YES, gelukkig, ik was namelijk al erg benieuwd wat BN'ers van de optredens vinden, ze zijn immers de maatstaf van wat wel of niet goed/cool/interessant is.quote:Naast de muziek, gaat Giel Beelen backstage en ontmoet een groot aantal BN-ers die op het concert van Bruce Springsteen zijn afgekomen.
http://blog.ralf-simon.de(...)nkpop-festival-2009/quote:Badlands / Out In The Street / She’s The One / Outlaw Pete / Radio Nowhere / Working On A Dream / Seeds / Johnny 99 / The Ghost Of Tom Joad / Raise Your Hand / From Small Things / Trapped / I’m On Fire / Thunder Road / Waiting On A Sunny Day / The Promised Land / Lonesome Day / The Rising / Born To Run // Tenth Avenue Freeze-Out / Land Of Hope And Dreams / American Land / Glory Days / Dancin’ In The Dark.
quote:Vandaag op de 3VOOR12 Livestream: De Staat, Milow, Rowwen Heze, Volbeat, Madness, Krezip, Keane en Placebo PP09 http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
Ik zie geen Brucequote:
Okquote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Toad het volgende:
iedereen zit in het ander topic tong
en idd. chris was niks.
Ik ben naar het andere topicquote:
Welterusten.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat een kut muzak zeg... Bruce is overrated en een schreeuw lelijk...
ik snap niet dat al die pinpop mensjes helemaal uit hun ster gaan...
echt iedereen zn eigen smaak en ding, maar ik begrijp dit niet..
quote:Op zondag 31 mei 2009 22:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat een kut muzak zeg... Bruce is overrated en een schreeuw lelijk...
ik snap niet dat al die pinpop mensjes helemaal uit hun ster gaan...
echt iedereen zn eigen smaak en ding, maar ik begrijp dit niet..
ga je naar bed ouwe?>quote:
Ik geniet en ik was erbi 24 jaar geledenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Pfffffff wat een trieste vergane glorie...
Je zou Baggy Trousers gewoon een ruknummer gaan vinden na het zien van dit...
Helaas nog niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef henkde_j het volgende:
Is er ook al wat van Kyteman te zien (geweest)?
Ik ook maar ik was 7 en ik kan het me amper herinnerenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geniet en ik was erbi 24 jaar geleden
Je zal maar adem halen tussen de zinnen door. Schandalig.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Killers zijn zwaar relax, maar live echt zwaar kut...
ook dat geluidje elke keer tussen de zinnen door als tie adem haalt...
irritant zeg....
hoor je dat pieppie niet dan elke adem haling? dan mankeer je wat aan je oren hoor...quote:Op zondag 31 mei 2009 23:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je zal maar adem halen tussen de zinnen door. Schandalig.
Live zijn ze ook briljant, heb je de optredens op Glastonbury weleens gezien?
Op Lowlands ben ik zelf altijd nét even ergens anders mee bezig als Giel zo vroeg zijn campingradio begintquote:Op zondag 31 mei 2009 22:51 schreef Toad het volgende:
[..]
Van Lowlands durf ik het wat minder te zeggen. Dat volgde ik toen nog niet zo goed.
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:53 schreef hallo-daar het volgende:
De staat is wel blij zeg
vind het wel leuk om te zien
Coolquote:Op maandag 1 juni 2009 03:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
Madness was t feestje van de dag met Pendulum er recht achteraan (met wat vertraging). Kyteman goede derde en De rest was wel leuk.
Nu eerst maar eens slapen.
ze vertelden anders wel dat ze dat juist wel mochten uitzenden.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:18 schreef BountyKillerrr het volgende:
ze zeiden dat ze voor morgen nog ander bruce materiaal hadden dan dat van vandaag, maar volgens mij gaan ze dat niet uitzenden want ze hadden maar rechten voor 3 nummers toch? Zeker een vals lokkertje om wat extra kijkers te trekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |