus dan weet ik niet echt meer welke plaatjes te raden zijn en en welke niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
Het is wel voor Dummies hier, anders gaat het net zo als bij de buren, waar geen plaatje meer wordt geraden
Ah joh ik maak maar een grapje, zelfs zonder plaatjes loopt dit topic welquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh sorry... Ik kom niet meer zo frequent langs dus dan weet ik niet echt meer welke plaatjes te raden zijn en en welke niet.
Hier is dan nog een plaatje:quote:Op maandag 1 juni 2009 21:06 schreef qonmann het volgende:
Wat een globetrotster, 't is wel een plaatje..
Ik heb volgens mij, op Khandiquote:Op maandag 1 juni 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh sorry... Ik kom niet meer zo frequent langs dus dan weet ik niet echt meer welke plaatjes te raden zijn en en welke niet.
Ik keek net haar cv maar alleen Degrassi is vrij bekend.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ah joh ik maak maar een grapje, zelfs zonder plaatjes loopt dit topic wel
Ik weet slechts zeer zelden een plaatje.
Als het een actrice is zal Wyccie haar wel kunnen duiden..
(We wachten op haar komst)
O wacht: Degrassi is een highschool, toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik keek net haar cv maar alleen Degrassi is vrij bekend.
Even kijken of ik een bekender meiske met een lief gezichtje kan vinden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij, op Khandina, nog nooit een plaatje van je geraden. Ga vooral door
Ja een Canadese Highschool. De serie loopt al sinds begin jaren 80. Nina speelt Mia Jones, een cheerleader met een kindje.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O wacht: Degrassi is een highschool, toch?
wat weet je ook veel..quote:
quote:
Bram Vermeulen?quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 1 juni 2009 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk heb ik daar weer eens nooit van gehoord
Sorry, dat ligt aan mijn Mac. Toen ik nog een pc had dacht ik altijd dat Treinhomo een zwart vierkantje als usericon had. Ik zal even zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
Laatste plaatje is te donker.
Daar lijkt-ie best op, dus je ziet het toch nog goed. Het is echter Bram niet. Meneer is wel Nederlander en muzikant/orkestleider.quote:Zou Bram kunnen zijn.
Geen Lindsey.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n meisje moet wel zoiets als Lindsey heten
Mooie bruine kijkers heeft ze idd. Maar haar lach is het mooiste. Ze heeft minstens 30 verschillende lachgezichten.quote:
Vooralsnog vind ik haar 2e lachgezicht de geslaagdstequote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie bruine kijkers heeft ze idd. Maar haar lach is het mooiste. Ze heeft minstens 30 verschillende lachgezichten.
quote:
Zo'n loopwiel.quote:
Ik heb bij zulke oorbellen altijd de associatie van hamsters die door brandende hoepels heen springen. Dat is niet normaal, maar tochquote:
Ik vraag me dan meestal af wie er achter me staat.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
En als een dame zo ondeugend naar mij lacht weet ik dat ik lange maar leuke nacht te gemoet ga....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meestal af wie er achter me staat.
quote:
't Is een stom ding.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe beviel de drinkzak, wyccie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |