Hij luistert ze niet met verboden middelen af. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Die vuile rat van een Albert Verlinde!
Zelf BN'ers afluisteren, maar als meneer zelf het mikpunt is vliegt hij als de brandweer naar zijn mamma en de rechter toe.
quote:
Dat je het uberhaupt kijkt, ik keek even naar het item maar ben dr alweer weggezapt. Boulevardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik boycot per direct RTL Boulevard, tot nader order.![]()
Ik kijk het haast nooit, mij zal die Kwalbert niet missen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt kijkt, ik keek even naar het item maar ben dr alweer weggezapt. Boulevard
Maar hij stuurt wel zijn handlangers om BN'ers te bespieden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij luistert ze niet met verboden middelen af. Dat is het verschil.
Maar ook zn handlangers maken geen prive opnames.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar hij stuurt wel zijn handlangers om BN'ers te bespieden.
Dat paparazzi nog geen onderdeel uitmaken van de georganiseerde misdaad...
Nee na 2x is die grap er ook wel af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef evert het volgende:
[..]
die onverwachte musical is altijd erg leuk
Dat heb je niet goed geregeld dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef senderrr het volgende:
ik kan even geen tv kijken hier (film wordt opgenomen)..
Mijn god wat een huilie, met die trillende stemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef radio3fmfan het volgende:
Albert Verlinde vs voc bnn albert zit te janken bij giel beelen maar bij voc vond hij het niet zo erg
en Lange Frans - 'Albert Verlinde is een nerd'![]()
Dat zijn echt regelneven van de ergste soort.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:03 schreef evert het volgende:
probeer allemaal eens voor de gein op de site www.mediacourant.nl een kritische opmerking over het gedrag van verlinde te maken... wordt gelijk verwijderd... alleen positieve verlinde postings....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |