Hoi Liesjequote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
Manu! Sinds ik in die lamp uitdoe post dat nummer van tranen gelachen heb gepost heb ik hem al in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
Manu! Sinds ik in die lamp uitdoe post dat nummer van tranen gelachen heb gepost heb ik hem al in mijn hoofd
Ja! En we zijn vanaf de binnenstad naar huis gelopen en hebben toen steeds bij kroegjes gestopt om wat te drinkenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi, heb je het leuk gehad op het strand?
*grinz* Dan hebben jullie er zeker wel een hele tijd overgedaan om thuis te komen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! En we zijn vanaf de binnenstad naar huis gelopen en hebben toen steeds bij kroegjes gestopt om wat te drinken
En morgen willen we naar het strand, maar we gaan chill doen, dus misschien hebben we er geen tijd voor
Ik heb hem tijdens het naar huis lopen nog voor Remlof gezongen, en ik moest steeds opnieuw beginnen want hij kletste er steeds maar door heenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Leuk is ie he
Was het leuk aan het strand?
Het is nog niet zeker, maar ga er stiekem wel een beetje vanuit en het zou behoorlijk teleurstellend zijn als het niet doorgaatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb hem tijdens het naar huis lopen nog voor Remlof gezongen, en ik moest steeds opnieuw beginnen want hij kletste er steeds maar door heen
De regen verpest een middag in maart, tenmiste dat had ze gedacht!
En met zonder jas
Gezellig dat jij ons stadje komt versteken
Ik zou eerlijk waar niet weten hoe lang we erover gedaan hebben, voor ons gevoel ging het super snel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
*grinz* Dan hebben jullie er zeker wel een hele tijd overgedaan om thuis te komen.
bij het zuiderpark zei je toch, dat is best een eind van het centrum af![]()
Vertel heb je nog leuke kroegjes ontdekt waar je het bestaan nog niet van wist?
Ik ben beter in Ramses Shaffy meezingenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:33 schreef Manu82 het volgende:
Kan Remlof trouwens al een beetje meezingen?
Ahhh dan voel je je wel lullig hè als zoiets gebeurt, dus toen zijn jullie zeker gelijk gevlucht uit die kroeg.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk waar niet weten hoe lang we erover gedaan hebben, voor ons gevoel ging het super snel!
Ohw en ik had opeens een nepboeketje in mijn tas, die ik vond dat ik best mee mocht nemen, want de zaak stond och al te koop
Afgezien van de laatste kroeg bij mij op de hoek niet echt iets bijzonders/. Die laatste was wel kut want we kwamen binnen en we vroegen zijn jullie nog open en die man zei helemaal gedienstig, ja,
En wij naar binnen en ik me helemaal schuldig voelen en helemaal toen we zagen dat hij tot 1:00 open was en het 0:55 was.! Dus ik tegen remlof ok we gaan heel snel opdrinken, en helemaal omdat ik had gezien dat die vrouw van die man zwanger was en ik zag dat ze niet blij was.
Dus toen zei ik tegen remlof ok ik ga zo beginnen over haar zwangerschap dat vinden zwangere vrouwen altijd tof.
Kwam ze bij ons tafeltje en ik zo van: ja ben je al lang zwanger?
Zij: ik ben niet zwanger
Ik:![]()
![]()
![]()
Tot morgen Manu, slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:51 schreef Manu82 het volgende:
Ga nog ff paar afleveringen Heroes kijken
Tot straks
whahahahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk waar niet weten hoe lang we erover gedaan hebben, voor ons gevoel ging het super snel!
Ohw en ik had opeens een nepboeketje in mijn tas, die ik vond dat ik best mee mocht nemen, want de zaak stond och al te koop
Afgezien van de laatste kroeg bij mij op de hoek niet echt iets bijzonders/. Die laatste was wel kut want we kwamen binnen en we vroegen zijn jullie nog open en die man zei helemaal gedienstig, ja,
En wij naar binnen en ik me helemaal schuldig voelen en helemaal toen we zagen dat hij tot 1:00 open was en het 0:55 was.! Dus ik tegen remlof ok we gaan heel snel opdrinken, en helemaal omdat ik had gezien dat die vrouw van die man zwanger was en ik zag dat ze niet blij was.
Dus toen zei ik tegen remlof ok ik ga zo beginnen over haar zwangerschap dat vinden zwangere vrouwen altijd tof.
Kwam ze bij ons tafeltje en ik zo van: ja ben je al lang zwanger?
Zij: ik ben niet zwanger
Ik:![]()
![]()
![]()
Môgguhquote:
hoiii....ik heb dat soort dingen gelukkig nooit....wel dat toen ik al ruim tegen de 30 liep ik mn bloed eigen voordeur open deed omdat een of andere idioot stond aan te bellen en de vraag kreeg of mn vader of moeder thuis was....ook al vaker over de telefoon gehadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:50 schreef mamakarina het volgende:
[..]
Môgguh
Ik heb een keer 'oma' gezegd tegen een moeder... Die was echt heel boos!
...Maar... ze was ook zeker boven de 45... Dat kan ik dan toch ook niet ruiken....
Dat is ook echt erg...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
hoiii....ik heb dat soort dingen gelukkig nooit....wel dat toen ik al ruim tegen de 30 liep ik mn bloed eigen voordeur open deed omdat een of andere idioot stond aan te bellen en de vraag kreeg of mn vader of moeder thuis was....ook al vaker over de telefoon gehad![]()
![]()
Neh, nu nog niet, begin van de middag even boek uitlezen en dan vanaf het balkon de giro kijkenquote:
Wat ben jij vroeg, je ging toch rustig aan doen vandaagquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Manu! Wat doe jij nog hier? Ga jij eenss op je bankje in het park zitten?
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat ben jij vroeg, je ging toch rustig aan doen vandaag
oja das ook bezig he.....dus ik ga vanmiddag met de deur open op balkon met giro op tv luisterend naar emporuimquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neh, nu nog niet, begin van de middag even boek uitlezen en dan vanaf het balkon de giro kijken
Yep. (hoi Peter!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:15 schreef Manu82 het volgende:
Dus je zit gewoon te wachten tot Remlof uit z'n bed rolt
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:23 schreef Laysa het volgende:
jullie fijne dag in de zon....ik ga me klaar maken om de stad leeg te kopen![]()
Jij ook veel plezier in de stadquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:23 schreef Laysa het volgende:
jullie fijne dag in de zon....ik ga me klaar maken om de stad leeg te kopen![]()
Mogge hier! Benen af fikken en stad leeg kopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja we gaan eens even die witte winterbenen af laten fikken straks
jij veel plezier in de stad, gelukkig niet mijn stad, dus koop maar leeg!
Moet niet met beleid, gewoon keihard in z'n oor schreeuwenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep. (hoi Peter!)
Ik ga hem zo wel wakker maken, maar dat soort dingen moeten met beleid he?
Maar eerst ga ik even was ophangen enzo
Dat kan dus mooi niet en die ga je vandaag maar even terugbrengenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
Compleet logischquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heerlijk zaterdag, ik duikel zo even onder mijn zonnebank, alles binnen dus kan mij uitleven.
Ja maar dat fikt sneller en ik ben nogal ongeduldigquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Compleet logisch![]()
Is het eens lekker weer, ga je onder de zonnebank
deze zon fikt anders ook aardig hoor.......ik zou voor de real deal gaanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja maar dat fikt sneller en ik ben nogal ongeduldig
Je kunt toch ook een boek gaan lezen in de zonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja maar dat fikt sneller en ik ben nogal ongeduldig
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kan dus mooi niet en die ga je vandaag maar even terugbrengen
Goedemorgen PPquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goedemorgen PP
(En de rest ook natuurlijk)
jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
http://www.dierenasiels.com/specskat.cfm?id=182102
Doen?
Heb zojuist de nieuwe kussens geinstalleerd en ligt een dik boek sudoku's ernaast, incl een of andere salade en een glas colaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een boek gaan lezen in de zon
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Jo! Doe eens tromgeroffel iemand?
Oh, deze pikte ik nog net even mee. Wat een schatje.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
Doen?
Veel plezier beequeen. Het is buiten echt heerlijk!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, deze pikte ik nog net even mee. Wat een schatje.![]()
Morning all, ik duik mijn tuintje weer in. Fijne dag allemaal.
Thanx en jij succes met Rhino.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
Veel plezier beequeen. Het is buiten echt heerlijk!
Leuk beesie, maar wel vragen of die gecastreerd is, anders loop je de kans dat ie wegloopt en een buitenkat wordt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
Doen?
Alle asielkatten zijn 'geholpen'.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk beesie, maar wel vragen of die gecastreerd is, anders loop je de kans dat ie wegloopt en een buitenkat wordt.
Liesjequote:
Haha, ja dat zal bestquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel plezier beequeen. Het is buiten echt heerlijk!
Ja hier net zo. We hebben al een fantastische lente achter de rug, nu maar hopen dat de zomer niet ineens verregent.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Prachtige diepblauwe lucht en een heerlijk scherp zonnetjeMag van mij wel zo blijven de gehele zomer
Lijkt wel Russisch als je niet door hebt dat de letters op zijn kop staanquote:
Die onweersbui van afgelopen maandag op dinsdagnacht gaf voldoende regen voor dik een maand dus wat dat betreft verwacht ik dat het voorlopig nog droog zal blijvenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hier net zo. We hebben al een fantastische lente achter de rug, nu maar hopen dat de zomer niet ineens verregent.
Dat onweer hebben we hier nauwelijks gehad. Ik heb er 's nachts zelfs helemaal niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:52 schreef BONG4002 het volgende:
Die onweersbui van afgelopen maandag op dinsdagnacht gaf voldoende regen voor dik een maand dus wat dat betreft verwacht ik dat het voorlopig nog droog zal blijven
Doe es pics van je eerste grassprietjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:30 schreef liesje1979 het volgende:
Want ik zie opeens overal gras doorkomen!!
Omg. Groningen perhaps? Las wel dat het daar wat meeviel met het onweerquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat onweer hebben we hier nauwelijks gehad. Ik heb er 's nachts zelfs helemaal niets van gemerkt.
Klopt ja. De tuin is ook nog best droog. Maar ooit hebben we hier onweer gehad dat de hele nacht duurde waarbij je de flitsen door de straat zag gaan. Ik ben toen in een hokje in huis gekropenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omg. Groningen perhaps? Las wel dat het daar wat meeviel met het onweer
Zoiets was het dus wel bij mij had ik de indruk (van afgelopen week), lag gewoon in bed hoor maar het flitste constant en loeiharde knallen erachter aan....was niet bang maar wel huiverig voor lekkage/mogelijke inslag, gelukkig was ik te moe dus sliep er grotendeels doorheenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt ja. De tuin is ook nog best droog. Maar ooit hebben we hier onweer gehad dat de hele nacht duurde waarbij je de flitsen door de straat zag gaan. Ik ben toen in een hokje in huis gekropen
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JaMaar ik ben eigenlijk altijd wel "vroeg" wakker, het chill idee hebben we voor iemand anders ingebouwd
En die ligt idd nog op bed
Jij ook een goedemiddag remlofquote:
Schijtlijster!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt ja. De tuin is ook nog best droog. Maar ooit hebben we hier onweer gehad dat de hele nacht duurde waarbij je de flitsen door de straat zag gaan. Ik ben toen in een hokje in huis gekropen
Ga ik maken, ze zijn nog wel heel klein en niet overal hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe es pics van je eerste grassprietjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |