Laatste wat ik hoorde was dat hij veren kreeg en begon te kakelen. Maar dat had niks met zijn gefrituurde kipdieet te maken zei hij.quote:
Ja had ik ook gehoord, maar ik heb hem nog niet geluisterd, had ik natuurlijk ook eerder moeten doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het nieuwe album (net uit) had wel een goede recensie itt de vorigen. Van ska wordt iedereen blij
quote:Op maandag 1 juni 2009 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo spreek inmiddels vloeiend Arabisch dankzij de broodjes döner. Allush der ob?
Meen je dat? Ik vind die broodjes niet te knagenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan misschien met metro's converseren?
[ afbeelding ]
Subway zit vlakbij de sportschool. Vaak als ik uit werk gelijk doorga pak ik even een broodje.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vind die broodjes niet te knagen![]()
Had ik ook niet achter een bodybuilder gezocht. Jullie eten toch alleen biefstuk en creatine?
Ze is 20.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje jong maar wel prettig om te zien
Vanaf 18 mag zij dat zelf bepalen.quote:
Nee hoor, daar ben ik altijd zelf nog de baas over. Niet rommelen met meisjes die jong genoeg zijn om je dochter te kunnen wezenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vanaf 18 mag zij dat zelf bepalen.![]()
[ afbeelding ]
Ah een man met principes!quote:Op maandag 1 juni 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, daar ben ik altijd zelf nog de baas over. Niet rommelen met meisjes die jong genoeg zijn om je dochter te kunnen wezen
Oei de anabooltjes zijn een beetje uitgewerkt....quote:
Ik geef toe dat ze voor mij ook wat jong is maar als ze zou aandringen weet ik niet of ik dan zou weigeren.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel ouderwets maar dat mag op mijn leeftijd
Dan hou je alleen nog massa over. Vette slappe massa.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei de anabooltjes zijn een beetje uitgewerkt....
Het idee dat ik misschien wel ouder ben dan haar ouders maakt het voor mij wel makkelijker weerstand te biedenquote:Op maandag 1 juni 2009 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ze voor mij ook wat jong is maar als ze zou aandringen weet ik niet of ik dan zou weigeren.
Bij jou misschien maar de vader iemand die ik ken via 7 tegen 7, is onlangs met een 22 jarig meisje getrouwd. Die jongen zelf is 36 en zijn vader is 61.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het idee dat ik misschien wel ouder ben dan haar ouders maakt het voor mij wel makkelijker weerstand te bieden
Gęnante vertoning. Kan die jongen z'n stiefmoeder helpen met haar huiswerk.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij jou misschien maar de vader iemand die ik ken via 7 tegen 7, is onlangs met een 22 jarig meisje getrouwd. Die jongen zelf is 36 en zijn vader is 61.
Ciaoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |