Sorry, dat ligt aan mijn Mac. Toen ik nog een pc had dacht ik altijd dat Treinhomo een zwart vierkantje als usericon had. Ik zal even zoeken.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef tong80 het volgende:
Laatste plaatje is te donker.
Daar lijkt-ie best op, dus je ziet het toch nog goed. Het is echter Bram niet. Meneer is wel Nederlander en muzikant/orkestleider.quote:Zou Bram kunnen zijn.
Geen Lindsey.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n meisje moet wel zoiets als Lindsey heten
Mooie bruine kijkers heeft ze idd. Maar haar lach is het mooiste. Ze heeft minstens 30 verschillende lachgezichten.quote:
Vooralsnog vind ik haar 2e lachgezicht de geslaagdstequote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie bruine kijkers heeft ze idd. Maar haar lach is het mooiste. Ze heeft minstens 30 verschillende lachgezichten.
quote:
Zo'n loopwiel.quote:
Ik heb bij zulke oorbellen altijd de associatie van hamsters die door brandende hoepels heen springen. Dat is niet normaal, maar tochquote:
Ik vraag me dan meestal af wie er achter me staat.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
En als een dame zo ondeugend naar mij lacht weet ik dat ik lange maar leuke nacht te gemoet ga....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meestal af wie er achter me staat.
quote:
't Is een stom ding.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe beviel de drinkzak, wyccie?
Wat weet je toch veel ..alle plaatjes raad je hierquote:
Ik vind haar toch geen dwergpoedel.quote:
Dat zou ik ook nooit over wyccie durven beweren, dat was niet erg aaridg van je, Andy.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind haar toch geen dwergpoedel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nooit over wyccie durven beweren, dat was niet erg aaridg van je, Andy.
quote:
Een beetje wel idd maar zij is een heel stuk kleiner. Ana....ook al zo'n liefie.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef qonmann het volgende:
ze lijkt wel een klein beetje op Ana Ivanovic
Als je had gezegd dat dit een andere mevrouw was had ik je geloofd. Daarom vind ik het raden van die Hollywoodsterretjes zo lastig, als iemand anders de styling doet lijken het opeens hele andere mensen.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar ze speelde wel in Teendramaserie The O.C.
[ afbeelding ]
Ja klopt. Lijkt wel of die stylisten en visagisten toch kunstenaars zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dit een andere mevrouw was had ik je geloofd. Daarom vind ik het raden van die Hollywoodsterretjes zo lastig, als iemand anders de styling doet lijken het opeens hele andere mensen.
Styling is heel belangrijk, dat maakt de ster.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja klopt. Lijkt wel of die stylisten en visagisten toch kunstenaars zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Styling is heel belangrijk, dat maakt de ster.
Dat bewijst mijn stelling des te meer. Haar kleurspoeling vloekt niet met haar jurk en het roze in de achtergrond.quote:
Het zal niet onbelangrijk zijn, maar dit is teveel eer toch ?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Styling is heel belangrijk, dat maakt de ster.
Ik denk in dit meiskes geval dat de meest credits naar de schepper gaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zal niet onbelangrijk zijn, maar dit is teveel eer toch ?
Als Beyoncé bij de Dirk aan de kassa zou zitten zou het een mooie meid zijn, maar zou ze niet de uitstraling van een ster hebben. Mensen in die business worden van top tot teen gestyled zodat ze er zo voordelig mogelijk uitzien.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
Het zal niet onbelangrijk zijn, maar dit is teveel eer toch ?
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als Beyoncé bij de Dirk aan de kassa zou zitten zou het een mooie meid zijn, maar zou ze niet de uitstraling van een ster hebben. Mensen in die business worden van top tot teen gestyled zodat ze er zo voordelig mogelijk uitzien.
Scrut weet het misschien.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
Bijna iedereen kent haar vast wel, alleen wij 2-en niet..
en wie weet kent S haar ook wel maar zegt ie het nog niet
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik leer haar wel steeds beter kennen
Je weet echt alle actricesquote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ik wist haar naam na het derde plaatje weer.
Maar als ik het had gezegd dan was het niet leuk geweest voor jullie.
Nu lijkt het hoge aantal views opeens wel verklaarbaar.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
We hebben zo een topic vol met plaatjes waarvan er slechts 2 echt geraden zijn.
Raad haar nu maar gewoon anders zorg ik dat het volgende topic een naamtopic voor jou wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:41 schreef wyccie het volgende:
Ik wist haar naam na het derde plaatje weer.
Maar als ik het had gezegd dan was het niet leuk geweest voor jullie.
Nee, van de serie heb ik ook nog nooit gehoord. Ik kijk dat soort series niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:43 schreef qonmann het volgende:
Je weet echt alle actrices
Wist je de vorige ook ?
Naam is wel bekend ...maar wie erbij hoorde wist ik nietquote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, van de serie heb ik ook nog nooit gehoord. Ik kijk dat soort series niet.
De naam van Rachel Bilson ken ik uit magazines en de SHO-topics.
Je vindt That 70's Show niet leuk?quote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
De naam van Rachel Bilson ken ik uit magazines en de SHO-topics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |