Dat is meer al die Nederlandse volksmuziekquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef ScudRaket het volgende:
André Rieu
Alleen voor Duitsers en tokkies.
Nou ja, wij nu dus nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef blckbb het volgende:
André Rieu,
seriously, wie luistert dat soort troep nog?
Dat klopt want dat is niet voor Duitsers.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dat is meer al die Nederlandse volksmuziek
Geweldige muziek manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef blckbb het volgende:
André Rieu,
Nee hoor, André vertelde net dat-ie nooit naar muziek luistertquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:58 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik denk dat André Rieu het nog wel luistert.
Mijn omaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef blckbb het volgende:
André Rieu,
Daar heb je dan wel weer gelijk in. Hoewel dat meer z'n broer is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Tomboo het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar die man heeft wel een uniek concept bedacht en succesvol uitgevoerd. Hij is ingesprongen in een markt die er nog niet specifiek was. Die shows zitten er allemaal zo dik op dat je er van gaat janken, maar marketingtechnisch zeer slim gedaan.
Klopt, maar dat is de klacht ook niet he, dat kutprogramma vanavond liet alleen maar gelul zien en geen schone Andre Rieu muziekjes. En daar zat ik wel op te wachten eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:28 schreef Karina het volgende:
Die Andre is anders wel miljonair geworden van dat populaire klassieke gedoe, dus dom is hij in ieder geval niet. Ik vind er ook geen reet aan, maar petje af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |