quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
Dat tuigwijf nu op ND2, OMFG!!
Een of ander VMBO wijf wat daar eindexamen wordt gevolgd gedurende een periodr. Zo dom als het achterend van een
varken en zo lillik als de nacht
Gaat ze met haar Lonsdale vriendjes hakken naast een auto met
geluid op 500+
Dat zulke mensen nog bestaan
Klacht: Lilke kutracistenmeisje op de buis die hardcore als status ziet!!!!1
22:00quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik hem m ff snel doorgezapt, maar op welk tijdstip was dat verhaal over die zelfmoordpoging?
Ze blijft er wel nuchter onderquote:
Draag je ook Lonsdale?quote:
Ik ga mijn ware idealen toch niet delen in een topic als dit.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jouw kassamutsidealen spreken boekdelen.
Wees blij dat ze zulk belangrijk werk willen doen voor zo'n kutsalarisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef Gehannes het volgende:
Wat een verschrikkelijke opgedroogde onderwijs muts zeg.
Belangrijk werk? Het VMBO is gewoon één grote poel des verderfs waar alleen nog het 'enter at own risk'-bordje aan ontbreekt. Meer dan de helft van de Nederlandse bevolking is simpelweg rationeel debiel, een bijzonder treurige constatering.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wees blij dat ze zulk belangrijk werk willen doen voor zo'n kutsalaris
Wie zal het zeggen, maar op deze manier krijgen ze toch nog wat bijgebracht+diploma.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:10 schreef Emimich het volgende:
[..]
Belangrijk werk? Het VMBO is gewoon één grote poel des verderfs waar alleen nog het 'enter at own risk'-bordje aan ontbreekt. Meer dan de helft van de Nederlandse bevolking is simpelweg rationeel debiel, een bijzonder treurige constatering.
Ik heb ook op die school gezeten, heel wat jaren geleden trouwens (2003 was ik klaar)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:49 schreef Gehannes het volgende:
Trouwens wie is die verschrikkelijke muts met die bril op die een beetje dat VMBo tuig op het laatst staat toe te zingen voor het behalen van hun examen. Man godverdomme je moet wel compleet achterlijk zijn wil je daar niet voor slagen.
Wat een verschrikkelijke opgedroogde onderwijs muts zeg.
Want?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
Ik heb ook op die school gezeten, heel wat jaren geleden trouwens (2003 was ik klaar)
Die vrouw die jij muts noemt is maatschappelijk gezien meer waard dan jij ooit zal worden.
wat een gezeur om een docu van 2 jaar oud trouwens, als het geen 3 jaar is inmiddels. De "Lonsdale-hype" is al lang over.
Autoriteit tot daar aan toe, maar dat overdreven belerende toontje daar zou ik echt de kriegels van krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Synthesist het volgende:
Die vrouw die jij muts noemt is maatschappelijk gezien meer waard dan jij ooit zal worden. Ik kende haar enkel als klein vrouwtje met ongelooflijk veel autoriteit.
quote:
Toen ik een puber was deed ik ook puberdingen, alleen uitte dat zich bij mij in het spelen van computerspelletjes en het eten van vet voedsel als chips en pizza's.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:41 schreef sezten het volgende:
Snap trouwens niet wat de fuck er fout aan dat meisje zou moeten zijn.
Ach, wanneer de dreiging van een nieuwe kaste weer een schaduw over KLB heen werpt dan zal de kwaliteit in KLB vanzelf weer gaan stijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Long time no see. We kunnen wel wat kwaliteit gebruiken nu KLB half dood is.
Ik voel de druk alweer bij elke post.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, wanneer de dreiging van een nieuwe kaste weer een schaduw over KLB heen werpt dan zal de kwaliteit in KLB vanzelf weer gaan stijgen.
In het vorige deel zag ik linkjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die chick is echt kaste 60 ofzo. Ik verbaas me er nog steeds over... echt dat zoiets bestaat.
Maar die vrienden van haar.... waar leeft het? Zijn daar hyven van?
Ben nog niet bijgelezenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het vorige deel zag ik linkjes
Hehe, puicke opmerking. Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik voel de druk alweer bij elke post.
Dit is inderdaad voer voor de Sherlocks onder ons.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
Die chick is echt kaste 60 ofzo. Ik verbaas me er nog steeds over... echt dat zoiets bestaat.
Ja ik zou bijna overwegen kwaliteit te gaan posten, not.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik voel de druk alweer bij elke post.
Dus je post express als een infantielquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik zou bijna overwegen kwaliteit te gaan posten, not.
BT kan zich nou eenmaal heel goed inleven in zo'n kwetsbaar, puberend wezentje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:52 schreef de_boswachter het volgende:
Dus je post express als een infantiel
Ken je die meid ofzo
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
BT kan zich nou eenmaal heel goed inleven in zo'n kwetsbaar, puberend wezentje.
Zij was niet kwetsbaar, zij was gewoon geil.quote:
Wat een teringventje is dat inderdaad zeg....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:28 schreef Gehannes het volgende:
Dat ene gastje die met haar in discussie gaat is wel een super bijdehand mannetje zeg. Echt zo'n gastje die je het bloed onder de nagels vandaan kan halen.
lul! van binsbergen eg nie!quote:
Die mensen hebben alleen maar partyflock.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, wanneer de dreiging van een nieuwe kaste weer een schaduw over KLB heen werpt dan zal de kwaliteit in KLB vanzelf weer gaan stijgen.
Ik bedoelde eigenlijk Laura, die te oud was. En die heeft hopelijk geen kinderen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze leek op het laatst wel 35 mandat is het enige nadeel van kinderen krijgen, je bent meteen zo'n moeke.
Dat mens haalde me het bloed onder de nagels vandaan toen dochter aan dat drink-pakje zat te pulken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Haar moeder is lief maar duidelijk geen capabele opvoeder. Totaal geen overwicht en ik heb haar niets verstandigs zien of horen zeggen. Hier ligt duidelijk de bron van het probleem....
Check, 2 keer vragen en dan afpakken....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat mens haalde me het bloed onder de nagels vandaan toen dochter aan dat drink-pakje zat te pulken..
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:32 schreef PinkCake het volgende:
Het is toch best een mooi kindje geworden. Benieuwd hoe het nu met haar is, trouwens.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Wat een prachtige documentaire.
Je wordt heen en weer geslingerd qua gevoel. Als 1e zie je een stel pubers met Londsdale kleding aan zich lomp en dom gedragen. Daarna krijg je respect voor het meisje, ze is geen racist (hoewel ze soms meegaat in het wat racistische groepsgevoel) maar wordt door de hele school zo gezien. Ze wordt constant nageroepen (nazi, racist) en zelfs met stenen bekogeld als ze met wat vriendinnen op het schoolplein zit te praten. Afschuwelijk, je ziet dat ze eronder lijdt maar weigert haar identiteit op te geven en dat siert haar. Ze wordt constant in een hoek gezet vanwege het feit dat ze van hardcore houdt en de daarbij "behorende" kleding draagt. Vooral dat joch haalt het bloed onder haar nagels vandaan. Die overlaad haar met vooroordelen maar luistert niet naar haar argumenten, net als haar klasgenoten tijdens een discussie waarom ze "van haar land houdt"...
Dan krijgt de documentaire een bizarre wending. Ze is zwanger en ze wil het kind na lang nadenken houden. Op dit moment zie je dat het nog een meisje is, totaal geen idee wat een kind krijgen voor gevolgen heeft (ik ga eerst sparen voor baby-nikes en daarna voor een huis). Ze wil het de klas niet vertellen, ook niet terwijl de leraren haar duidelijk die kant op drukken. Gelijk heeft ze wat mij betreft. Dit is iets heel persoonlijks en dat deel je niet met mensen waarmee je niets hebt.
Ze slaagt voor haar examens en het blijkt dat ze een andere identiteit aangenomen heeft, die van moeder. Prachtig om te zien, ze heeft geen contact meer met haar vroegere vrienden (waar ze het zichtbaar moeilijk mee heeft) maar dit is een bewuste keuze. Ik heb dit wel eens anders gezien en die meisjes waren geen 16....erg knap....
De doc eindigt met het prachtige beeld van een tienermoeder die haar kersverse dochter de fles geeft. Van het gabbertje is niets meer over.
Haar moeder is lief maar duidelijk geen capabele opvoeder. Totaal geen overwicht en ik heb haar niets verstandigs zien of horen zeggen. Hier ligt duidelijk de bron van het probleem....
Ik ben benieuwd hoe het Yvette vergaat!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Je wordt heen en weer geslingerd qua gevoel. Als 1e zie je een stel pubers met Londsdale kleding aan zich lomp en dom gedragen. Daarna krijg je respect voor het meisje, ze is geen racist (hoewel ze soms meegaat in het wat racistische groepsgevoel) maar wordt door de hele school zo gezien. Ze wordt constant nageroepen (nazi, racist) en zelfs met stenen bekogeld als ze met wat vriendinnen op het schoolplein zit te praten. Afschuwelijk, je ziet dat ze eronder lijdt maar weigert haar identiteit op te geven en dat siert haar. Ze wordt constant in een hoek gezet vanwege het feit dat ze van hardcore houdt en de daarbij "behorende" kleding draagt. Vooral dat joch haalt het bloed onder haar nagels vandaan. Die overlaad haar met vooroordelen maar luistert niet naar haar argumenten, net als haar klasgenoten tijdens een discussie waarom ze "van haar land houdt"...
Dan krijgt de documentaire een bizarre wending. Ze is zwanger en ze wil het kind na lang nadenken houden. Op dit moment zie je dat het nog een meisje is, totaal geen idee wat een kind krijgen voor gevolgen heeft (ik ga eerst sparen voor baby-nikes en daarna voor een huis). Ze wil het de klas niet vertellen, ook niet terwijl de leraren haar duidelijk die kant op drukken. Gelijk heeft ze wat mij betreft. Dit is iets heel persoonlijks en dat deel je niet met mensen waarmee je niets hebt.
Ze slaagt voor haar examens en het blijkt dat ze een andere identiteit aangenomen heeft, die van moeder. Prachtig om te zien, ze heeft geen contact meer met haar vroegere vrienden (waar ze het zichtbaar moeilijk mee heeft) maar dit is een bewuste keuze. Ik heb dit wel eens anders gezien en die meisjes waren geen 16....erg knap....
De doc eindigt met het prachtige beeld van een tienermoeder die haar kersverse dochter de fles geeft. Van het gabbertje is niets meer over.
Nee, FOK discrimineert.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:22 schreef Inktfles het volgende:
Doet me er ineens aan denken...Is eigenlijk het meerendeel van fok ook niet racistisch? Aangezien ze iedereen lager dan het WO als minderwaardig zien?
Je bent niet bekend met de criteria van racisme?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:24 schreef Inktfles het volgende:
[..]
Ooh, oke. Dat is inderdaad wel een heel groot verschil
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:00 schreef Doopy-X- het volgende:
Of je doet ff wat moeite.quote:
*Klikt als een gek op "Of je doet ff wat moeitequote:
Check sepo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:27 schreef Silver92 het volgende:
[..]
*Klikt als een gek op "Of je doet ff wat moeite"
Volgens mij is je link dood. Iemand wel een link?
Thank youquote:
Het is vooral dat 't zo goedkoop is volgens mij... Een aantal mensen die ik ken hebben begeleid gewoont, maar daar merk je (als je 18+ bent iig) niets van, behalve dat je je keuken deelt en dat je voor 200 euro in de maand een kamer hebt..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:01 schreef Mendeljev het volgende:
Het meest trieste van die aflevering vond ik nog het gedeelte dat er mogelijkheden zijn om begeleid op kamers te gaan. Ik kan niet begrijpen dat daar, tenzij je gehandicapt bent, animo voor is.
Jij vind dat de "slechte" kanten overheersen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:56 schreef Skylark. het volgende:
Mensen zien 1 goede kant van iemand en ze denken meteen dat het een goed persoon is. Maar zo werkt het niet.
Cees K. had waarschijnlijk ook een goede kant, en was gepest en weet ik wat. En toch is dat een slecht mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |