Anders smelt haar gezicht door blootstelling aan het licht van de studiolampen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:06 schreef Fries het volgende:
Florentine deed haar hand niet omhoog... Die zien we dus niet meer terug!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef Aryawn het volgende:
[..]
Anders smelt haar gezicht door blootstelling aan het licht van de studiolampen.
hartverwarmende afleveringquote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:18 schreef Greetings het volgende:
Echt lullig voor die Mariska![]()
Ik vond die Laurentia wel schattig zo
...en dat is 274....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Zagga het volgende:
De Hyves van Florentine heeft best interessante foto's...
Het is nu wachten tot er hier iemand roept dat er "bepaalde" dames van TMO in de don en ad flimpjes meedoen.quote:
Je bedoelt zeker Jorinde en Karina?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:23 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Het is nu wachten tot er hier iemand roept dat er "bepaalde" dames van TMO in de don en ad flimpjes meedoen.
Ze kan wel best goed teksten schrijven @ hyves.,quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef Zagga het volgende:
De Hyves van Florentine heeft best interessante foto's...
http://florentine1.hyves.nl/blog/quote:Een typische vrijdagochtend.
Gewekt word ik door de stralen van de eerste lentezon. Moeiteloos glij ik van mijn lits-jumeux (goed dan een-ligger)start de pc op. Mijn mailbox blijkt wederom overvol en hyves verzoekt me de uitbreiding van mijn lijst stop te zetten. Dan loop ik nog evens de forums door alwaar mijn oog valt op uitingen van afgunst en jaloezie jegens mijn ranke voorkomen, opgewakkerd ontzet na het traceren van naaktplaten en zelfs bedreigingen. Genoeg leuke reacties om mijn positieve energie te waarborgen maar toch knaagt het besef. Wat heeft de mensheid gedreven tot het gedrag van heden ten dage?Laten we allemaal weer terugkeren naar een meer gedogen vorm van welbevinden. Begin niet over de splinter in mijn oog, eer de eigen balk ongemoeid blijft.
Dankjewel
Vrijwel iedereen...quote:Op zondag 31 mei 2009 16:32 schreef F04 het volgende:
[..]
Komt ze in september terug in het 2e seizoen?
Moniek, Hilde, Jorinde en die chick met de spijkers op haar kin gadverquote:
quote:
er is gezegd dat dat niet werkt... waarom weet ik eigenlijk ook niet....quote:
Werkt idd niet. Meeste mannen zijn niet zo kritisch en zullen daarom veel minder snel iemand wegdrukken. Dan zou je steeds situaties krijgen waarbij een vrouw (mits lekker) kan kiezen uit zo'n 25/30 overgebleven mannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
er is gezegd dat dat niet werkt... waarom weet ik eigenlijk ook niet....
maar boeie... zo is het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |