Ahh echt niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga mijn foef niet op de gevoelige plaat vastleggen hoor!
De wieckse witte was in de bonus!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef neen het volgende:
Bier
Ik dacht dat ik Kwak in een uitzending van Draadstaal zag? Met die ouwe opa's? Zal wel niet maar allee. Genooot!
Dat snap ik nooit. Dat kan je zelf toch het beste aanvoelen of het een goede beslissing is of niet? En die andere meneer, zitten daar mogelijkheden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:40 schreef cyclechick het volgende:
Ik was er gewoon klaar mee, voelde niet genoeg en merkte dat ik ook iemand anders van t wielrennen best leuk vind.. dus heb er een punt achter gezet. Hij vond het niet zo leuk en denkt dat ik een foiut maak...![]()
Ik zat gisteren met een (net gedumpte, alles gaat kapot met mooi weer) stagiare op een terrasje en ik dronk grolsch weizen, een waar genot!quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef Muis006 het volgende:
Cycleee is de jongen die je leuk vindt de Giro-kijk-jongen?
Bottoms up!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ga nu bier drinken, tot morgen dames, dan doe ik wel uitgebreider verslag!
Dank je!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:07 schreef Miss_S het volgende:
Greys: http://tweakers.net/nieuw(...)en-door-storing.html
Mari er uit? Wat jammer!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:20 schreef Muis006 het volgende:
Mari de botoxkop!
En die vrouw van Jeanflupsje Pfaff heeft haar schouder uit de kom.
Drama!!
Ja, heel.quote:
neuh da wassiknie... tenzij ze me stiekem hebben opgenomen toen ik t niet zag...maar nu ben ik wel benieuwd... linkje?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:43 schreef neen het volgende:
Bier
Ik dacht dat ik Kwak in een uitzending van Draadstaal zag? Met die ouwe opa's? Zal wel niet maar allee. Genooot!
Nee maar die man van Kelly had gekookt en daar heeft Jeanneke van gebietst!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:51 schreef kwakveense het volgende:
awww arme mama pfaff.... hoe moet jeanneke marietje nu verder? die kan nog niet eens een pannenkoek opwarmen
Ik dacht het al! Ik wist het!! Gezien dequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:49 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Ga nu bier drinken, tot morgen dames, dan doe ik wel uitgebreider verslag!
Iets technisch! Waardoor hij remt!quote:
Ja dawissik!! Die belgen hebben echt zoveel van dat soort fransige woordjes!!quote:
Van Fred Flinstone??quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets technisch! Waardoor hij remt!
In de vorm van een vork! Net als een stemvork, of een hooivork, maar dan om te remmen, jeweetz!
Zoiets!quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets!
Hup, prik, een vork ergens tussen of in en remmen maar!
Ik Googlede even op remvork, om te kijken of het niet toevallig toch bestond
Drie keer raden wat de bovenste hit is. Dit topic. FAIL!
quote:Wat hebben de mannen nu weer gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je je portemonnee nog teruggekregen?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Hé, had je dat nou later toe-geëdit? Of las ik er dwars overheen?quote:
Dat mag hoor, ik denk ook dat hij ze harder nodig heeft dan ik. Maar tis ook niet eerlijk om maar niks te zeggen en ondertussen hem aan het lijntje te houden, toch? In ieder geval voelt de beslissing als de juiste.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Kudo's voor de fietsmeneer van CC. Ik heb momenteel even meer sympathie voor gedumpten dan voor de dumperts![]()
. En nu ga ik lekker douchen
.
Wow, dat is wel erg intens in zo'n korte tijd! gaat ze dan ook moslim worden, of dat niet? En is hij wel moslim, of dat ook niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:20 schreef Lastpost het volgende:
Een goede morgen
Heb ik weer, zet net even de computer aan en de MSN springt aan en zie dat ik een bericht heb gehad in de tijd dat ik offline was.
Is m'n beste vriendin die ondanks een lichte haat richting moslims met een Turk aan het daten was, so far so good.
Nu zo'n 2,5 - 3 maanden verder zegt ze me dat ze verloofd is.!
Off the record, ze is trouwens 19 jaar jong.
* Lastpost is benieuwd wanneer ie te horen krijgt dat ie welkom is voor de kraamvisite.
Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:15 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Dat mag hoor, ik denk ook dat hij ze harder nodig heeft dan ik. Maar tis ook niet eerlijk om maar niks te zeggen en ondertussen hem aan het lijntje te houden, toch? In ieder geval voelt de beslissing als de juiste.
Ik ga zo maar eens frambozen ontdooien
Ze zei altijd van niet, maar toch ...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:16 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wow, dat is wel erg intens in zo'n korte tijd! gaat ze dan ook moslim worden, of dat niet? En is hij wel moslim, of dat ook niet?
Zoals mij overkomen is dusquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eensmensen de waarheid zeggen is minder erg dan niets zeggen en blijven twijfelen, om na een tijd de conclusie te trekken die je eigenlijk 2 maanden eerder ook al had getrokken.
Zeker waar, heb ook een relatie gehad waarbij het niet echt gelijkwaardig was qua gevoelens, gedachten en de visies liepen al helemaal niet op een lijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ben ik met je eensmensen de waarheid zeggen is minder erg dan niets zeggen en blijven twijfelen, om na een tijd de conclusie te trekken die je eigenlijk 2 maanden eerder ook al had getrokken.
Ik snap niet wat je nu bedoelt? Bij twijfel niet stoppen en ik twijfelde niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals mij overkomen is dus.
Maar bij twijfel moet je ook niet stoppen, vind ik. Cyclechick twijfelde niet.
Hartstikke goedquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goedemorgen lieverds!!
Ik ben blij
Vanochtend voor het eerst sinds 8 mei weer eens gewogen en guess whut?! Ik heb een ideaal BMI! 24.94. Ok, weliswaar, net onder de grens, maar toch he!!!
Gewoon -2,4 kg![]()
![]()
![]()
RPM
Trok ook een jurkje aan waar ik vorig jaar amper in kon ademen en die zit nu losjes![]()
.
Wat een fantastisch begin van m'n dag!
/egopost
Ik bedoel dus: als je twijfelt moet je er geen punt achter zetten. Als je het zeker weet wel. En bij jou bespeur ik geen twijfel? Ergo: terecht dat je er een punt achter hebt gezet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:29 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je nu bedoelt? Bij twijfel niet stoppen en ik twijfelde niet?
Ik ben ook echt zo blij daarmee na een zoektocht van 2 jaarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hartstikke goed.
Fijn hoor, dat je een sport gevonden hebt die je én leuk (genoeg) vindt én ook nog aankan met je lijf.
Hihi! Watskeburt? Was er eentje vervelend?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:21 schreef mspoez het volgende:
Goeiemorgen, Of goeienavond. En dat het laat is. En dat ik écht geen man wil. Behalve om de klimop te knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |